Jump to content

timon19

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About timon19

Informacje

  • First name
    Szymon
  • Location
    Ostrowiec Świętokrzyski

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1986
  • Engine
    2.6 V6
  • Engine code
    ABC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. U mnie jest lpg zamontowane odkąd go kupiłem jakieś 7 lat. Nie pamiętam jakiej firmy gaz. Spalanie jest zadziwiająco małe jak na taki silnik bo w cyklu mieszanym około 11,5- 12 litrów, natomiast na trasie 10l. Pod względem mocy to (przynajmniej u mnie) żadnej różnicy nie widać czy jedzie na gazie czy na benzynie. Polecam, ten silnik po prostu lubi gaz.
  2. To i ja podpowiem ABC V6 2.6 A4 B5 95r. To samo- paliło bezpiecznik 32 problem: przetarta wiązka przewodów od cewki. Ciężko to wyjąć musiałem rozciąć wtyczkę bo przewody schowane za silnikiem. 2ga wiązka idzie do wtyczki pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego. Szkoda że tak późno trafiłem na ten temat tu na forum. 2 dni roboty i sprawdzania i eliminowania wszystkiego po kolei na damo. To tak na przyszłość dla innych warto zacząć od cewek i wiązki przewodów co idzie na moduł zapłonu u mnie na obudowie filtra powietrza sie ów moduł znajduje. Przewodów sie raczej samych w A4 b5 2.6 ni
  3. timon19

    Kody klimatronika

    U mnie jest podobnie bo na kodzie 49 jest wartość 0 a na 51 rośnie do 90stopni i taka temperatura utrzymuje się dopóki silnik jest włączony. Jak go zgaszę to po paru minutach silnik się ochładza (normalna sprawa) i zaczyna temperatura iść w dół i wg mnie 51 odpowiada za wartość temperatury płynu chłodzącego. Ostatnio bawiłem się tym klimatronikiem trochę i u mnie jest tak że na kanale 19 mogę sobie sam zmienić napięcie. Potem nie działają przyciski + i - od obrotów dmuchawy. Zaczynają działać wtedy jak wyjdę z tych funkcji i nacisnę nawiew na szybę. Dopiero po tym wszystko normalnie zac
  4. Wlałem atf czerwony, pasek nie był luźny, pompa nie ciekła. Sprawa można powiedzieć że rozwiązała się sama . Zostawiłem samochód na całą noc i sporo płynu weszło jeszcze w układ odpaliłem rano i wszystko jak na razie śmiga dobrze a więc chyba zamykam ten temat a przyczyną był zapowietrzony układ wspomagania.
  5. Witam koledzy mam problem z chyba pompą wspomagania. .Moje audi od pewnego czasu cichutko wyło przy skrętach zaczęło się to około półtora miesiąca temu. Ale wszystko było ok, lekko się kierownica kręciła normalnie, oprócz tego delikatnie słyszalnego wycia żadnych objawów innych nie zaobserwowałem aż do przedwczoraj. Mianowicie będąc na wyjeździe poszedł mi olej/płyn hydrauliczny. Ponieważ samochód stał na parkingu została plama. Sprawdziłem ten płyn odrazu i było jeszcze minimum a że do domu miałem 15 km postanowiłem zjechać. Kierownica już ciężko zaczęła się obracać. Rano zobaczyłem że olej
  6. Witam koledzy mam problem z chyba pompą wspomagania. .Moje audi od pewnego czasu cichutko wyło przy skrętach zaczęło się to około półtora miesiąca temu. Ale wszystko było ok, lekko się kierownica kręciła normalnie, oprócz tego delikatnie słyszalnego wycia żadnych objawów innych nie zaobserwowałem aż do przedwczoraj. Mianowicie będąc na wyjeździe poszedł mi olej/płyn hydrauliczny. Ponieważ samochód stał na parkingu została plama. Sprawdziłem ten płyn odrazu i było jeszcze minimum a że do domu miałem 15 km postanowiłem zjechać. Kierownica już ciężko zaczęła się obracać. Rano zobaczyłem że olej
  7. u mnie jest lotos 10w40 już taki był zalany jak go ponad półtora roku temu kupiłem i na taki sam wymieniałem, podobno dużo ludzi te silniki zalewa castrolem 10w40. U mnie samochod chodzi jednak bardzo dobrze na lotosie.
  8. Jestem od niedawna posiadaczem Audi A4 B5 rocznik 1995, 2,6 V6
×
×
  • Create New...