Maniu. Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Witam, dziś wziąłem się za wymianę filtru powietrza, odpiąłem wszystkie kostki od przepływki itd, później podpiąłem po wymianie filtra i silnik kręci, ale nie chce odpalić. Nie ma iskry. Żaden kabel na pewno nie został naruszony, co może być przyczyną? Na kompie wyskoczył błąd od przepływki za niskie napięcie i nic więcej. Proszę o pomoc.
kresek Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 A moduł zapłonowy podłaczyłeś? http://adamexczesci.com/data/gfx/pictures/large/6/3/39336_2.jpg?706441 Takie cos na obudowie filtra
Maniu. Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Tak, wszystkie kostki podłączyłem tak jak były, w sumie inaczej się nie da ich podłączyć....złożone tak jak było przed i nie chce zapalić, kręci, ale nie łapie.
audimaniac2.8 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ściągałeś napięcie z akumulatora? Możliwe że przy demontażu obudowy dostało zwarcie na tym module o którym kolega kresek wspominał wcześniej
Maniu. Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Odłączyłem minusową klemę na kilka minut, nic nie pomogło niestety.
audimaniac2.8 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Spróbuj podpiąć moduł z innego egzemplarza. Trzeba od czegoś zacząć, raczej cewki wysokiego napięcia się nie skończyły przy wymianie filtra powietrza.
Maniu. Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Do wtorku i tak nic nie zdziałam, do sprawdzenia jeszcze czujniki, chociaż błędu nie wywalało. Z pół roku temu też po zdemontowaniu puchy filtra i ponownym montażu było to samo, kilku mechaników przeglądało auto, diagnoza brak iskry, na każdej cewce, do cewki prąd dochodził, w końcu odstawiłem autko do elektryka, skasował 300pln i do dziś nie chce powiedzieć co było...
audimaniac2.8 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Bo płaci się za wiedze on Ci tego nie powie "co było" albo coś ściemni bo nie zarobi, liczy na to że przyjedziesz jeszcze raz. Masz immobillizer w aucie? Kolega miał ostatnio taki problem w A4 B5 1.9 TDi. Było tak że nie było dobrego styku na stacyjce i nie było zezwolenia od imo Wystarczyło pomerdać kluczykiem za którymś razem załapał. Spróbuj tak zrobić ewentualnie wypnij bezpiecznik od imo.
Maniu. Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Immo jest, ogólnie jakiś miesiąc temu po przegonieniu autka był problem bo odpalił i gasl tak jakby było coś właśnie z immo, ale kontrolka normalnie gasla, błędów nie było. Po poruszaniu kostką od przeplywki albo dłuższym postoju (15-30min) zapalal normalnie i takie objawy trtrwały 2-3 dni. Czytałem gdzieś na forum ze komuś się zawieszal czujnik położenia wałka i tak się działo, aż w końcu całkiem padł...no ale wtedy co by miała przeplywka do czujnika...posprawdzamy rezystancje czujników i ewentualnie będziemy szukać dalej. _______________ Czujniki sprawne, jutro kupię moduł zapłonowy na podmianę i zobaczymy czy to coś da... Moduł wymieniony, brak zmian...gdzie szukać dalej zanim odstawię autko do elektryka? Można coś jeszcze sprawdzic na własną rękę ?
oca69 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Do cewki prąd dochodzi , a z cewki wychodzi na świece?
Maniu. Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autko stoi u elektryka, kable posprawdzane niby do cewki prąd dochodzi, czujnik niby zlicza obroty...a auto dalej stoi i nie odpala. Problemem była urwana masa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się