loczkin Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Witam odałem auto do warsztatu z problemem drgania budy oraz lewarka zmiany biegów problem wystepował najbardziej na 2 3 4 biegów mechanik stwierdził że może być uszkodzona wiązka elektryczna pompowtryskiwaczy została wymieniona na nowa niestety problem nie został zlikwidowany mechanik stwierdził, że problem leży w pd wiec zostały i wyciągnięte i wysłane do nadarzyn w celu sprawdzenia podobno 2 pompki miały uszkodzony korpus a 2 były wzglednie dobre do założenia serwis w nadarzynie zaproponował regeneracje 4 pd po odebraniu samochodu po wymianie wibracje nadal wystepuja mechanik twierdzi, że poroblem może leżeć w dwumasie podczas montażu pd coś pozmieniał w ustawieniu rozrzadu. dzisiaj odebrałem auto lecz na szybko nie miałem czasu posprawdzać dopiero teraz zrobiłem logi i parametry wtrysków wyglądaja jak by w ogole nie były regenerowane bipy na wolnych -60, - 60 ,- 70 ,-70 a podczas przygazowania 2 wtryski siegaja nawet do - 116, i - 115 dawka 0, -0, 14 , 0.5 , 0,64 kanał 18 same zera a po gazowaniu powyzej 2500obr same 4 kanał 4 synchronizacja ustawiona na 0.5 podejrzewam, że zostałem oszukany i żadnej regenercaji nie było i mechanik wciska mi kit gdyż takie same parametry były przed regeneracja jak myślicie żądać zwrotu pieniędzy czy problem może leżeć w złej regeneracji w nadarzynie.
neimaD Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Po użyciu środka do czyszczenia pd logi się znacznie polepszyły a co dopiero po regeneracji... Koleś robi Cię w ciula.. . :-\ z mądrego telefonu Poza tym sprawdź poduchy pod silnikiem. z mądrego telefonu
lukaszooo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Klasyka, mechanik strzelał w ciemno a ty płaciłeś, co do wysokich bipów to ja zmierzył bym cisnienie paliwa na tandem pompie bo książkowym przykładem wysokich bipów jest brak paliwa. Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez lukaszooo
loczkin Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 ciśnienie na tandem pompie niby było sprawdzanie tak jak i cała tandem pompa zamieniona na sprawna prawdopodobnie
lukaszooo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 ciśnienie czy podciśnienie ???? jest to duza i istotna róznica.
loczkin Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 oczywiście ciśnienie paliwa tak, ale była tez podmieniona na sprawna w 100% tak twierdził mechanik
lukaszooo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Ujemne bipy powstają przeważnie przez problemy z paliwem, w twoim przypadku czyli b7 zakres wynosi +-60 więc jeszcze tragedi nie ma. Skoro wszystko sprawdzane i wymienione to zostały poduszki.
loczkin Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) mechanik twierdzi, że dwumas jest jeszcze do sprawdzenia a był wymieniany 7000km temu problem leży tutaj w regeneracji pd czy ona faktycznie była bo ja już sam nie wiem parametry przed regeneracja jak i po regeneracji sa identyczne a to jest zastanawiające a wiem, że kompresja była też sprawdzana. i wszystko było ok Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez loczkin
lukaszooo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Na to pytanie ci nie odpowiem. Wiem ze raz wsadziłem nową pompkę w miejsce niby walniętej a korekcje praktycznei sie nie zmieniły i była wielka awantura o naciąganie ....... Od tamtej pory wymiane pompek staram sie zostawiać inny szpecom. Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez lukaszooo
damianoss Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Moja siostra miała coś takiego (golf 5 1.9 143KM), ale do były bardzo silne drgania podczas ruszania i mniejsze podczas jazdy na niskich obrotach. Dwumas był wymieniany wcześniej, zrobione na nim 13000 km. Dwumas został uszkodzony przez śrubę w której urwał się łepek i sprzęgło nie spadało symetrycznie. Jak będę na kompie to dodam zdjęcie tego elementu.Ja tez mam w swojej b7 jakieś wibracje ale to na silniku przy 1700 obr nawet na postoju. Musze jakieś konkretne logi zrobić. Tak jak sprawdzałem to dawki i korekta jest w normie. Przypuszczam ze to regulacja wałków rozrządu by pomogła odrobinę. Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez damianoss
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się