-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O undercover
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Warszawa/Kielce
Auto
-
Model
Ford
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
Inny
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia undercover
0
Reputacja
-
Szczotkowane aluminium to świetna okleina do wnętrza. Jak coś to polecam jeszcze carbon w połysku.
-
Zarówno przed oklejaniem czy malowaniem musisz doprowadzić blacharke do stanu perfect, bo inaczej będziesz mieć problemy. Pamiętaj o tym
-
Dach jest dość prosto okleić, ale musisz umieć dobrze wprowadzić folię pod przednią uszczelkę i zależy jak dach dochodzi do słupków. Ps Masz taśmę tnącą, czy chcesz ciąć na lakierze? Bez nadludzkich umiejętności przetniesz lakier i będzie rdzewieć. Poza tym to prosta robota Ach i radzę coś lepszego niż Oracal. 3M lub minimum Arlon. Avery się prosto kładzie, ale jest bardzo cieńka.
-
Siemanko, Chciałem się ze wszystkimi oficjalnie przywitać. Nie podsiadam A4, ale brat ma A4 b7 2.0 TDI (BLB) i modlę się by silnik mu nie padł Jest aż tak źle jak mówią? On zadowolony ze swojego Audi Pozdrowienia:)
-
Panowie, niestety cena tej usługi jest tak wysoka, ponieważ to bardzo czasochłonny proces (2-3 dni robocze) i koszt samego materiału zaczyna się od 2 tys złotych w przypadku auta wielkości A4. Co do plastidipu to widziałem wiele spieprzonych robót, więc się nie wypowiadam - nie widziałem dobrze zrobionego plastidipu.
-
Jeśli powierzchnia nie jest popękana i nie wychodzi rdza to możesz oklejać. PS. Ciężko kupić taki mały kawałek folii. Zdecydowałeś się już na firmę, jaką chcesz to zrobić?