Jimmax Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witam serdecznie, to mój pierwszy post na forum i szkoda, że wiąże się on z problemami w moim Audi... Jakieś 3 tysiące kilometrów temu została sprowadzona z Niemiec, wszystko w niej zachwycało i w dodatku od dobrego znajomego Wujka (ponoć), także załóżmy, że tak było. Na przeglądzie mechanik był zachwycony stanem, tak samo przy wymianie rozrządu (w książce serwisowej nie znalazłem by był wymieniany,to stwierdziłem, że na wszelki wypadek warto ) drugi mechanik także był zaskoczony stanem auta. Dlatego myślałem, że udało mi się kupić coś dobrego.No i niestety zaczynam się martwić, bo dziwnie mi się nim ostatnio kieruje, po pierwsze kierownica nie wraca od razu do punktu zero przy skręcaniu. Gdy skręcam i puszczam kierownicę by się sama wyprostowała przy jeździe, to do pewnego momentu wraca, a w pewnym punkcie zatrzymuje się, wraca wolniej i takimi jakby skokami.Drugą rzeczą jest lekkie ściąganie w prawo, mam wrażenie, że jak puszczam kierownicę na prostej drodze, to kierownica lekko skręca,a to chyba nie wina nierówności drogi... Sprawdzałem ciśnienie w oponach, jest ok. Dodatkowo opony są chyba* kierunkowe i zamiana L z P raczej się nie uda ( bo czytałem, że można spróbować tak zrobić )*chyba - nie ma mnie w domu do weekendu i nie jestem w stanie sprawdzić, ale wydaje mi się, że były na oponach strzałki kierunku rotacji. Kolejną sprawą, która może się wiązać z poprzednimi, to płyn do wspomagania. Jego kolor jest niepokojący, gdyż nie przypomina, ani zielonego, ani czerwonego, jest ciemny i blisko mu do czarnego. Czy stary niewymieniany płyn może być powodem pierwszego problemu ? Jeżeli okaże się, że będę musiał go wymienić, to proszę o jakieś instrukcje.Z góry dziękuje za zainteresowanie,Pozdrawiam
audiowner Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) to audi ma cos nie tak z tym wspomaganiem, ja też pompe juz zmieniam ... . modl sie tylko oby to nie byla maglownica :> edit: sprawdz czy nie ma opiłkow metalu w plynie, jak sa, pompa Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez audiowner
robert 3024 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Rozwiązałeś Piotrze problem? Bo mam podobny.
bialy986 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Może warto sprawdzić zbieżność,geometrię Skoro Ci znosi w czasie jazdy to bym to obstawial. Pamiętam też że zanim ustawiłem zbieżność po wymianie wahacze,też mi kiera nie chciała wracać. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
robert 3024 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ustawiałem zbieżność i jest poprawa,ale teraz na dniach zobaczyłem opiłki w zbiorniczku od wspomagania i mam zamiar zmienić płyn. Problem rozwiazany,winowajcą była przekladnia kierownicza .
robert 3024 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Przekładnie kupiłem używaną od kolegi z forum, a wymianę robiłem sam. Przekładnia 300zł Płyn wspomagania 40zł Podkładki miedziane dokładnie nie pamiętam 5zł 4 Piwa 10zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się