Skocz do zawartości

oooo AEB oooo

Pasjonat
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oooo AEB oooo

Informacje

  • Imię
    12345678
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

661 wyświetleń profilu

Osiągnięcia oooo AEB oooo

0

Reputacja

  1. Witam w moim paliło cały czas bezpiecznik od gazu a potem zaczeły się cyrki z wypadaniem zapłonu. Okazało się że komputer od gazu padł i robił błędy w sterowniku silnika, wsadziłem używke i jak ręką odjął
  2. Siemka uporałem się z problemem wypadania zapłonu zarówno na benzynce jak i na lpg. Postawiłem autko do dobrego mechanika i znalazł problem a mianowicie ktoś mi podmienił listwę wtryskową pb i zamiast od 1.8t była od 1.8 w której był jeden lejący wtrysk powodujący wypadanie zapłonu. Na gazie to duża ingerencja pana partacza u którego powstał problem z moim autkiem. 1. Podłączył mi jakiś przekaźnik nawet niewiem po jaką chooolerę. 2. Złe i niedbałe podłączenie w sterowniku głównym spowodowało uszkodzenie wtrysku pb. 3.Padł sterownik gazu po zmianie autko chodzi jak złoto:) I nawet na tych Waltekach chodzi. Wszystko na gazie ogarnął mi kolega, o którym pisałem wcześniej tu na forum. Benzynę ogarnął mi bardzo kumaty człowiek z pewnego serwisu. Jeśli komuś potrzebny bardzo dobry i w miarę przystępny cenowo serwis to mogę podać namiary na priv...
  3. Witam ponownie po próbie dostania się do dobrego mechanika wreszcie się udało i zakończyło się sukcesem a mianowicie uporałem się z wypadaniem zapłonu:) autko rwie do przodu jak jeszcze nigdy dotąd winna była listwa wtryskowa benzyny a do tego siedziała zamiast od 1.8t to od zwykłego 1.8 ( jakiś nieuczciwy mechanik podmienił, niestety patologia kradnięcia części wciąż trwa ) gazownik też dorzucił swoje 5 groszy do wypadania zapłonu ponieważ założył jakąś kostkę/przekaznik blokujący wyłączenie wtryskiwacza benzynowego i przez to cały ten cyrk w lpg. Jeszcze pojadę do ogarniętego gazownika celem sprawdzenia instalacji pod kątem podłączenia gazu w sterowniku głównym bo dziś nie miał czasu patrzeć ale i tak jest lepiej niż wcześniej:) jestem mega szczęśliwy i dziękuję wszystkim forumowiczom za wskazówki. Autko nareszcie jedzie jak powinno...
  4. Sprawdziłem i mam upaloną wiązkę tak samo jak ty miałeś tylko że na 2 i 4 cylindrze muszę ogarnąć jakiego elektromechanika niech to wszystko ogarnie. Zobaczymy co potem wyjdzie . I jak nowe auto audi czy już inna marka będzie kupowana ? także mam zamiar zmienić tylko że na a6 c6 ale na początku muszę ogarnąć ten problem bo tak to nikt nie będzie chętny kupić Myślę nad b6 albo b7. 1.8 t lub 2.0t. Zobaczymy może to nie głowica puki co umówiłem się do aso i będą patrzeć co autku dolega bo droga na skróty typu a może to a może tamto jest nieopłacalna
  5. O co kaman z tym ciśnieniem? Ja zapytałem co dzięki wycięciu kata da się osiągnąć a co jest na minus. Nie jestem fachmanem w zakresie motoryzacyjnym dlatego niewiem i pytam. Wiem, że kat to jest ekologia itp ale... Mi się wydaje przynajmniej, że jeżeli tłumik się zasłoni ręką to spaliny mają trudniej się wydostać i tak samo jest z tymi siateczkami w katalizatorze... Jeśli te siateczki są zapchane, to spaliny mają gorsze ujście co skutkuje gorszymi osiągami auta, może jestem w błędzie ale tak mi się zdaje. Poprawcie mnie jeśli tkwie w błędzie, bądź niewiedzy. Może ktoś się wypowie jakiś fachman w dziedzinie tłumików lub jakiś mocno ogarnięty mechanik w tym temacie.... Bo nowy kat kupić i wstawić drożej wyniesie niż dp ze strojeniem a przynajmniej tak się domyślam
  6. Zapomniałem dodać w wątku że chodzi o 1,8t czyli benza z turbiną dużo benzyn jezdzi bez kata bo fabrycznie go yam nie było i jakoś nikt od tego nie umarł a jak mam zapchany kat to lepiej go wyciachać w cholerę niż męczyć autko i środowisko
  7. Tu nawet nie chodzi o zwiększenie mocy tylko o żywotność turbo i silnika. Tak na marginesie chciałbyś jeść własne odchody? No właśnie a auto przez kat musi
  8. tak to chodzi na lpg jak na 1 i 2 filmiku A tak na samej benzynce: Jak sie okaże głowica to auto idzie na sprzedaż
  9. To i tak taniej niż regeneracja planowanie i uszczelnianie "czapki" A jak jest kolektor wydechowy pęknięty to może od tego ta klapka się popsuć? pytam po to by później przez moją niewiedzę i lenistwo mechanika nie padła znowu po jakimś czasie bo ktoś nie dopatrzył że np kat zawalony
  10. No wcześniej przed tą całą akcją z gaziarzem jak przekręcałem zapłon to było takie tyknięcie z butli a teraz tego nie słychać....
  11. Tam było wcinanie i lutowanie bo widziałem jak mi mechanik wcześniej odłączał lpg od ecu
  12. To jak ta klapka uwalona jest to będzie tak latać i przez to ten dźwięk po odpuszczeniu gazu? A jaki jest koszt regeneracji turbiny??
  13. No tak to są niestety te niesławne valteki łańcuszek to pewnie by tak rżęził a ta klapka wg to za co odpowiada i czy to da się ją wymienić samą czy trzeba razem z jakimś zaworem razem kupić
  14. Na benzynie jest troche mułowate auto a na gazie idzie ale te szarpanie jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...