lzaborowski Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Wiem Koledzy, że to forum od audi, ale mo przyjaciel prubował na forum forda i nic mu nie powiedzieil i mnie poprosił o pomoc. Otórz jest tak, że przy wciskaniu gazu do pewnego momentu jest wszystko ok, ale przychodzi moment gdy autko przestaje ciągnąć. Dzieje się to w granicach ok 2500 obrotów i trwa do momentu kiedy wyłączy sie silnik. Po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok do czasu przkroczenia prędkości obrotowej ok 2500 - wtedy chrakterystyczny "hamulec" i przestaje ciągnąć. Podpiołem Vaga i wyskoczyły mi dwa błędy: 65535 oraz 00575. Zrobiłem logi dynamiczne: logi grupy 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3419aa3fee3aceb.html grupy 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e0620042e1c508f.html grupy 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e43dbbe9c1bd39b.html grupy 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/545d560fb2f77ac4.html Wydaje mi się, że jest tu ostre przeładowanie i do czasu kiedy jest to bezpieczne to autko chodzi ok, ale jak za dużo to przechodzi w tryb awaryjny. Ale to są wyłącznie moje amatorskie przemślenia. Proszę o sugestie Expertów. Od czego pwonieinem zacząć wymianę? Z góry dziękuję
Piotrek98igo Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 jestem w szoku pierwszy raz widze takie wymagane doladowanie 0.4bara w 1Z wymagane doladowanie jest na poziomie 0.8bara czyli tyle ile laduje twoje turbo
marewel Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Na oko to przeplywka padla.
Darev Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Ja bym obstawiał za kierownicami w turbo, brakuje 011BS.
Piotrek98igo Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Ja bym obstawiał za kierownicami w turbo, brakuje 011BS. przeciez 1Z nie ma kierownic w turbo
grzanek85 Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Przepływka dawek nie tnie jest padnięta ale nie do końca. MI się wydaje że ktoś grzebał w sofcie albo auto ma jakiegoś boxa z alledrogo bo turbinka ładuje tak jak powinna w 1Z a ciśnienie wymagane przez ECU jest z kosmosu.
marewel Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Box nie miesza w cicnieniech tylko w dawkach z tego co wiem.
lzaborowski Opublikowano 20 Października 2008 Autor Opublikowano 20 Października 2008 Koledzy dzięki za sugestie, ale póki co to nadal niewielw eiem Załąćzam jeszcze jeden log 011, w który midać to charakterystyczne odcięcie ciągu. Innych logów nie robiłem bo to samo wyszło co wczęśniej log 011 http://www.fotosik.pl/usun_zdjecie.php?dCode=e19b7db06425a736f8975d5f9dd57d
spanky Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 sprawdz czujnik cisnienia daladowania [a dokladnie przewod cisnieniowy od IC do ECU]
marewel Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Moze masz dywanik pod pedalem i nie byl wciśnięty gaz do podlogi?
Piotrek98igo Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 to by nie doladowywal ,a tutaj widac ze cos jest nie tak z wymaganym ECU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się