futurak Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 no wlaśnie też sie teraz zdziwiłem że te cisnienia sie różnią... ale podpiąłem dobrze tego się raczej nie da zabardzo podłaczyć innaczej teraz podniosłem maske patrze a ja nie podłączyłem wtyczki do mapsensora ok ide robic jeszcze raz ten log ok nowy log http://vaglog.pl/log_209749.html-011
goldi Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Wygląda na to że łopatki sie przycinają w zakresie 2058 obr a 2500
futurak Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 A może być tak że sztanga gruszki od turbo pracuje w pełnym zakresie a i tak turbo sie przycina ? Mam wyciek z icka może to być związane z tematem ? Wydaje mi się że spalanie lekko wzrosło
ciahciah Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 no pewnie że może sztanga prawidłowo wykonywać ruch w całym zakresie czyli 11mm(nie żadne 2cm) a doładowanie może być w cały świat, wystarczy że sterowania działa ze zwłoką, ogarnij nieszczelnego icka i sterowanie turbo bo tam jest pies pogrzebany a nie w turbo, gruszkę turbiny wymień jak coś na nową, wakuometr by się przydał, 003bs n18 ma być min 0,75bar i po 10s totalne zero, 011bs n75 tak samo
futurak Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 Turbo jest ok egr zaślepiony zmieniany n75 na inny sprawny i ciągle najpierw przeladuje spadek mocy i ciągnie dalej A bym zapomniał dodać ze wyskakuje błąd czujnika ciśnienia do map 00519 Gdzie u mnie znajduje się ten czujnik ?
goldi Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 to jest mapsensor i jest w ecu zdejmowałeś z ecu węzyk i za nim jak otworzysz ecu w środku jest mapsensor ale nie spotkałem sie z przypadkiem aby komuś siadł
ciahciah Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 w ecu pod czarną osłoną w podszybiu od strony kierowcy, czujnik jest ok, ale możesz odpiąć wężyk od ecu i go przedmuchać, skoro masz pewność że n75 ok.. no to podmień gruszkę, wypalenie kolektora ssącego i wyskrobanie wlotów w głowicy też poprawia stabilność doładowania
goldi Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Damian wężyk już dmuchał i był delikatnie w oleju
ciahciah Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) tak myślałem ale wolałem napisać niż nie no bo czytać od nowa temat nie mam zamiaru Edytowane 28 Marca 2015 przez ciahciah
futurak Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 Otwierałem ecu i czujnik chyba jest ok wygląda na nie ruszany org A z tego wężyka od ecu kilka ładnych kropel oleju wyleciało...
goldi Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Nie wiem czy można strzykawka z igłą delikatnie wybrać olej
ciahciah Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 można ecu postawić pionowo i przez noc coś tam ścieknie z wężyka
futurak Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 Trochę odkopię temat z przed roku przez ten czas jeździłem "wesoło" łapiąc notlaufy coraz to częściej, wczoraj dałem auto do mechanika i ku mojemu zaskoczeniu jest lepiej Wrzucam logi z grupy 03,08,11 ktoś może coś więcej z tego wyczyta http://vaglog.pl/log_252583.html
ciahciah Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 czemu pedał nie był do dechy? czemu trzy naraz a nie każdy osobno? czemu log nie był od 1000obr? ja tylko podpowiadam jak zrobić logi by "coś więcej można było wyczytać"
futurak Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Poszedłem na łatwizne przyznaje... Dzisiaj zrobie osobne logiA pedał miałem w podłodze, gdzie to pokazuje że nie wciśniety do końca? Edit. Zrobiłem nowe logi, proszę o analizę, żadnych błędów nie pokazało 003 - http://vaglog.pl/log_252748.html 004 - http://vaglog.pl/log_252749.html 008 - http://vaglog.pl/log_252750.html 010 - http://vaglog.pl/log_252751.html 011 - http://vaglog.pl/log_252752.html Edit. Nikt nic nie widzi w tych logach? Edytowane 3 Marca 2016 przez futurak
goldi Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Jarek żle robisz te logi popatrz zapinasz trzeci bieg 1500 tyś obr i gaz do podłogi do 4500 obr a u ciebie widać tak jak byś nie trzymał gazu w podłogę masz np ten kawałek pomiaru różnica 40 sekund a pomiar taki sam z tego co tu wrzuciłeś widać że turbo przełądowuje w zakresie 1900 obr a 3400 obr tak samo z przepływomierzem w poprzednich logach które robiłeś 1 marca jest ok a dzis już jest nie dobrze Napisz jeszcze Do Damiana niech popatrzy bo to jakaś czarna magia, po za tym robisz jeden pomiar kazdej grupy od 1.5 do 4.5 tyś obr nic więcej ja będę patrzył na ten temat zobaczymy co jeszcze Damian napisze
futurak Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Goldi te logi się nadpisały np log 011 ten co robiłem wczoraj jest dopiero na samym dole z innych grup jest podobnie logi robiłem z synem czasami mu się za szybko wcisnęło start dlatego niektóre są jakie są... a pedał w podłodze jest na max wciśnięty specjalnie zwracałem na to uwagę po sugestii Damiana Edytowane 3 Marca 2016 przez futurak
goldi Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 To patrząc na te co są na samym dole to turbina wstaje dopiero przy 2200 tyś obr a powinna przy 1700 i napisz co ogólnie teraz ci się dzieje z autem
futurak Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Mechanik stwierdził, że gruszka od turbo przycinała się delikatnie niby to zrobił ze powinno być ok auto jedzie zdecydowanie lepiej niż wcześniej ale dla pewności, że wszystko już jest ok wstawiłem te logi Czy dziurka wielkości 3mm w icku może powodować późne wstawanie turbo ? jak mówisz że wstaje przy 2200 Edytowane 3 Marca 2016 przez futurak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się