Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik nie odpala 2.5 tdi BDG


adasko2412

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj jechałem do pracy i auto zaczęło dziwnie szarpać przy obrotach rzędu 1200-1800 oraz głośniej chodzić ale jechałem dale jakieś 10km kiedy już zgasiłem spróbowałem ponownie odpalić i długo kręcił ale odpalił natomiast dziś rano już nie. Błędu nie ma żadnego w przewodzie przeźroczystym jest paliwo i żadnych pęcherzyków przy kręceniu nie ma. co to może być powiem szczerze ze filtrze paliwo jest bo ściągałem zaworek ale filtr nie wiem kiedy był wymieniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeciła Ci się kontrolka od świec żarowych jak zaczął szarpać?

Możesz równieź polować jeden wtrysk i sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski. Dziwne że nie ma żadnego błędu na Vagu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna kontrolka się nie zapaliła. A czy to może być wina filtra paliwa? Nie wiem kiedy ostatnio został wymieniony. Ja mam samochód od roku i nie wymieniałem. Błędu żadnego nie ma

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po kupnie nie wymieniłeś oleju i filtrów? Wątpię aby była to wina filtra obstawiam na pompę paliwa. Ile auto ma przelotu mam nadzieje że nie był kręcony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wymieniłem oprócz filtra paliwa bo mailem na wiosnę wymienić. Oby to nie pompa. Auto ma przejechane 212000 oryginał napewno. Może gdIes się zapowietrzył dziś ładuje aku a jutro sprawdzę czy podaje pompa paliwo na wtrysku. Najgorzej ze żadnego błędu nie ma

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie identyczne objawy skończyły się niestety wymianą pompy wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie identyczne objawy skończyły się niestety wymianą pompy wtryskowej.

potwierdzam regeneracja pompy załatwiła sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie sama pompa pomapa od razu nie pada z dnia na dzień. Pewnie ci tylko pompiarze tak powiedzieli złodzieje j**ane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i nie cała pompa padła ale lepiej zregenerować cała niż sam strownik i po roku znowu samochód może być unieruchomiony

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przy nich nie stał i nie widział to pewności nie ma na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie pompa była wysyłana do regeneracji w odrębnym warsztacie specjalizującym sie w pompach vp44 i nie tylko. Tak wiec trzeba liczyć na pełen profesjonalizm firmy ze zrobili to kompleksowo [emoji3]

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80% firm oszukuje sam sie na tym przejechalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 2600zl z transportem w obie strony

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 2600zl z transportem w obie strony

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

podasz namiar gdzie robiłeś tą regenerację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...