Skocz do zawartości

Pajajo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pajajo

Informacje

  • Imię
    Kula
  • Miasto
    Wroclaw

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pajajo

0

Reputacja

  1. Kopci na czarno?Jeśli tak to szukaj nieszczelności.Masz błąd 00575 - pewnie odchyłka ujemna bo turbo nie ładuje wcale.
  2. Nie, nie powinien chlupać.Jedna mi przyszła "chlupiąca" to sprzedający stwierdził, że tak ma być bo to są olejowe poduszki Wylaną jak demontowałem to też chlupała, widocznie coś w niej jeszcze zostało ale już drgała i telepała przy gaszeniu.
  3. Zamiennik będzie wibrował na wolnych, znajdź używke jak chcesz taniej.Ja też się trochę naszukałem, prosiłem o ważenie poduchy przed kupnem i się udało.Jak ma okolice 730-750gram to nie będzie trzepać. Chyba, że masz dwumas wybujany i skrzynke to nawet najlepsze poduszki nie pomogą
  4. Tylko oryginał, ja do b5 tdi montowalem z 2.5TDI/1.8T i wszystko chodzilo, nie telepało.Byle waga była
  5. Jeśli chciałbyś wysyłkowo to ogarnę
  6. Skoro dwumas awx z b6 pasuje do b5 afn, nawet ze skrzynią to w drugą stronę też podejdzie.Tylko kup razem ze śrubami od koła zamachowego bo są krótsze.
  7. Ostatni lift też da się z immo 2 połączyć, latałem na przedliftowym sterowniku, teraz na przejsciowce 012 i na obu Ecu wystarczyło dodać kluczyki vagiem, zeby uruchomić fure.
  8. Jak wypniesz czujnik to widzi -40 i leje paliwa na max, swiece tez dlugo grzeje w tedy.Co do parametrów to silnik kanał 7. Rozrusznik ile podaje obrotow?Sprobuj zmienic kodowanie na automat i zobacz jak pali
  9. Pajajo

    B6 DIVISION

    Moze ktos by tutaj wiedział czy zestaw naprawczy górnych uchwytów przednich lamp z b6 podejdzie do b5 po jakis przeróbkach?
  10. Dopadło i mnie, ma ktoś pomysł co jeszcze sprawdzic? A wiec, pierwszy odpał po nocy jest taki, ze trzeba krecic z dobre 5 sekund przy -8, swiece grzane z 3 razy do cykniecia przekaznika.Swiece nowe, wiazka swiec nowa, kat ustawiony na ideał, dawka na nastawniku wg. Vag 3,6/3,8mg na rozgrzanym, na wolnych obrotach napięcie nastawnika to 1.520V, odpinalem kostke od pompy na rozgrzanym i krecilem, vag pokazuje nastepujaco takie obroty 180, 230/252 i tego sie trzyma.Podczas odpalania sprawdzilem obroty i zaczyna sie od 160, pozniej cos pod 300 widzialem, spadlo, podbilo i zapalil.Pochodzi 2-3 sekundy i pali na dotyk, na cieplym pali od kopa.Paliwo raczej sie nie cofa, czy paliwa jest 3/4 baku czy rezerwa to samo, teraz wlozony aku 60Ah 600A (ktory na testerze pokazuje 99% sprawnosci) i tez bez szału, przy temperaturach 0/+2 auto stalo tydzien (z akumulatorem, ktory zamiast 700A trzyma jakieś 540A) i zapalil bdb. Dawka startowa jest na max, nie mam juz pomysłów o co moze mu chodzić.Może coś pominąłem?
  11. Jeśli nie będzie problemu, że to A5 Dzięki WAUZZZ8T5BA104882
  12. Małe pytanie, swap ecu z 018 na 012.Na poradniku z forum passata jest napisane, ze nalezy zmienic licznik na 920 czyli can - ok, zmieniony.Ecu 012 zalozone i co?Licznik zakodowany na 1024 pokazuje normalnie kontrolke swiec, spalanie i obroty.Jest tylko blad o komunikacji 18058 i od komunikacji poduszek.Na 1025 wiadomo, alladyn, brak obrotow itd. Pytanie brzmi, jak dołożyć can do licznika?Dwa kabelki z ecu Can L i Can H do zielonej wtyczki licznika, konkretnie pin 18 i 19? Po dorzuceniu komunikacji z zegarami pozbęde się też błedu poduszek czy tylko wymiana sterownika airbag na lift lub usuniecie DTC w sofcie pomoze? A4 '98 AFN
  13. Montowałem z tej firmy łączniki stabilizatora do sharana mk1, troszkę cienke były, zdjąłem gumki i dołożyłem smaru.Pół roku przejezdziłem, nic nie pukało dalej nie wiem bo auto stoi.Ale umówmy się, za te ceny nie spodziewałbym się cudów.
  14. To juz wszystko wiadomo, dziękuje za pomoc
  15. Spojrzalem jeszcze raz, te kable od bezowej wtyczki ida gdzies pod wykladzina w strone bagaznika, nawet sie nie zastanawialem i puscilem swoja wiazke.Tylko myk jest taki, ze otwieram tylne lewe a na fisie pokazuje caly tyl, z przednimi prawymi tez pokazuje tyl ale jego jeszcze nie podpialem.Na moj prosty rozum to musze odciac kabel do krancowki do ktorego sie wlutowalem i w tedy pokaze normalnie?Przednie prawe podpinac pod lampke czy tez w tedy takie bzdety bedzie pokazywal?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...