mapper Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Opublikowano 28 Maja 2015 Znalazłem takie końcówki: http://vag-tuning.pl/?id=koncowka-wtryskiwacza-0230-mm-do-210-km-mocy,p1,12,12 co to za firma? Ewentualnie gdzie kupię w miarę tanie 0.230 ??
ciahciah Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 znajdź np. firad 225 bo wyjdzie ci bokiem szukanie oszczędności tam gdzie nie wolno
radimm Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Ten gość z vag-tuning,ma na allegro wystawione firady 0.240
ciahciah Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 (edytowane) ja na 240 się zawiodłem, po zmianie na firad 240 auto zrobiło się mulaste, zmiana była na gorsze, po zmianie na 225 była lekka poprawa w stosunku do bosch, turbo po prostu lepiej się budziło z dołu na 225 niż na bosch, na 240 z dołu lipa była no ale może to była wina źle wyregulowanych ciśnień bo wtryski były z różnych źródeł, im większe otworki tym gorzej paliwo będzie rozpylane i tym krótsza żywotność rozpylaczy, na 225 auto pali tyle samo co na ori wtryskach, max na nich można wyrwać 220km z tłokorozdzielaczem 12mm na próbę możesz kupić, jak będzie auto mulaste masz 10dni na zwrot Edytowane 4 Czerwca 2015 przez ciahciah
mapper Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Jakieś namiary na końcówki 225 ?.
radimm Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 ja na 240 się zawiodłem, po zmianie na firad 240 auto zrobiło się mulaste, zmiana była na gorsze, po zmianie na 225 była lekka poprawa w stosunku do bosch, turbo po prostu lepiej się budziło z dołu na 225 niż na bosch, na 240 z dołu lipa była no ale może to była wina źle wyregulowanych ciśnień bo wtryski były z różnych źródeł, im większe otworki tym gorzej paliwo będzie rozpylane i tym krótsza żywotność rozpylaczy, na 225 auto pali tyle samo co na ori wtryskach, max na nich można wyrwać 220km z tłokorozdzielaczem 12mm na próbę możesz kupić, jak będzie auto mulaste masz 10dni na zwrot ja właśnie zamówiłem 0.240, zobaczymy co z tego wyjdzie
ciahciah Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) zrób logi a przynajmniej turbo i pompy na tych co masz no i na 240 to się porówna czy turbo z dołu słabiej wstaje i o ile auto lepiej się odpycha, sądzę że 240 lały za dużo lub za słaba była mgiełka stąd auto było mniej zrywne niż na ori 216, po zmianie na 225 turbo chciało odlecieć, do 3barów biło na wysokich obr co na mniejszych wtryskach nie miało miejsca, ale taki problem to nie problem Edytowane 5 Czerwca 2015 przez ciahciah
mapper Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Na 216 bez zestrojenia latam bez problemu choć na pompie 11 jest trochę dymu czy jak wlecą 230 to da rade na nich pojeździć bez strojenia? mam już ic z a5 zostało do ogarnięcia gtb17 i map 3bar. ale to za 2-3 miechy. czy na 230 nie będzie problemów z codzienną jazdą? robię ok 70 km dziennie. A strojenie chciałbym zrobić dopiero jak cala mechanika będzie przygotowana.
ciahciah Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 to zależy na jakie 230 trafisz, moje 225 nie wiele się różniły wydajnością od ori bosch axg ale dawka mniejsza niż 5mg powodowała że przy zapalaniu puszczał małego dymka, na axg z dawką 3,0mg było zero dymu, wszystko było jak na seryjnych wtryskach, a na 225 na dawce 3,0mg przy zapalaniu dostawał za dużo paliwa i przy 1600obr jadać spokojnie na 5 biegu dostawał palpitacji bo ecu głupiał bo za dużo paliwa dawały wtryski i silnik miał problem stabilnie trzymać 1600obr przez nie dopasowaną mapę paliwa pod te wtryski, na dawce 5,0mg żadnych problem z zapalaniem i stabilnością obrotów nie było, to było na ori mapie paliwa afn, czyli u ciebie na pompie 11 z 230 na dawce 5mg powinno być też wystarczająco ok, jak nie ustawisz 7mg i te 2 miesiące się przeturlasz, a po dograniu mapy paliwa pod wydajność układu wtryskowego ustawiasz 3,0mg i ma być wszystko ok, silnik ma lekko pracować i wkręcać się przy minimalnym wciśnięciu pedału gazu, bo teraz n 5,0mg na pewno go trochę będzie zalewać i zamiast lepiej się kręcąc bo ma więcej paliwa będzie się wkręcał gorzej i minimalnie więcej palił
mapper Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2015 Jakieś namiary na końcówki 225 lub 230 ? 216 od groma a 230 niema.
ciahciah Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 225 to jest Firad a 230 to jest Fratelli Bosio
mapper Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2015 Nic więcej do wyboru niema? fird nie biorę pod uwage. pisałem z vag-tuning.pl i od lipca mają wprowadzić wzm 0.230.
ciahciah Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 dlaczego firan nie bierzesz pod uwagę?
mapper Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Zamówiłem firad 0.240 robione w nadarzynie, ustawione na 220/300
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się