Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] Drgania silnika na biegu jałowym silnik z passata AHH


BEpower07

Rekomendowane odpowiedzi

Wymagane obroty silnika na biegu jałowym: 860-940/min

Tutaj znajdziesz wszystko czego potrzebujesz: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285275-allcharakterystyka-poszczegolnych-blokow-pomiarowych-w-programie-vag-com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma śladów płynu na pokrywie dolnej silnika?

drgania może powodować wiele niesprawności. plecionka, poduszki silnika, wtrysk, dwumas, sprzęglo alternatora, pompa wspomagania, itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, mało prawdopodobne, odepnij jego złączkę i porównaj.

a jak go zweryfikowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik go zdefiniował, nierówna praca silnika na biegu jałowym może być przyczyna padnięcia czujnika, jutro wymieniam więc napisze czy na 100% to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nierowna praca silnika nie musi być spowodowana uszkodzonym czujnikiem temperatury płynu chłodzącego.

Gdybyś miał vaga to bez problemów sprawdziłbyś go.

Niesprawne świece żarowe, liche wtryski, plecionka, padnięte poduchy silnika też będą powodować drgania silnika.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...