Dragon7820 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 witam wszystkich . jak w tytule posiadam następujący problem na biegu jałowym auto szarpie i nie równo pracuje po podłączeniu do vag wykazał mi 3 błędy -516 styki biegu jałowego -F60 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY -561 dostosowanie (ustalenie ) składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji -mnożenie -575 ciśnienie w przewodzie dolotowym uszkodzenie mechaniczne - BŁĄD SPORADYCZNY . czy jest ktoś w stanie pomóc rozwiązać mój problem czy muszę się zgłosić do mechanika ?? prosze o pomoc z góry dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 F60 masz czujnik przepustnicy tps on jest odpowiedzialny za te objawy do tego sprawdz silniczek krokowy oraz uszczelnij kolektor ssacy demontuj calego rozbierz zloz na kleju do szyb dolna i gorna czesc oraz kup uszczelki na laczenia kolektora z glowicami jakies 12zl sztuka . Z tym tps-em sprawdz kostke bo kable lubia gnic i szwankuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 nie ma problem a czy byś mógł wyjaśnić jak sprawdzić ten czujnik przepustnicy i ten silniczek ? a i gdzie się znajdują głupie pytanie ale nie miałem z v6 styczności i mogę mieć problemy je znaleść a korektor zrobię w najbliższym czasie i go porządni uszczelnie bo poprzedni właścicie nie dbał o to auto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 No to tak jak patrzysz na silnik od frontu to pi miedzy kolektorem a akumulatorem masz przepustnice, demontujesz rure dolotowa czarna potem przepustnice sruby imbus 5 od dolu odpinasz wtyczke jak dobrze pamietam 4_6pinow to jest tps czujnik polozenia przepustnicy po lewej stronie masz wtyczke 4pinowa do czarnego silniczka krokowego sterujacego obrotami ,pozniej linka gazu musisz zdjac. Po wyjeciu masz przepustnice tps i silniczek krokowy na stole ,rozkrec wszystko i umyj popatrz uwaznie ze na tps masz zolta farba zaznaczona pozycie dzialania tps to lepij tego nie krec.umyj wszystko dokladnie zobacz piny wtyczki tpsa i zdemiontuj kolektor poczym uszvczelnij go jak pisalem wczesniej i skladaj w odwrotnej kolejnoksci do rozkladania :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 dzięki jak tylko wrócę z pracy w piątek to się za to biorę a czy przypadkiem po zdjęciu przepustnice nie trzeba jej nastawić za pomoc vag ? i czym najlepiej to czyścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robitl 2 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 czyścić nitro i pędzelkiem wszystko ładnie schodzi, adaptacje trzeba zrobić http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 dzięki będę pisać co i jak w sobotę , oby pomogł bo autem trzęsie że wytrzymać nie idzie:-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Jakies dobre wiesci:-) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 na razie brak bo uszczelki nie mogłem dostać nigdzie :-/ a w delegacji pracuj więc znowu za tydzień :-) witam ponownie doszedłem co jest z błędem 575 był przerwany wężyk pod pokrywa od dolotu powietrza , tylko że odkryłem następujący problem gdyż zdjąłem ta rurę z plastikiem od przepustnicy w środku był okej zmieszany z płynem chłodniczym , taki jasny i taka piana , co to oznacza ten problem ? czy to uszczelka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maju91 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 w 2.6 nie ma adaptacji z poziomu vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 jest ktoś w stanie pomóc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Problem w tym ze malo jezdzisz autem .ja teraz w niemczech jestem a4 i po remoncie silnika i ostatnio zauwazylem cos takiego jak ty masz ale wlasnie mam to od tego ze malo jezdze autem i lpg swoja droga uszczelka to nie bedzie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 dzięki :-D już się martwiłem :-P wszystko się uspokoił tylko przegob chyba do wymiany lewy bo przy ruszaniu słychać i jak się doda więcej gazu to już ok , jaki kupić do tego auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 ja kupywalem drogie i liche sa teraz mam za 70zl juz pol roku dziala ale nie jezdze jakos wolno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 a jak sprawdzić który do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 skrec w lewo na maxa i na wsteczny wrzuc i cofaj w miare szybciej i jak bedzie strzelalo to lewy i z prawa strona taka sama zasada skrecasz w prawo i cofasz:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 witam po przerwie , po podłączeni auta pod kompa występuje już tylko jeden błąd -516 styki biegu jałowego -F60 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY z resztą już sobie poradziłem tylko ten został , czy może ktoś pomóc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Zobacz dokładnie piny wtyczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon7820 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Ale czego ?:-P przepraszam że nie odp długo ale praca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 od tps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się