Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


ems
 Share

Recommended Posts

Dopiero zaczynam zabawe z vagiem i nie wiem na co zwrócic uwage przy analizie logów :( Logi robiłem według wskazówek na forum, czemu w grupie 14 nie ma danych a w 18 sa same zera ? Problem jaki wystepuje to przenoszenie drgań z silnika na bude zarówno przy zimnym aucie jak i nagrzanym.

W planach jest zawirusowanie autka ale przed tym wolałbym sie upewnić, że wszystko jest ok.

Statyczne

000gm9.jpg001dq6.jpg

003kq9.jpg004lp5.jpg

007hb5.jpg013rm7.jpg

014cj8.jpg018ls9.jpg

Basic Settings:

BS000 BS003 BS004

bs000jj8.th.jpgthpix.gif bs003zf4.th.jpgthpix.gif bs004du2.th.jpgthpix.gif

Dynamiczne

dyn000gw2.jpgdyn001zx0.jpg

dyn003zy4.jpgdyn004ke1.jpg

dyn008xh2.jpgdyn010av2.jpg

dyn011sc4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ładne logi, dane prawie wzorcowe :good: Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. W AVF nie robi sie BS z 004.

Link to comment
Share on other sites

Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice.

po co ... w 011 dynamicznych wszystko widac ... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice.

po co ...

Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej :good: No i po to zeby naśladowcy sie nie znalezli do robienia BS z 004 zamiast 011 :decayed: w silnikach PD.

Link to comment
Share on other sites

Ładne logi, dane prawie wzorcowe :good: Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. W AVF nie robi sie BS z 004.

Czytałem ta gruba czerwona uwage "W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!" ale sadziłem że odnosi sie własnie do grupy 011 :wallbash: stąd jej brak.

Mozecie zdradzic troche swojego know how i powiedzieć co widać :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej

a myslisz ze 011 BS czym sa wspierane ... wlasnie wypełnieniem N75 ... :wink4:

jak turbo utrzymuje zadane cisnienie w pelnym zakresie obrotów to osobiscie nie szukałbym dziury w doopie ... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej

jak turbo utrzymuje zadane cisnienie w pelnym zakresie obrotów to osobiscie nie szukałbym dziury w doopie ... :naughty:

OK :good:

Link to comment
Share on other sites

telepanie budy pewnie masz od 2masa - jeżeli dodatkowo masz mocniejsze wibracje przy ruszaniu to docisk sprzegła lezy.

Zacznij od plecionki - jak jest cała ( bez przetarć, pęknięć etc.) a w kabinie nie śmierdzi spalinami to znaczy że pelcionka OK.

Wieszaki wydechu i podzuszki to kolejne pozycje.

Korekcje wtrysków ocenia Panowie - ja się na tym nie znam.

Swojego wagena przebadałem już wzdłuż i wszerz ... diagnoza wskazuje na dwumas i sprzęgło .. no cóż 163kkm na liczniku z czego 138 kkm zrobił pierwszy owner czyli niestety baba - Katia Muller :kwasny: teoria zużytego sprzęgła wydaje się więc właściwa

Link to comment
Share on other sites

Korekcje w normie, ale jedna plusowa...

Link to comment
Share on other sites

Korekcje w normie, ale jedna plusowa...

u mnie też jedna jest na plusie 1 z groszami ... to znaczy że co ?

Link to comment
Share on other sites

Norma jak norma, ale lepiej jakby na minusie byly :)

Link to comment
Share on other sites

Korekcje w normie, ale jedna plusowa...

plusowa w tłumaczeniu na nasze oznacza iż .... ?

Link to comment
Share on other sites

- ze wtrysk leje

- slaba kompresja na cylindrze

Link to comment
Share on other sites

Że się nieśmiało podłączę do tematu :gwizdanie:

Panowie - czy żeby zdiagnozować ten sam motor (co kolega zakładający temat AVF) pod kątem ogólnej kontroli i powiedzmy późniejszego przygotowania pod wiruska powinienem zrobić te same logi??? Przyznam się szczerze, że nie znam się na VAG, a diagnosta spytał mnie jakie chcę zrobić :kox:

Czy jest ktoś w stanie napisać "jak chłop krowie na rowie" jakie dokładnie próby? Poczytałem trochę post lukaszr i nachodzą mnie pewne przypuszczenia :wallbash: ale chcę się upewnić.

Z góry dzięki

ps Dodam, żę z autem nic się nie dzieje, a jestem przed wymianą płynów filtrów i rozrządu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...