xcentriq 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) https://www.flickr.com/photos/h2sport/sets/72157629591957120/ <<< tutaj Ciekawie jak to wygląda u mnie po 160k zastanawiam się czy tam nie zajrzeć. Co prawda mam wałek z końcówką B gdzie jest utwardzona i poprawiona ta część, która współpracuje z popychaczem i tak mam lekkie obawy. po lewej starty wałek 06F109101A po prawej nowy 06F109101B Tak przy okazji przejrzałem Etke i w europejskich silnikach w b7 nie znalazłem wałka z końcówką A, czy ktoś wie w jakich silnikach były one stosowane? Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez xcentriq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja456 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Kolego, a masz możliwość sprawdzenia jaki jest wałek w 2.0 TFSI w A6 C6 z 2009 roku - kod silnika BPJ? Chyba znalazłem: 06F109101B camshaft; inlet 06F109102B camshaft; outlet Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez ja456 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Potwierdzam Kolego, a masz możliwość sprawdzenia jaki jest wałek w 2.0 TFSI w A6 C6 z 2009 roku - kod silnika BPJ? Chyba znalazłem: 06F109101B camshaft; inlet 06F109102B camshaft; outlet Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się