Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Malowanie czy oklejanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy oklejał już ktoś cały samochód folią zamiast malowania?

Jeśli tak to wady zalety i cena takiego zabiegu mnie interesuje względem malowania.

Jak oklejanie to by była głupota, to prosiłbym o namiary jakieś i koszt na dobrego lakiernika z woj. Lubelskiego lub Podkarpackiego bo nie chciał bym by po malowaniu ruda atakowała mi auto z każdej strony tym bardziej że teraz jej nie ma.

Opublikowano

Zapytaj kolegę Cuber . Podobno nosił się z takim zamiarem, jednak czy to zrobił to nie wiem.

Opublikowano (edytowane)

Mnie też temat ciekawi, z chęcia poznam opinie kolegi Cuber ale tez innych użytkowników. Z tego co wiem, profesjonalne oklejanie samochodu wcale tańsze od malowania nie będzie. Swoją wiedze opieram o to że auto pomalowąc można za jakieś 3.5-4 tys zł (info zaczytane od kogoś tam, niby bedzie to w takie cenie zrobione ok), gdzie np dzwoniłem do jednej z Warszawskich, konkretniejszych firm oklejających i za auto wielkości a4 b6 avant krzykneli około 5 tys ... Za folie chrom więcej ...

Alternatywą do malowania i oklejania jest pokrycie auta plasti-dipem. Jeździ kilka aut tak zrobionych, nie wiem do końca jak to wyglada w kwestii trwałości po np 2 latach, więc nie będę ani zachęcał ani odradzał, ale koszt to około 2 tys za całe auto (przy malowaniu samemu taniej). Jest nawet wątek na a4-klub.

Edytowane przez s3ns
Opublikowano

Firma z Krakowa w zależności od rodzaju foli oklejanie a4 b5 sedan wycenia na kwotę od 3800.- do 4600.- netto...

Opublikowano (edytowane)

Panowie,

niestety cena tej usługi jest tak wysoka, ponieważ to bardzo czasochłonny proces (2-3 dni robocze) i koszt samego materiału zaczyna się od 2 tys złotych w przypadku auta wielkości A4.

Co do plastidipu to widziałem wiele spieprzonych robót, więc się nie wypowiadam - nie widziałem dobrze zrobionego plastidipu.

Edytowane przez undercover.pl
Opublikowano (edytowane)

Firma z Krakowa w zależności od rodzaju foli oklejanie a4 b5 sedan wycenia na kwotę od 3800.- do 4600.- netto...

Się wtrącę ze swoimi trzema groszami.... jeżeli oklejanie w takiej cenie to zdecydowanie lepiej robić lakier. Nie dalej jak 2 dni temu odebrałem swoją a4 b5 po pełnej blacharce / lakierowaniu i za całośś wyszło 4100, z czego 200 (ceny brutto) to prostowanie wgniotki drzwii kierowcy - kobieta na STOPie stwierdziła że miała pierwszeństwo ;). Lakier wygląda jak fabryczny a z poziomu usługi jestem mega zadowolony i lakiernika zachwalać będę.

Ponadto oklejanie ma sens tylko w przypadku gdy oklejany lakier jest "bez skazy" a okleina ma za zadanie "zabezpieczyć" lakier - jak się okleina znudzi, to po zerwaniu ma wyglądać jak "fabryka dała". Oklejanie frufli lub spłowiałego lakieru to jak kładzenie makijażu nieboszczykowi - wprawdzie w trumnie look będzie git ale i tak do piachu :D:P

Edytowane przez McArius

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...