Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów audi a4 1.9 tdi awx


manius87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podczas jazdy samochód mi zgasł i już go nie było można odpalić - vag nie pokazał zadnego błędu. Chcąc wjechać kawałek na rozruszniku do garazu po dodaniu gazu samochód odpalił ale po ok 3 min zgasł - vag po tym pokazał błąd :

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 038 906 019 CG

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1366

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 60950

Additional Info: WAUZZZ8EZ1A051529 AUZ6Z0A0015775

1 Fault Found:

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

Wymieniłem filtr paliwa, ku mojemu zdziwieniu stary był pusty. Po założeniu nowego auto odpaliłem na plaku chwile pochodzilo i zgasło. Chciałem zobaczyć ile jest paliwa w filrze i wyciągając zaworek regulacyjny wystrzelił mi czyli zebrało sie tam duże ciśnienie. Znowu auto odpaliłem na plaku i wypiałem przewód paliwa z powrotu to z paliwa leciało paliwo z powietrzem - paliwo było bardzo spienione. NIgdzie nie widać jakis nieszczelności na układzie paliwowym - węze nie są dziurawe i na połęczeniach też było sucho.
Dzisiaj zdjałem pokrywe zaworów wypiałem kabel z pierwszego pompowtrysku podoginałem blaszki i założyłem z powrotem. Założyłem pokrywe zaworów. Auto odpaliłem na plaku. Błąd teraz nie wyskakuj lecz samochód dalej chodził nie równo tak jakby na 3 cylindrach i po chwili znowu zgasł.
Zrobiłem logi .... zanim zdjałem pokrywe zaworów.

http://vaglog.pl/log_206573.html

http://vaglog.pl/log_206575.html

http://vaglog.pl/log_206574.html


oraz po zdjęciu pokrywy zaworów i podoginiania blaszek.

http://vaglog.pl/log_206572.html

http://vaglog.pl/log_206571.html

http://vaglog.pl/log_206570.html

Czy to winyy może być pompowtrysk czy raczej że się gdzieś układ zapowietrza ?

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według logów to pompki są w opłakanym stanie .......problem tkwi według mnie w pompce 1, która daje zarówno złe paramentry w grupie 13 jak i 23 duży czas reakcji

z tym też pewnie jest zwiazny błąd silnika który wskazuje problem na 1 cylindrze

....nie sugeruj sie jednak moimi spostrzezeniami bo moge sie mylić.....

Edytowane przez dawidrybnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według logów to pompki są w opłakanym stanie .......problem tkwi według mnie w pompce 1, która daje zarówno złe paramentry w grupie 13 jak i 23 duży czas reakcji

z tym też pewnie jest zwiazny błąd silnika który wskazuje problem na 1 cylindrze

....nie sugeruj sie jednak moimi spostrzezeniami bo moge sie mylić.....

No a jakby układ sie zapowietrzał to jakie pompki by dawały parametry ? Też chyba by nie były realistyczne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...