Darev Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Mam pytanie, otóż mam pacjenta z silnikiem afn z roku 97 i próbuję uporać się z problemem doładowania. W grupie 011 zadane ciśnienie to ok 1720 a w serii powinno być w tym silniku 1948. Co jest nie tak? Druga sprawa to przeładowanie sięgające powyżej 2500 i zawór n75 który nie może zbić ciśnienia, jego wysterowanie to 94%. O co kaman? Później wrzucę logi z turbo. Oczywiście 2 błędy dające się kasować to: 00519, 00575 i trzeci bez możliwości skasowania to 65535. ps. w tytule ma być Tdi nie wiem skąd to się wzięło pewnie autouzupełnianie w androidzie... Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Darev
goldi Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Po pierwsze uzupełnij profil po drugie jak wrzucisz logi zobaczymy jako ze to rocznik 97 to pewnie nie obsluguje gr 11 bs zeby zobaczyć skok sztangi a za tym zdejmuj i zakladajwezyk od gruszki zobacz jaki skok ma być 11 mm resztę jak wrzucisz logi
Darev Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Wrzucam logi turbo 011BS http://vaglog.pl/log_212843.html 011dyn http://vaglog.pl/log_212842.html 010dyn http://vaglog.pl/log_212841.html Resztę logów wrzucę jak rozwiążę problem z doładowaniem. Zastanawia mnie tylko te ciśnienie które zadaje ECU czyli 1795 mbar, czyżby komp podmieniony od wersji 90-konnej? Proszę o sugestie. pozdrawiam Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Darev
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Na poczatek Rozbierz sterownik , wyczysc z oleju i sprawdz szczelnosc gumowego przewodu , ktory sie w nim znajduje. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez spanky
lukaszooo Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Widze ze spece sie udzielaja więc troszke nie ładnie sie mądrzyć ale z tego co wiem to BSy nie trybią w 95r i 96r.
goldi Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Łukasz przecież napisałem żeby zdjął i zakładał wężyk od gruszki i sprawdził skok sztangi
Darev Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgadza się to jest 97 i bs loguje.
goldi Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zależy od ecu mój 97 nie obsługuje Bs 11 tylko że mam początek roku
Darev Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Na poczatek Rozbierz sterownik , wyczysc z oleju i sprawdz szczelnosc gumowego przewodu , ktory sie w nim znajduje. Co dalej koledzy??? Sterownik wyczyszczony (w środku ok. 50ml oleju), wszystkie wężyki podciśnienia wymienione (łącznie z tym w ecu), zamienione elektrozawory N71 i N19. Co się udało zrobić to wyeliminowało to błąd 65535 oraz wróciły mapy w zadanym ciśnieniu turbo, było 1700 a jest 1989mbar. Dalej jest przeładowanie i notlauf. Czyżby oba elektrozawory są uszkodzone?? Poniżej logi: Statyczne 000 http://vaglog.pl/log_213483.html 001 http://vaglog.pl/log_213484.html 003 http://vaglog.pl/log_213486.html 004 http://vaglog.pl/log_213488.html 007 http://vaglog.pl/log_213492.html 010 http://vaglog.pl/log_213494.html 011 http://vaglog.pl/log_213496.html 013 http://vaglog.pl/log_213500.html BS 000 http://vaglog.pl/log_213485.html 003 http://vaglog.pl/log_213490.html 004 http://vaglog.pl/log_213489.html 011 http://vaglog.pl/log_213497.html Dynamiczne 000 http://vaglog.pl/log_213482.html 003 http://vaglog.pl/log_213487.html 004 http://vaglog.pl/log_213491.html 008 http://vaglog.pl/log_213493.html 010 http://vaglog.pl/log_213495.html 011 http://vaglog.pl/log_213498.html po zamianie wężyków 011 http://vaglog.pl/log_213499.html Przy dynamicznych za każdym razem łapał notlauf co zresztą widać. Teraz widzę że gr 004BS i 011dyn nie została dobrze zapisana, złośliwość windowsa... Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez Darev
lukaszooo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Przepływka jest walnięta, co do awaryjnego to dziwnie to wygląda w BS11 widać ze N75 żyje, w dynamicznym 11 masz odrazu max cisnienie a ECU nie zmniejsza % mapy co jest dla mnie dziwne, gdyby nie te % mapy dał bym sobie ręke uciąć ze kierownice zapieczone. Odkręć gruszkę turba i powecuj nią przez 10min powinna sie rozruszać i jesli to tylko kierownice to na chwile pomoże.
Darev Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Gruszka pracuje, sztanga też pracuje w zakresie ok 15mm (bez dokładnego pomiaru tylko tak na oko)
lukaszooo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Twoje błędy: 519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji. 65535 Uszkodzony sterownik, Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli Zdejmij plastik w podszybiu od strony kierowcy i pokaże ci sie ECU, zobacz czy jest tam olej lub inne płyny i daj znać. G71 to czarny czujnik w dolocie z tego co pamietam przy zbiorniczku wody, wyciągnij go spróbuj przeczyścić ale raczej bedzie do wymiany. Błędy które masz rozwiązują zagadkę z % map.....
Darev Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) G71 to czujnik który znajduje się w ECU, jak wyżej pisałem ECU został rozebrany i umyty a błąd 65535 został wyeliminowany. Czy to wina ECU że nie próbuje zbić ciśnienia? Czy jakiś kiepski program??? Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez Darev
lukaszooo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 wieczne zakręcenie z tymi g71 i g72, nie pamietam jak to jest musiał bym zobaczyc wiem ze do 1997 było inaczej a powyżej inaczej tzn w jednym były oba na płycie w drugim nie. Masz takie ecu i wymieniałes ten gumowy wężyk ???
Darev Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak to jest to, ten wężyk wymieniłem. Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez Darev
lukaszooo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Wiec jeszcze można sprawdzić g72 który jest w dolocie, jeśli to nie to to chyba skończyły mi się pomysły. Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez lukaszooo
vauxhall95 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 wgraj serie,lub tansza opcja wymien sterownik na seryjny Ten jest po nieudolnym chipie,przez ktory zapiekaja sie kierownice
lukaszooo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Nie mozliwe aby cały czas doładowanie było na 94% coś jest nie tak.
Darev Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) 94% to znaczy że sterownik próbuje zbić ciśnienie? Może być tak że suszarka źle złożona po czyszczeniu? Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez Darev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się