Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dopiero zaczynam zabawe z vagiem i nie wiem na co zwrócic uwage przy analizie logów :( Logi robiłem według wskazówek na forum, czemu w grupie 14 nie ma danych a w 18 sa same zera ? Problem jaki wystepuje to przenoszenie drgań z silnika na bude zarówno przy zimnym aucie jak i nagrzanym.

W planach jest zawirusowanie autka ale przed tym wolałbym sie upewnić, że wszystko jest ok.

Statyczne

000gm9.jpg001dq6.jpg

003kq9.jpg004lp5.jpg

007hb5.jpg013rm7.jpg

014cj8.jpg018ls9.jpg

Basic Settings:

BS000 BS003 BS004

bs000jj8.th.jpgthpix.gif bs003zf4.th.jpgthpix.gif bs004du2.th.jpgthpix.gif

Dynamiczne

dyn000gw2.jpgdyn001zx0.jpg

dyn003zy4.jpgdyn004ke1.jpg

dyn008xh2.jpgdyn010av2.jpg

dyn011sc4.jpg

Opublikowano

Ładne logi, dane prawie wzorcowe :good: Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. W AVF nie robi sie BS z 004.

Opublikowano

Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice.

po co ... w 011 dynamicznych wszystko widac ... :wink4:

Opublikowano

Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice.

po co ...

Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej :good: No i po to zeby naśladowcy sie nie znalezli do robienia BS z 004 zamiast 011 :decayed: w silnikach PD.

Opublikowano

Ładne logi, dane prawie wzorcowe :good: Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. W AVF nie robi sie BS z 004.

Czytałem ta gruba czerwona uwage "W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!" ale sadziłem że odnosi sie własnie do grupy 011 :wallbash: stąd jej brak.

Mozecie zdradzic troche swojego know how i powiedzieć co widać :wink4:

Opublikowano

Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej

a myslisz ze 011 BS czym sa wspierane ... wlasnie wypełnieniem N75 ... :wink4:

jak turbo utrzymuje zadane cisnienie w pelnym zakresie obrotów to osobiscie nie szukałbym dziury w doopie ... :naughty:

Opublikowano

Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej

jak turbo utrzymuje zadane cisnienie w pelnym zakresie obrotów to osobiscie nie szukałbym dziury w doopie ... :naughty:

OK :good:

Opublikowano

telepanie budy pewnie masz od 2masa - jeżeli dodatkowo masz mocniejsze wibracje przy ruszaniu to docisk sprzegła lezy.

Zacznij od plecionki - jak jest cała ( bez przetarć, pęknięć etc.) a w kabinie nie śmierdzi spalinami to znaczy że pelcionka OK.

Wieszaki wydechu i podzuszki to kolejne pozycje.

Korekcje wtrysków ocenia Panowie - ja się na tym nie znam.

Swojego wagena przebadałem już wzdłuż i wszerz ... diagnoza wskazuje na dwumas i sprzęgło .. no cóż 163kkm na liczniku z czego 138 kkm zrobił pierwszy owner czyli niestety baba - Katia Muller :kwasny: teoria zużytego sprzęgła wydaje się więc właściwa

Opublikowano

Korekcje w normie, ale jedna plusowa...

Opublikowano

Korekcje w normie, ale jedna plusowa...

u mnie też jedna jest na plusie 1 z groszami ... to znaczy że co ?

Opublikowano

ze nic :) norma jest -+2.8 :P

Opublikowano

Norma jak norma, ale lepiej jakby na minusie byly :)

Opublikowano

Korekcje w normie, ale jedna plusowa...

plusowa w tłumaczeniu na nasze oznacza iż .... ?

Opublikowano

no własnie co oznacza??

Opublikowano

- ze wtrysk leje

- slaba kompresja na cylindrze

Opublikowano

Że się nieśmiało podłączę do tematu :gwizdanie:

Panowie - czy żeby zdiagnozować ten sam motor (co kolega zakładający temat AVF) pod kątem ogólnej kontroli i powiedzmy późniejszego przygotowania pod wiruska powinienem zrobić te same logi??? Przyznam się szczerze, że nie znam się na VAG, a diagnosta spytał mnie jakie chcę zrobić :kox:

Czy jest ktoś w stanie napisać "jak chłop krowie na rowie" jakie dokładnie próby? Poczytałem trochę post lukaszr i nachodzą mnie pewne przypuszczenia :wallbash: ale chcę się upewnić.

Z góry dzięki

ps Dodam, żę z autem nic się nie dzieje, a jestem przed wymianą płynów filtrów i rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...