ems 1 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Dopiero zaczynam zabawe z vagiem i nie wiem na co zwrócic uwage przy analizie logów Logi robiłem według wskazówek na forum, czemu w grupie 14 nie ma danych a w 18 sa same zera ? Problem jaki wystepuje to przenoszenie drgań z silnika na bude zarówno przy zimnym aucie jak i nagrzanym. W planach jest zawirusowanie autka ale przed tym wolałbym sie upewnić, że wszystko jest ok. Statyczne Basic Settings: BS000 BS003 BS004 Dynamiczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
letallec 4 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Ładne logi, dane prawie wzorcowe Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. W AVF nie robi sie BS z 004. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 9 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. po co ... w 011 dynamicznych wszystko widac ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
letallec 4 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. po co ... Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej No i po to zeby naśladowcy sie nie znalezli do robienia BS z 004 zamiast 011 w silnikach PD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ems 1 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Ładne logi, dane prawie wzorcowe Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. W AVF nie robi sie BS z 004. Czytałem ta gruba czerwona uwage "W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!" ale sadziłem że odnosi sie własnie do grupy 011 stąd jej brak. Mozecie zdradzic troche swojego know how i powiedzieć co widać Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 9 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej a myslisz ze 011 BS czym sa wspierane ... wlasnie wypełnieniem N75 ... jak turbo utrzymuje zadane cisnienie w pelnym zakresie obrotów to osobiscie nie szukałbym dziury w doopie ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
letallec 4 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej jak turbo utrzymuje zadane cisnienie w pelnym zakresie obrotów to osobiscie nie szukałbym dziury w doopie ... OK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aydaho 2 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 telepanie budy pewnie masz od 2masa - jeżeli dodatkowo masz mocniejsze wibracje przy ruszaniu to docisk sprzegła lezy. Zacznij od plecionki - jak jest cała ( bez przetarć, pęknięć etc.) a w kabinie nie śmierdzi spalinami to znaczy że pelcionka OK. Wieszaki wydechu i podzuszki to kolejne pozycje. Korekcje wtrysków ocenia Panowie - ja się na tym nie znam. Swojego wagena przebadałem już wzdłuż i wszerz ... diagnoza wskazuje na dwumas i sprzęgło .. no cóż 163kkm na liczniku z czego 138 kkm zrobił pierwszy owner czyli niestety baba - Katia Muller teoria zużytego sprzęgła wydaje się więc właściwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Korekcje w normie, ale jedna plusowa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aydaho 2 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Korekcje w normie, ale jedna plusowa... u mnie też jedna jest na plusie 1 z groszami ... to znaczy że co ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberek 4 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 ze nic norma jest -+2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Norma jak norma, ale lepiej jakby na minusie byly Link to comment Share on other sites More sharing options...
ems 1 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Korekcje w normie, ale jedna plusowa... plusowa w tłumaczeniu na nasze oznacza iż .... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberek 4 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 no własnie co oznacza?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DareQ 3 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 - ze wtrysk leje - slaba kompresja na cylindrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOval81 2 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Że się nieśmiało podłączę do tematu :gwizdanie: Panowie - czy żeby zdiagnozować ten sam motor (co kolega zakładający temat AVF) pod kątem ogólnej kontroli i powiedzmy późniejszego przygotowania pod wiruska powinienem zrobić te same logi??? Przyznam się szczerze, że nie znam się na VAG, a diagnosta spytał mnie jakie chcę zrobić Czy jest ktoś w stanie napisać "jak chłop krowie na rowie" jakie dokładnie próby? Poczytałem trochę post lukaszr i nachodzą mnie pewne przypuszczenia ale chcę się upewnić. Z góry dzięki ps Dodam, żę z autem nic się nie dzieje, a jestem przed wymianą płynów filtrów i rozrządu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now