szymon_2304 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, Po długim czasie zastanawiania się postanowiłem pojawić się na tym forum. Po A3 8L 1.8T 210PS przyszedł czas na coś lepszego i bardziej "stonowanego" i komfortowego Zastanawiałem się nad A3 8P. Ostatecznie padło na A4 B7 – i z tego wyboru jestem bardzo zadowolony. Auto kupiłem samodzielnie u Niemieckich sąsiadów, serwisowane do końca, pełna historia i co najważniejsze bezwypadkowe! Oczywiście na pierwszy kontakt wymagało trochę prac czysto mechanicznych. Ale to później. Auto:A4 B7 rok: 2006 Silnik: 2.0 TDI BPW skrzynia biegów: Multitronic przebieg: 238 tys. km kolor: LZ5C (podoba się ) Jak rozkoduję wyposażenie to dopiszę, natomiast to co widać od razu to: Coming & Leaving Home BLUETOTH - zestaw głośnomówiący oryginalny AUDI Podgrzewane fotele (przód i tył) Skórzana tapicerka Skórzana kierownica Multifunkcyjna Pakiet "Oświetlenie" - podświetlenia: drzwi, stóp z tyłu i przodu Audio z subwooferem Sportowe fotele z regulacją elektr. odcinka lędźwiowego (czy jakoś tak) Tempomat Parktronic Oczywiście Klimatronik dwustrefowy. Zawieszenie komfortowe (niestety te najwyższe) Auto w chwili zakupu: Na pierwszy ogień sprawy czysto techniczne (dokładnie uzupełnię jak wszystko ogarnę ) Regeneracja turbiny (części Melett wraz z całą geometrią), wymieniony napęd pompy na ten niezawodny z 1.9TDI, nowe regulatory, nowe koło dwumasowe, nowy rozrząd z pompą wody. DPF out. Auto dostało nowe opony i felgi 18” oryginalne AUDI. PLANY: Oczywiście są, ale będę niewielkie. Najważniejsze koło już jest 18" cali ORI AUDI Teraz tylko Eibach Pro Kit - 30mm, malowanie zacisków (nie wiem na jaki kolor jeśli są propozycję to proszę pisać ) Coś z dekorami? czy zostawić drewniane? Chiptuning naprawa tylnej wycieraczki (widać jak dziwnie "stoi") Tak się prezentuje na dzień dzisiejszy: Edytowane 23 Maja 2016 przez szymon_2304
muunv Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Jakie masz opony kolego? Preznetuje się super ta piękna Niebieska Bestia Ale trochę za wysoko stoi
szymon_2304 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opony 225/40/18 na feldze 8j. Markę opon muszę zobaczyć, napiszę później.Zakłada się już Eibach Pro Kit, będzie niżej lecz "optymalnie" na drogi w moim mieście
marcinch001 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Nie zapomnij odboje zmienić .
szymon_2304 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Nie zapomnij odboje zmienić . Dzięki za informację! Dzwonię do warsztatu w takim razie. Bo wymiana w trakcie. A coś się dzieje jeśli nie wymienią?
instruktor83 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 wnętrze przydałoby się pokazać wtedy ocenimy jak drewienko wygląda piękny kolorek , jedyne co mnie kuje w oczy to multitronic ale to też nie znaczy że ty będziesz miał problemy z tą skrzynią
szymon_2304 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zdjęcie ze środka (tylko takie mam). Jak dostane auto zrobię więcej. i Eibach:
instruktor83 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 widać ,że skóra masz w stanie idealnym dekory kwestia gustu sprężyny kupowałeś na allegro?
szymon_2304 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 widać ,że skóra masz w stanie idealnym dekory kwestia gustu sprężyny kupowałeś na allegro? Samochód w środku jest naprawdę zadbany, a sprężyny polecam kupować w motointegrator.pl. Całość za springi to 510zł. Taniej nie ma ani bezpośrednio u eibach.pl, a o alledrogo to można zapomnieć.
marcinch001 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Będą ci dobijać a z przodu na pewno siądzie Ci zawias na odbojach . Amorki też zmieniasz czy 1BA.
Audi sline Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Z tego co wiem, można wyrezać samemu piano z dekorów a'la drewno. Malujesz na czarno i chyba z 7 warstw klaru... Kolega to robił, wyszło super jak ORI. A piano ładnie by siadło do twojego . Pozdro
szymon_2304 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Amorki też zmieniasz czy 1BA. Na razie zostawiam 1BA. Jak się skończą będę myślał nad wrzuceniem amorków z 1BV lub BE. A piano ładnie by siadło do twojego Dzięki za radę, też o tym myślałem i chyba pójdę w tę stronę.
manian Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Multitronic + 2.0 tdi BPW - to samo co u mnie. Rewelacyjnie ta skrzynia chodzi. Awaryjne były w b6 6 lamelkowe a tu masz poprawiona na 7 lamel i znosi moment chyba do 400 nm a nie jak poprzednie do 320 nm i tam właśnie padały sterowniki od drgań. Ja jestem mega zadowolony. Z tym chipem to dobrze przemyśl sprawę. A4 to mój pierwszy diesel którego nie podkręcam właśnie ze względu na multitronica. A 1ba to fakt wysokie jak ... Dlatego u mnie wpadł gwint i auto zmieniło sie nie do poznania. Wizualnie stoło sie dłuższe i szersze. Daj foto na amorach 1ba + Eibach bo tez miałem iść w tą stronę ale chłopaki z forum mnie uprzedzili ze bedą rożne wysokości tył vs przód. Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez manian
szymon_2304 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Daj foto na amorach 1ba + Eibach bo tez miałem iść w tą stronę ale chłopaki z forum mnie uprzedzili ze bedą rożne wysokości tył vs przód. Foto dodam jak najbardziej tylko ogarnę trochę czas. Przed kilkoma chwilami odebrałem auto. Ładnie to wygląda i nawet fajnie się jedzie. (nie jest to "gleba" ale schludnie siedzi) Aby tył nie był niżej kupiłem i dołożyłem podkładki pod tylne springi (w aso zapłaciłem chyba z 35zł za komplet). Wybrałem chyba najlepszą opcję komfort/wysokość. W poprzednim A3 8L też miałem Eibach i byłem zadowolony. Zobaczymy jak amorki będą się spisywać bo jak czytam, opinii wiele...
marcinch001 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Ja też kupiłem te podkładki ale nie założyłem bo tyl fajnie usiadł bez nich po równo z przodu jak i z tyłu .
manian Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 czemu DPF usunąłeś? Widzę, że wielu userów a4 go usuwa a ja nie czaję dlaczego. Coś się działo z autem, nie miał mocy czy co? Po usunięciu dostał większego kopa? Może też bym usunął ale chcę wiedzieć co to daje. To już moje 4 auto z dpf i nigdy z żadnym nie miałem problemów i nie usuwałem w nich filtra.
szymon_2304 Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) czemu DPF usunąłeś? Ja niejako byłem zmuszony do usunięcia. Jak pisałem wyżej regenerowałem turbo, poprzednie było zepsute. Puściło cały olej w wydech, W DPF zrobiła się taka skorupa że praktycznie nie dało się go wyczyścić. Próbowałem nawet różnymi środkami, kompletnie nic nie dawało. Jak wlałem środek czyszczący z jednej strony DPF to z drugiej wylecieć nie chciało . Dlatego padła decyzja o wywaleniu DPF, bo w takim stanie przynosił więcej szkód niż pomagał Nowe zdjęcia już na nowych springach - EIBACH PRO KIT na aucie PS. Niedawno dowiedziałem się, że mam głośnomówiący:) Szukając urządzeń BT w aucie natknęlem się na AUDI UHV i otóż to moje Auto w końcu doczekało się solidnego mycia Ale na przyszłość polecam jakiś inny środek niż TENZI TAN CAR. Uogólniając, nie spełnił moich oczekiwań. Edytowane 16 Maja 2015 przez szymon_2304
instruktor83 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Nie ma jak pucowanko:-) Polecam ci pianownice gloria:-)http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=pianownica+gloria&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-2-mt-0519. Z tego będziesz zadowolony:-) Edytowane 24 Maja 2015 przez instruktor83
szymon_2304 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Opublikowano 29 Maja 2015 Myślę że to, nie wina pianownicy, a samego środka. Pianownica PA jest polecana przez wszystkich. Spróbuję innym środkiem. A poza tym wkrótce na miejsce dotrze folia 3M, czarny połysk. Dekory będą oklejone PS. Furę testowo wystawiłem na sprzedaż. Chcę zobaczyć jakie zainteresowanie wg tym modelem jest. Jak ktoś się znajdzie konkretny to pójdzie dalej, jeśli nie zostaje ze mną
Pzwmichal Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Uwierz mi nie sprzedasz go szybko. Ja swojego wystawilem pol roku temu i multi skutecznie odstrasza klientów. Jest to głównie zasługą pseudo redaktorów z AS i Motoru którzy nie znając skrzyni przy każdej nadającej się okazji mieszają ja z błotem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się