PERSHING 0 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Witam Problem dotyczy allroada 2.5 tdi 180 KM temp. silnika na liczniku lekko przed 90 stopni na vagu 74.2 stopnia a zapala sie na fisie kontrolka od wody dzieje sie tak na postoju i podczas jazdy płynu w zbiorniczku pomiedzy min a max .Temeratura silnika max 75.9 po 30 minutowym staniu i pracy na wolnychh obrotach silnika powiedzcie co moze byc przyczyna termostat czujniki ?? na vagu żadnych błędów jaka powinna byc temperatura robocza takiego silnika ?? Pozdrawiam i proszę o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark79 1 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 silnik powinien miec mniej wiecej 90 stopni ale na vagu, czyli jest silnik nie dogrzany z tego co piszesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zegarmistrz 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 U mnie na zegarach i fisie bylo 90.. a na wagu 36. Padł czujnik - do tego obroty były podwyżswzone caly czas (koło 1100). Wiem benzyna - ale po wymianie przez mechanika jka ręką odjął. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now