Skocz do zawartości

maju91

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maju91

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    KMY

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.6 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maju91

0

Reputacja

  1. Witam panowie sprawa jest tego rodzaju od pewnego czasu samochód zaczął strasznie głośno chodzić wstępna diagnoza - rozszczelniony wydech gdzieś w okolicy kolektora przy prawej głowicy z racji że kanału nie mam oddałem do mechanika który to stwierdził, że oberwały się szpilki od kolektora wydechowego i bez zrzucenia głowicy nic mi na to nie poradzi bo się nie da pokleił styk kolektora z głowicą cementem do wydechu ale to rozwiązanie przyniosło krótkotrwały efekt moje pytanie brzmi czy faktycznie jest tam tak mało miejsca ze nie ma opcji wymienić szpilek bez zrzucania głowicy? miał ktoś taki problem? nie uśmiecha mi się targać głowicy bo koszta będą dosyć duże z góry dzięki za pomoc
  2. maju91

    Dziwne szarpanie

    temat przerobiony i rozwiązany ... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/258903-cyrk-z-wolnymi-obrotami/
  3. Nie wiem czy jestem rekordzistą, ale na na master sporcie, wierzcie lub nie zrobiłem przeszło 80 tysięcy (drogi niezłe koła 15/16) i nadszedł czas na ich wymianę bo od tygodnia dość mocno słychać zawieszenie wymieniam oczywiście znowu na ms
  4. właśnie u mnie nie ma żadnych innych objawów świadczących o uszkodzonej uszczelce, płynu już też nie wyrzuca - nie wiem co będzie na upałach tylko ten test ... jak jest z tym kolorem czynnika w końcu??
  5. witam z góry przepraszam jeśli podobny temat już był a mianowicie jakieś dwa tygodnie temu audi wyrzuciło mi płyn zbiorniczkiem wyrównawczym (sytuacja miała miejsce 2 razy) przy czym za każdym razem temperatura na blacie ani o włos nie przekroczyła 90stopni mechanik stwierdził że padnięty był czujnik temperatury a dodatkowo termowłącznik w chłodnicy miał rozpiętą wtyczkę; wymienił też korek od zbiorniczka wyrównawczego od tamtej pory nie było problemów z gotowaniem/ wyrzucaniem płynu z racji że v-ki ponoć są wrażliwe na przegrzanie postanowiłem zrobić test na obecność co2 w układzie chłodzenia mechanik założył tester i przez około 10 minut samochód chodził na obrotach 2-2,5 tys kolor czynnika zmienił się bardzo ale to bardzo nieznacznie z ciemnogranatowego na granatowy tak bym to ujął tyle że mechanik twierdził że kolor na który zmienił się czynnik jest zielonawy i że świadczy to o obecności spalin w układzie sęk w tym że wszędzie gdzie czytałem, dowiadywałem się mówiono żę w silniku benzynowym czynnik ma zmienić się na żółty kolor jeżeli jest problem z UPG proszę o wypowiedź kogoś bardziej kompetentnego ode mnie bo sam nie wiem co o tym myśleć? niekompetencja czy śladowe ilości spalin? a może poprostu wszystko jest w porządku z moim samochodem silnik 2.6 pb+lpg
  6. maju91

    samochód nie pali

    wydaje mi się że te dwie sekundy mogły wystarczyć na to żeby narobić strat... daj znać jak sprawa się zakończyła
  7. maju91

    silnik gotuje, wyrzuca płyn

    samochód odebrałem czujnik temperatury podobno był uwalony a co do termowłącznika to wtyczka była rozpięta - zapewne panowie przy rozrządzie zapomnieli o jej wpięciu
  8. maju91

    silnik gotuje, wyrzuca płyn

    w tej chwili samochód stoi u mechanika więc nie sprawdze a uwalony czujnik temperatury może dawać błędne wskazania na blacie? może czujnik nie załącza drugiego wentylatora?
  9. maju91

    silnik gotuje, wyrzuca płyn

    witam sprawa jest ciekawa po intensywnej jeździe płyn chłodniczy gotuje, wyrzuca go zaworem od spodu w płynie nie widać oleju ani odwrotnie auto obecnie jest poraz drugi u mechanika bo po przeglądnięciu układu chłodniczego i testach drogowych stwierdził że wszystko jest w porządku i zwrócił samochód podając zbyt wysoki poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym za powód jego przerzucenia niestety nie miał racji bo po przejechaniu 5-6 km z butem w podłodze znów kłęby dymu a raczej par wodnej wydobyły się spod maski dodam zę temperatura na zegarach po nagrzaniu silnika przez cały czas jak w pysk strzelił 90 stopni i ani grama więcej zakładając żę uszczelki pod głowicami nie puściły co może być przyczyną takiego zjawiska?? jakieś pomysły ??
  10. ładna sztuka gratulacje mam 2.6 w tym samym kolorze polerkę sam robiłeś?
  11. maju91

    nowe sondy i dalej lipa

    drania przenoszone na karoserie nie będą czasem spowodowane sprzęgłem ?? czuć drgania na pedale jak delikatnie przyłożysz nogę??
  12. jeżeli chodzi o pozwolenie na budowe nie jest koniecze natomiast według prawa budowlanego chcą umiejscowić na działce tego typu obiekt budowlany musisz dokonać zgłoszenia właściwemu organowi - to w teori w praktyce mało kto to robi...
  13. wybór należy do ciebie jeśli chcesz w zimie gonić z łopatą i zwalać śnieg z dachu to kupuj blaszaka o firmie już się wypowiadałem ale tak jak mówie czy ta czy inna wszystkie robią na przysłowiową "sztuke" jak będzie odśnieżany i dobrze go zakotwisz pare sezonów powinien wytrzymać w okolicy w której znalazłeś tą firmę jest wiele innych zajmujących się blaszakami np transtal w raciechowicach czy stalmex w żerosławicach zawsze można sprawdzić czy nie będzie taniej tyle z mojej strony
  14. ogólnie sam nie zostawiłbym samochodu w blaszaku:p pracowałem przy ich wytwarzaniu przez pewien czas więc wiem co mówie co do firmy którą podajesz w linku znam montowaliśmy dla nich halę produkcyjną z tego co wiem mają trochę reklamacji po zimie ale tak jak mówie gdze byś nie kupił blaszaka wszędzie mają jeden i ten sam szittt dawniej jeszcze było to robione w miare solidnie ale blacha jaką się stosuje w tym momencie to 0,4 - 0.5 mm, ścianka profila / kontownika 1,5 - 2 mm łączona w pięciu kawałkach niestety nie da się zrobić porządnego garażu w takich pieniądzach lepiej dołóż trochę kasy i znajdź kogoś kto zrobi ci konstrukcje z wytrzymałego materiału i obłóż płytą warstwową z fundamentem powinieneś się zamknąć w 10 tysiącach a garażyk solidny, ciepły i nie szpeci
  15. do audi powinien być wlany zielony, mineralny najlepiej febi zły płyn też może mieć wpływ na niepoprawne działanie układu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...