Emejcz Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Od wewnątrz komory silnika jest śruba na imbus. Musisz złapać czymś koło pasowe wiskozy i odkręcić śrubę - nie daj się zwieść różnym informacjom, że lewy gwint jest - nie jest. Ja u siebie złapałem mocną żabą, ogólnie śruba trzyma mocno więc dobry imbus na przedłużce sobie załatw byś nie obrobił.
lapa9 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 jak jeszcze nie była wymieniana to naprawdę klucz musi być porządny.. ja przy wymianie jeden klucz straciłem inne się skrzywiły a ostatecznie śruba do wymiany a nie jest ją łatwo dostać bo ma mały skok gwintu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się