Lukasz1988 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Witam. Przymierzam się do wymiany rozrządu, co powinienem wymienić, żeby silnik żył ze mną nastepne tysiące km? Znalazłem kilka takich tematów ale do sinika 180 km nie ma. Chyba, że to to samo co w 160. Ja znalazłem taką listę, co jeszcze dodać, a co może nie muszę wymieniać: 1x Pasek rozrządu (5557XS) 1x Pasek rozrządu (5531XS) 1x Tłumik drgań paska rozrządu (T43029) 1x Rolka napinacza paska rozrządu (T43036) 1x Napinacz paska rozrządu (T41094) 1x Rolka napinacza paska rozrządu (T41095) 1x Rolka kierunkowa, prowadząca paska rozrządu (T42159) 1x Zestaw śrub i nakrętek (SET 27) 1x Pompa wody (WP0075)
kudalty66 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 sprawdzić podstawę wraz z tuleją nappinacza, w sensie tłumika drrgan paska osprzętu, można kupic zestaw naprawczy
HeresR32 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Część tych elementów będziesz miał w zestawie naprawczym resztę musisz kupić oddzielnie, ile auto ma przejechane? zapomniałeś o termostacie proponuje go dodać do tej listy. Edytowane 5 Marca 2015 przez HeresR32
Lukasz1988 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Chidzi o zastaw naprawczy, żeby nie wymieniać całego tlumika drgań? Okolo 280 tys. Edytowane 5 Marca 2015 przez Lukasz1988
Aron21 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Jestem po wymianie kpl rozrządu w 2.5 BDH . U mnie w sumie było razem 14 elementów . Nie uwzględniam tu tłumików drgań gdyż nie było konieczności wymiany . Rolki , paski,termostat Ruville .
HeresR32 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Rozrzad wymienia sie co 120 tys, wiec dlaczego przy 280 masz zamiar to robić auto skręcone czy 40 tys za późno? Edytowane 9 Marca 2015 przez HeresR32
Lukasz1988 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 Nie wiem, ktoś chyba kiedyś za późno wymienił, albo kombinowali z licznikiem. W niby książce serwisiwej jest napisabe że wymieniany był przy 170 ale co gdzie i kto to nie wiem. Jak kupiłem byłem u mechanikarozbierał i sprawdzał, powiedział, że pasek i rolki jak nowe.
ogienkorwa Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Nie wiem, ktoś chyba kiedyś za późno wymienił, albo kombinowali z licznikiem. W niby książce serwisiwej jest napisabe że wymieniany był przy 170 ale co gdzie i kto to nie wiem. Jak kupiłem byłem u mechanikarozbierał i sprawdzał, powiedział, że pasek i rolki jak nowe. Kupiles nie masz rachunkow/papiurow od wymiany wiec nie wiesz nic, czyli komplet do wymiany albo jakas ocena tego sensowna. Po lepkach da rade ale to zawsze ryzyko tzw. na wlasna odpowiedzialnosc Nowe pewne i nie zaboli po kieszeni jak padnie w jezdzie ale koszta robi Pytanie filozoficzne jak zawsze, jak robisz po 100 km dzienie to nowe i spokoj albo czesciowe i baczna obserwacja co nam VW grp ladnie zaslonil oslonami Albo ide spac spokojnie zawsze albo co ktoras niedziele spojze co w trawie piszczy w moim 10+ latku bo to i tak nigdy nie jest nowe ... takie moje podejscie bez obrazy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się