Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Betoniarka karmiona paliwem szatana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.
Nie przypuszczałem, że tak łatwo opuszczę rodzinę VAG. No ale stało się, pewnie to i dobrze bo mogę wam dziś przedstawić BMW e60 które już chwilkę użytkuję.
Auto nie ma wielu (zbytecznych wg mnie) bajerów ale priorytetem był silnik, manual i odpowiedni stan całości.
A więc do rzeczy.

Silnik: M57N 3.0d 218KM 500Nm (EU3)
Skrzynia: manualna 6
Zawieszenie: m-pakiet
body: m-pakiet
lakier: Titangrau met.

Na pokładzie póki co:
Navi bussines (mała)
tempomat
kierownica m-pakiet
fotele sport w czarnej skórze
bi-xenon
telefon + BT
PDC przód + tył

pierwsze mody:
męskie końcówki wydechu
podświetlenie rej led

kodowanie:
panel klimy high + siła nawiewu na pokrętle
panik alarm
cyfrowy prędkościomierz w zegarach + rzeczywiste wskazania
obrysy US
pulsujący 3 stop przy ostrym hamowaniu + zmiana częstotliwości
stroboskopowe awaryjne
odtwarzanie MP3
odprowadzanie do domu

zmiana czułości rls


Plany:
Pozbycie się kata + soft
zmiana żarników
tylne lampy polift (wraz z modułem ofc)
może inne koło choć to co jest mi na razie pasuje
delikatna ściema szyb + shadow line
czarny grill

Więcej fotek jak pogoda i wena dopisze :decayed:

20150309_16533903_zpsegjdorwa.jpg

Edytowane przez Marc!n
Opublikowano

Dobra bestia,witam w 3.0

Może coś przyspocimy po swietach, b5 się nie udało hah

Opublikowano

Graty Marcin .. za***ista.. komfort bez porownania do B5 :)

będzie Ci Q brakowało :decayed:

Opublikowano

Q już brakuje ;) ale esp dba by dalo się jakoś przyspieszać. Niemniej jednak asc to najczęściej używany przeze mnie przycisk.

Może jakiś spocik uda się zorganizować :)

Opublikowano (edytowane)

Kolejna e60 na tym forum ! :) M-pakiet widzę ze zdjęcia dokładany ?

Plany fajne powodzenia w realizacji.

aa.. i sugestia z mojej strony. Jeśli bierzesz się już za zmianę LM1 Na LM2 to zmień również przednie lampy na polift - znacznie lepiej święcą od przedliftowych no i oczywiście dojdą dzienne.

No i koniecznie wrzuć więcej zdjęć.

Edytowane przez skovroon
Opublikowano

I jak jeździ tez się przymierzam do tego modelu lub e90?:))

Opublikowano (edytowane)

E60 jak to e60.

Stare ale jare :decayed:

Kolejna e60 na tym forum ! :) M-pakiet widzę ze zdjęcia dokładany ?

Plany fajne powodzenia w realizacji.

aa.. i sugestia z mojej strony. Jeśli bierzesz się już za zmianę LM1 Na LM2 to zmień również przednie lampy na polift - znacznie lepiej święcą od przedliftowych no i oczywiście dojdą dzienne.

No i koniecznie wrzuć więcej zdjęć.

Tomek jak To poznajesz po jednej fotce, ze M pak dolozony ? :)

I jak jeździ tez się przymierzam do tego modelu lub e90? :))

Mialem e90 na m paku teraz mam e60 na m paku to mam jakies porownanie.

Obydwa prowadzą sie super aczkolwiek trojka ma bardziej sportowy chatakter wg mnie i sporo ladniejszy srodek ( pod warunkiem, ze e90 ma oczywiscie navi proffesional ).

E60 za to duzo ladniejsza z zewnatrz i ma do zaoferowania spooooro wiecej miejsca w srodku.

Ja polecam E60 !

Edytowane przez Wojtek_A4
Opublikowano

ostatnio intensywnie szukam e90 no i e60 :) mam na oku e90 i chyba sie zdecyduje na dniach wystawie b6 i zabieram sie do tematu :P

e90 juz jechalem ale e60 nie mialem okazji tak ze nie mam porownania ;/

Opublikowano

m-pakiet dokładany ponoć w de. Wg vinu go nie było.

Jeździ się za####ście :banan: wyciszenie, zawias, prowadzenie, hamulce i genialny silnik (nie myślałem, że tak kiedyś o dieslu napiszę) to duży plus tego modelu.

Na początku też chciałem e90 ale skoro za tą cenę można mieć wygodniejsze auto to wybór był prosty.. także polecam e60.

Opublikowano

No i jak to bierze zakrety bez zbednej podsterownosci ...:)

Opublikowano

i to pomimo sporej wagi ^_^

Opublikowano

A tak mniej więcej ile trzeba przeznaczyć kasy żeby dobra sztukę kupić da rade zamknąć w 30 tys?

Opublikowano

oglądałem takie "igły" po 30-35 i musiałem zwiększyć budżet, chyba, że odpuścisz 3.0d to będzie nieco większe pole manewru.

Taka jedna za 35 była nawet po gradzie, bez m-paka i skóry :grin: dobrze, że niedaleko...

Zobacz ile kosztują w szwabi, holandii.. to będziesz miał lepszy pogląd niż nasz chory rynek.

Opublikowano

Ja zadowoleni się nawet zwykłym 2.0 mi wystarczy taki nie musi być koniecznie 3 z przodu :D

Opublikowano

Ja mam 520( tylko takiego szukalem).

Naprawde jezdzi to ok w monualu.

Mi wystarczy w zupelnosci.

W trybie mieszanym pali 6.5litra.

Tylko znalezc 520 na m paku w sedanie z reczna skrzynia, duza navka i np logic7 to jak trafic w totka ;)

Opublikowano

No to ja chyba jednak na początku mojej przygody z bmw pójdę 320 :D

Opublikowano (edytowane)

Tomek jak To poznajesz po jednej fotce, ze M pak dolozony ? :)

To już zboczenie :P

1.Ma listwy chrom (patrz przy prawym lusterku) a m-pak był tylko z shadow-line

2.Ma jasną podsufitkę (patrz tylny lewy słupek od środka) a w m-paku była czarna :decayed:

no i nerki... z tego co pamiętam w tym roczniku a to pewnie 2003-2004 w 3.0d byly tylko ramki w chromie. 535d miało full chrom. Po lifcie to się zmieniło.

Oczywiście ww. ktoś mógł już sobie pozmieniać... mógł ale nie musiał ;)

Edytowane przez skovroon
Opublikowano

Nie wiedzialem, ze m pak szedl tylko w shadow.

Podsufitke widzialem ale czy nie mozna bylo zanmowic tylko pakietu zewnetrzngo?

Opublikowano

Absolutnie. Nie było takiej możliwości. jeśli zamawiałeś m-pak to miałeś inne: felgi (18" s135) zderzaki, progi, dwie opcje zawieszenia do wyboru, sportowe fotele, kierownicę, listwy progowe, listwy dekoracyjne ala taki srebrny carbon, czarny sufit, alu podstopnicę, no i ten shadow line z zewnątrz.

Opublikowano

To wszystko mam u siebie z wyjatkiem, ze z VINu mam styling 172.

Myslalem, ze tak jak w audi mozna bylo zamowic sam zewnetrzny pakiet bez srodka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...