Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1,8T AWT


strazak93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,prosiłbym o analizę logów,mam problem z wypadajacymi zapłonami,wymienione świece,i cewka ,która miała niby przebicie,ale dalej silnikiem rzuca,zwłaszcza na wolnych obrotach,bądz jak jadę na 5 biegu przy około 2000tys,nie wiem co z tym fantem zrobić,logi jak umiałem tak zrobiłem

pb- http://vaglog.pl/log_207032.html

lpg- http://vaglog.pl/log_207031.html

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pb i na lpg tak samo? na pb to jeszcze logi jakoś wyglądaja do przełknięcia ale na lpg tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza na lpg,choć czasami na pb na jałowym tez go trzęsie,możliwe że padający reduktor będzie dawał takie objawy?,ostatnio jak jechałem na urlop cały załadowany,to kilka razy podczas wyprzedzania jak mu depnołem to przeskoczył na pb,i był bład sondy 17511,choć check nie wywaliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za malo logow zeby cos powiedziec, zrob statycznie na pb po skasowaniu bledow 002+033+015 tak samo na lpg, do tego reszte logow na pb dynamicznie 115+118. Wypadanie zaplonow na lpg moze byc spowodowane zuzytymi wtryskami, jakie sa? Reduktor jaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi postaram się zrobić jutro,co do wtrysków to są hany zielone,możliwe że maja już przelot pod 90tyś,co do redutora to nie jestem pewny Tomasetto ale czy arctic czy alaska,ale jak byłem na regulacji instalacji po kupnie samochodu to gośc mówił że jest na styk,i długo nie pociągnie,jak sprawdzałem parametry instalacji to cisnienie ma zadane prawie1,4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak artic czy alaska to ciezko ten silnik mial alaska ledwo 90 km uciagnie, hanki po takim przebiegu to tez moze byc roznie, miejmy nadzije ze wypadajce zaplony to nie pierwsze objawy wypalonych zaworow....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie będzie tak źle, bo nie mam ciężkiej nogi, malo kiedy przekraczam 3,5-4tys/obr, a błąd ubogiej mieszanki zaczoł się pojawiać niedawno bez checka.
Dzisiaj w drodze do pracy znowu zaczoł przerywać, ale po przełaczeniu na PB szedł w miare normalnie, wychodzi na to że głównie przerywa na lpg.

Oto dzisiejsze logi;

PB dynamiczne

statyczne
LPG
statyczne
Podpiołem się pod sterownik LPG i obserwowałem jednocześnie wypadanie zapłonów na vagu,zazwyczaj pojawiał sie na 3 cylindrze(akurat na nim jest nowa cewka),potem wyłączyłem wtryskiwacz lpg na 3 w programie,po tym zabiegu zapłon już nie wypadał ,na reszcie cylindrów oprócz jednego przypadku 2 był spokój,czyli na mój rozum amatora to wtryski gazowe chyba nadają się do kosza,ale czekam na opinie doświadczonych w tym temacie kolegów z forum co do oceny dzisiejszych logów.
Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to raczej sam sobie udzieliles odpowiedzi na pytania, wtrysk lpg mozesz podmienic na inny cylinder i wtedy sprawdzic jeszcze czy wypadanie sie przenosi ale raczej masz winowajce, takze moze czas na regeneracje instalacji typu nowe wtryski i reduktor dostosowany do fabrycznej mocy, bo szkoda silnika a turbina widac ladnie jeszcze dmucha. Na pb jest prawie ok, mozesz sprawdzic szcselnosc dolotu profilaktycznie, jak nic nie wykaze to po ogarnieciu lpg mozesz zaczac powoli odkladac na nowa przeplywke jesli ma byc idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wizycie u gazownika,co dziwne jak mnie wypadał zapłon na 3,to u gazownika wypadał na 2 i 4,trochę zgłupiałem,ale uzgodniliśmy wymiane w celu sprawdzenia wtrysków 2,4,na próbę czy będzie poprawa,dopiero w poniedziałek,ale dzisiaj zrobiłem mały test i zamieniłem wtryski 4 z 1,i znowu ciekawostka zapłon zaczoł wypadać na 3,i ze dwa razy na 4,teraz to już totalnie zgłupiałem,dodam że obserwowałem podczas jazdy i na postoju,na postoju zaczyna wypadać zazwyczaj w momencie gdy sonda na 33 kanale korekta leci sporo na minusie.

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk leje pewnie.

Skoro wypada 3 gar to czemu zmieniałeś 4-1

Czasem pomaga przeczyszczenie hanek np benzyną ekstrakcyjną

Te pewnie już wysłużone i trzeba wymienić na nowe, może barakudy

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieniałem 4 z 1 dlatego że u gazownika o dziwo 3 była ok,natomiast szalała 4,gazownik ma zamiar wymienić wtryski a takie same,dając dwa lata gwarancji.


Dzisiaj byłem u gazownika ,wymiana wtrysków na Hana Gold załatwiła sprawe,jak na razie zapłony przestały wypadać,zostaje w niedalekiej przyszłości jeszcze wymiana reduktora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...