Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu, części


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Przymierzam się do wymiany rozrządu, co powinienem wymienić, żeby silnik żył ze mną nastepne tysiące km? Znalazłem kilka takich tematów ale do sinika 180 km nie ma. Chyba, że to to samo co w 160.

Ja znalazłem taką listę, co jeszcze dodać, a co może nie muszę wymieniać:

1x Pasek rozrządu (5557XS)

1x Pasek rozrządu (5531XS)

1x Tłumik drgań paska rozrządu (T43029)

1x Rolka napinacza paska rozrządu (T43036)

1x Napinacz paska rozrządu (T41094)

1x Rolka napinacza paska rozrządu (T41095)

1x Rolka kierunkowa, prowadząca paska rozrządu (T42159)

1x Zestaw śrub i nakrętek (SET 27)

1x Pompa wody (WP0075)

Opublikowano

sprawdzić podstawę wraz z tuleją nappinacza, w sensie tłumika drrgan paska osprzętu, można kupic zestaw naprawczy

Opublikowano (edytowane)

Część tych elementów będziesz miał w zestawie naprawczym resztę musisz kupić oddzielnie, ile auto ma przejechane? zapomniałeś o termostacie proponuje go dodać do tej listy.

Edytowane przez HeresR32
Opublikowano (edytowane)

Chidzi o zastaw naprawczy, żeby nie wymieniać całego tlumika drgań? Okolo 280 tys.

Edytowane przez Lukasz1988
Opublikowano

Jestem po wymianie kpl rozrządu w 2.5 BDH . U mnie w sumie było razem 14 elementów . Nie uwzględniam tu tłumików drgań gdyż nie było konieczności wymiany .

Rolki , paski,termostat Ruville .

Opublikowano (edytowane)

Rozrzad wymienia sie co 120 tys, wiec dlaczego przy 280 masz zamiar to robić auto skręcone czy 40 tys za późno?

Edytowane przez HeresR32
Opublikowano

Nie wiem, ktoś chyba kiedyś za późno wymienił, albo kombinowali z licznikiem. W niby książce serwisiwej jest napisabe że wymieniany był przy 170 ale co gdzie i kto to nie wiem. Jak kupiłem byłem u mechanikarozbierał i sprawdzał, powiedział, że pasek i rolki jak nowe.

Opublikowano

Nie wiem, ktoś chyba kiedyś za późno wymienił, albo kombinowali z licznikiem. W niby książce serwisiwej jest napisabe że wymieniany był przy 170 ale co gdzie i kto to nie wiem. Jak kupiłem byłem u mechanikarozbierał i sprawdzał, powiedział, że pasek i rolki jak nowe.

Kupiles nie masz rachunkow/papiurow od wymiany wiec nie wiesz nic, czyli komplet do wymiany albo jakas ocena tego sensowna.

Po lepkach da rade ale to zawsze ryzyko tzw. na wlasna odpowiedzialnosc

Nowe pewne i nie zaboli po kieszeni jak padnie w jezdzie ale koszta robi

Pytanie filozoficzne jak zawsze, jak robisz po 100 km dzienie to nowe i spokoj albo czesciowe i baczna obserwacja co nam VW grp ladnie zaslonil oslonami

Albo ide spac spokojnie zawsze albo co ktoras niedziele spojze co w trawie piszczy w moim 10+ latku bo to i tak nigdy nie jest nowe ... takie moje podejscie bez obrazy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...