jacus851 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam mam pytanko parę dni temu wymieniłem komplet wachaczy i końcówki niestety auto dziwnie się zachowuje czasami przy zmianie pasa na małych koleinach albo na wjechaniu na odblask auto jak by szarpie się na boki albo przy chamowaniu ucieka lewo prawo i trzeba kontrowac kierownica wie ktoś może co to za oznaki audi a4 b5 1.9TDI AVANT AJM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wymieniłeś końcówki a na kontroli i geometrii byłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syczylyjczyk 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam.Jeśli wymieniłeś końcówki drążków kierowniczych ,pojedż na stację diagnostyczną aby ustawić zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus851 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Byłem na zbieżności chociaż nie wiem czy na poprawkę nie pojadę bo kierownica lekko w lewo ucieka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al@n 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 tylko zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus851 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 To od zbieżności tak majta autem? Panowie zapomniałem dodać że po wymianie wachaczy zapaliła mi się kontrolka od klocków hamulcowych co może być przyczyną klocki mam nowe z przodu i z tyłu... Panowie zapomniałem dodać że po wymianie wachaczy zapaliła mi się kontrolka od klocków hamulcowych co może być przyczyną klocki mam nowe z przodu i z tyłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al@n 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 pewnie ktos przerwał przewód od klocków, lub główny którym idzie czujnik abs i klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus851 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 A jeżeli główny to nie powinien się świecić abs bo sytuacja wygląda tak jak odpala auto i stoję w miejscu nic się nie dzieje jak ruszę to się zapala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robitl 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 może przy wymianie wahaczy czujnik zruszyłeś bo on wciskany jest, mi kiedyś partacze mechaniory zruszyły przy wymianie przegubu to też kontrolka wariowała a abs zaczynał działać nawet przy hamowaniu przed światłami. a z tym że musisz kontrować kierownicą przy hamowaniu bo rzuca lewo i prawo to też tak mam, wymieniłem wahacze, końcówki i zbieżność zrobiłem i dalej jest to samo..chyba następna pójdzie maglownica do regeneracji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się