Marc!n Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam.Nie przypuszczałem, że tak łatwo opuszczę rodzinę VAG. No ale stało się, pewnie to i dobrze bo mogę wam dziś przedstawić BMW e60 które już chwilkę użytkuję.Auto nie ma wielu (zbytecznych wg mnie) bajerów ale priorytetem był silnik, manual i odpowiedni stan całości.A więc do rzeczy.Silnik: M57N 3.0d 218KM 500Nm (EU3)Skrzynia: manualna 6Zawieszenie: m-pakietbody: m-pakietlakier: Titangrau met.Na pokładzie póki co:Navi bussines (mała)tempomatkierownica m-pakietfotele sport w czarnej skórzebi-xenontelefon + BTPDC przód + tyłpierwsze mody:męskie końcówki wydechupodświetlenie rej ledkodowanie:panel klimy high + siła nawiewu na pokrętlepanik alarmcyfrowy prędkościomierz w zegarach + rzeczywiste wskazaniaobrysy USpulsujący 3 stop przy ostrym hamowaniu + zmiana częstotliwościstroboskopowe awaryjneodtwarzanie MP3odprowadzanie do domu zmiana czułości rls Plany:Pozbycie się kata + softzmiana żarników tylne lampy polift (wraz z modułem ofc)może inne koło choć to co jest mi na razie pasujedelikatna ściema szyb + shadow lineczarny grillWięcej fotek jak pogoda i wena dopisze Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Marc!n
slavko87 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Dobra bestia,witam w 3.0 Może coś przyspocimy po swietach, b5 się nie udało hah
MrTea Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Graty Marcin .. za***ista.. komfort bez porownania do B5 będzie Ci Q brakowało
Marc!n Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Q już brakuje ale esp dba by dalo się jakoś przyspieszać. Niemniej jednak asc to najczęściej używany przeze mnie przycisk. Może jakiś spocik uda się zorganizować
skovroon Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Kolejna e60 na tym forum ! M-pakiet widzę ze zdjęcia dokładany ? Plany fajne powodzenia w realizacji. aa.. i sugestia z mojej strony. Jeśli bierzesz się już za zmianę LM1 Na LM2 to zmień również przednie lampy na polift - znacznie lepiej święcą od przedliftowych no i oczywiście dojdą dzienne. No i koniecznie wrzuć więcej zdjęć. Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez skovroon
kaziu1122 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 I jak jeździ tez się przymierzam do tego modelu lub e90?)
Wojtek_A4 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) E60 jak to e60. Stare ale jare Kolejna e60 na tym forum ! M-pakiet widzę ze zdjęcia dokładany ? Plany fajne powodzenia w realizacji. aa.. i sugestia z mojej strony. Jeśli bierzesz się już za zmianę LM1 Na LM2 to zmień również przednie lampy na polift - znacznie lepiej święcą od przedliftowych no i oczywiście dojdą dzienne. No i koniecznie wrzuć więcej zdjęć. Tomek jak To poznajesz po jednej fotce, ze M pak dolozony ? I jak jeździ tez się przymierzam do tego modelu lub e90? ) Mialem e90 na m paku teraz mam e60 na m paku to mam jakies porownanie. Obydwa prowadzą sie super aczkolwiek trojka ma bardziej sportowy chatakter wg mnie i sporo ladniejszy srodek ( pod warunkiem, ze e90 ma oczywiscie navi proffesional ). E60 za to duzo ladniejsza z zewnatrz i ma do zaoferowania spooooro wiecej miejsca w srodku. Ja polecam E60 ! Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez Wojtek_A4
kaziu1122 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 ostatnio intensywnie szukam e90 no i e60 mam na oku e90 i chyba sie zdecyduje na dniach wystawie b6 i zabieram sie do tematu e90 juz jechalem ale e60 nie mialem okazji tak ze nie mam porownania ;/
Marc!n Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 m-pakiet dokładany ponoć w de. Wg vinu go nie było. Jeździ się za####ście wyciszenie, zawias, prowadzenie, hamulce i genialny silnik (nie myślałem, że tak kiedyś o dieslu napiszę) to duży plus tego modelu. Na początku też chciałem e90 ale skoro za tą cenę można mieć wygodniejsze auto to wybór był prosty.. także polecam e60.
Wojtek_A4 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No i jak to bierze zakrety bez zbednej podsterownosci ...
kaziu1122 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 A tak mniej więcej ile trzeba przeznaczyć kasy żeby dobra sztukę kupić da rade zamknąć w 30 tys?
Marc!n Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 oglądałem takie "igły" po 30-35 i musiałem zwiększyć budżet, chyba, że odpuścisz 3.0d to będzie nieco większe pole manewru. Taka jedna za 35 była nawet po gradzie, bez m-paka i skóry dobrze, że niedaleko... Zobacz ile kosztują w szwabi, holandii.. to będziesz miał lepszy pogląd niż nasz chory rynek.
kaziu1122 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ja zadowoleni się nawet zwykłym 2.0 mi wystarczy taki nie musi być koniecznie 3 z przodu
Wojtek_A4 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ja mam 520( tylko takiego szukalem). Naprawde jezdzi to ok w monualu. Mi wystarczy w zupelnosci. W trybie mieszanym pali 6.5litra. Tylko znalezc 520 na m paku w sedanie z reczna skrzynia, duza navka i np logic7 to jak trafic w totka
kaziu1122 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No to ja chyba jednak na początku mojej przygody z bmw pójdę 320
skovroon Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Tomek jak To poznajesz po jednej fotce, ze M pak dolozony ? To już zboczenie 1.Ma listwy chrom (patrz przy prawym lusterku) a m-pak był tylko z shadow-line 2.Ma jasną podsufitkę (patrz tylny lewy słupek od środka) a w m-paku była czarna no i nerki... z tego co pamiętam w tym roczniku a to pewnie 2003-2004 w 3.0d byly tylko ramki w chromie. 535d miało full chrom. Po lifcie to się zmieniło. Oczywiście ww. ktoś mógł już sobie pozmieniać... mógł ale nie musiał Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez skovroon
Wojtek_A4 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Nie wiedzialem, ze m pak szedl tylko w shadow. Podsufitke widzialem ale czy nie mozna bylo zanmowic tylko pakietu zewnetrzngo?
skovroon Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Absolutnie. Nie było takiej możliwości. jeśli zamawiałeś m-pak to miałeś inne: felgi (18" s135) zderzaki, progi, dwie opcje zawieszenia do wyboru, sportowe fotele, kierownicę, listwy progowe, listwy dekoracyjne ala taki srebrny carbon, czarny sufit, alu podstopnicę, no i ten shadow line z zewnątrz.
Wojtek_A4 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 To wszystko mam u siebie z wyjatkiem, ze z VINu mam styling 172. Myslalem, ze tak jak w audi mozna bylo zamowic sam zewnetrzny pakiet bez srodka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się