Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pali bezpiecznik nr 32


ravendil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, mam taki problem jak w temacie. Ciągle pali mi bezpiecznik nr 32 od sterowania silnikiem. Na początku tygodnia jechałem na stację i zgasł mi samochód, myślałem, że to z braku paliwa, bo było prawie pusto, okazało się, że spaliło bezpiecznik i paliło każdy zmieniony, zaś gdy kolega zaholował mnie na stację, zatankowałem gaz i jeszcze raz zmieniłem bezpiecznik, wszystko było ok, auto odpaliło. Dziś jechałem i usłyszałem tylko cyknięcie przepalanego bezpiecznika, auto zgasło. Czyżby instalacja gazowa robiła gdzieś zwarcie ? Po przepaleniu bezpiecznika nie świeci się kontrolka stanu gazu. Jakieś pomysły ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ravendil napisał:

Czyżby instalacja gazowa robiła gdzieś zwarcie ? Po przepaleniu bezpiecznika nie świeci się kontrolka stanu gazu. Jakieś pomysły ? 

Instalacja gazowa ma swój bezpiecznik podłączony bezpośrednio z plusa akumulatora. A kontrolki gasną bo centralka lpg nie wykrywa włączonego silnika-to tak jakbyś go zgasił.

Coś robi zwarcie u Ciebie,podłącz vaga i zobacz czy jakieś błędy pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim paliło cały czas bezpiecznik od gazu a potem zaczeły się cyrki z wypadaniem zapłonu. Okazało się że komputer od gazu padł i robił błędy w sterowniku silnika, wsadziłem używke i jak ręką odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nie jest przypadkiem tak, że komp nie pokaże, że powstaje gdzieś zwarcie  ? Narazie walczyłem "domowymi" sposobami. Pali bezpiecznik po przekręceniu stacyjki : po odłączeniu kostki od instalacji gazowej, odłączałem kostki od cewek, wyjmowałem cewki, sprawdzałem od nich wiązki i też za każdym razem paliło. Raczej to też nie wina pompki paliwa, bo i tam odpinałem kostkę i przepalało bezpiecznik. Nie mam już pomysłu gdzie leży problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki problem okazała się przetarta wiązka co idzie do wtrysków benzyny jak stykało z silnikiem to paliło bezpiecznik i silnik nieodpalal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie taki sam przypadek jak QuikSilver, przetarty kabelek od wtrysku i co jakis czas jak sie zwarło to paliło mi bezpiecznik 32 od pompy paliwowej, tylko że to miałem w B5 1.8, po naprawie pali do dzisiaj od strzała:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja podpowiem ABC V6 2.6 A4 B5 95r. To samo- paliło bezpiecznik 32 problem: przetarta wiązka przewodów od cewki. Ciężko to wyjąć musiałem rozciąć wtyczkę bo przewody schowane za silnikiem. 2ga wiązka idzie do wtyczki pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego. Szkoda że tak późno trafiłem na ten temat tu na forum. 2 dni roboty  i sprawdzania i eliminowania wszystkiego po kolei na damo. To tak na przyszłość dla innych warto zacząć od cewek i wiązki przewodów co idzie na moduł zapłonu u mnie na obudowie filtra powietrza sie ów moduł znajduje. Przewodów sie raczej samych w A4 b5 2.6  nie zmieni, bo są lutowane trzeba razem z cewkami (jest ich 3). Koszt używanych około 100 zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...