gici0r 0 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Witam Wszystkich,jestem nowy na forum i mam problem z turbina w mojej A4 b7 2.0 TDI 140KM,auto nie stracilo mocy,nie kopci,silnik i turbina chodzą równo a w rurze do filtra powietrza mam olej i oczywiście na silniku.Wyciek jest tak jakby za turbina i sączy się po rurze do intercoolera.Mam już rozglądać się za nowa turbina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 spokojnie. nawet nowa turbina coś oleju puści ;p wszystko zależy ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Twój silnik nie cieszy sie dobrą opinią i według tego co mówią użytkownicy lubi pobierać olej, ile oleju dolewasz miedzy wymianami ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gici0r 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Na moje oko wyciek jest spory, dla mnie jak już kapie to jest spory,pojawił się dwa tygodnie temu i nie moge określić ile dolewam, bo zauważyłem go podczas wymiany oleju, jak narazie bagnet nie wskazuje ubytku. Edytowane 24 Marca 2015 przez gici0r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 im prędzej to zrobisz tym mniejsze koszty będziesz miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Ja kolego regeneruje turbiny i wypowiem się coś w temacie. Nie pchaj się od razu w nową czy regeneracje. Jeździj, sprawdzaj bagnet. Jeśli ubywa oleju wtedy turbo może puszczać. Nawet jeśli są nieznaczne ubytki to nie co na razie ruszać. W rurach zawsze będziesz miał coś oleju, bo przed turbem jest odma i zawsze idą opary olejowe. Jeśli będziesz miał większe ubytki to możesz się do mnie odezwać i powiem Ci co gdzie jak u mnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 przeoczyles ze jezeli puszcza duzo oleju z gornego odrzutnika to pojdzie olej w rure i samo zaplonu dostanie wiec nie tak do konca zeby jezdzil spokojnie lepiej nich zbada sprawe dokladniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penzo_ 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) przeoczyles ze jezeli puszcza duzo oleju z gornego odrzutnika to pojdzie olej w rure i samo zaplonu dostanie wiec nie tak do konca zeby jezdzil spokojnie lepiej nich zbada sprawe dokladniej dokładnie a jak odma puszcza super duży nadmiar to może silnik ma już przedmuchy -,- najlepsza metoda i dosyć partyzancką jest odłączenie odmy od dolotu, koniec węża do butelki wejście na dolocie zaślepić węże i wycieki od turba wyczyścić najlepiej też od środka i wtedy dojdziesz co ma problem ... ale jak juz turbo dmucha znaczne ilości do filtra powietrza to bd kaplica ;/ za 1500 zl kupisz turbo GTB2260 VK i zrobisz coś na moc ++ ;P Edytowane 15 Maja 2015 przez Penzo_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się