Jump to content
IGNORED

Ustawianie zbieżności a ustawienie odpowiedniego zawieszenia w komputerze


leewang

Recommended Posts

Witam,

Byłem dziś na komputerowym ustawianiu zbieżności, okazało się że trzeba przód trochę wyregulować. Firma dokonała regulacji i wszystko byłoby ok, ale na wydruku zauważyłem że ustawienia dobierane były do zawieszenia 1BA (takie zostało wybrane na maszynie), a ja mam 1BV.

Czy w takim wypadku trzeba znowu ustawić zbieżność odpowiednią dla 1BV? Czy to jest bez różnicy?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Kąty pochylenia kół są większe.

Reklamuj.

Link to comment
Share on other sites

Dzwoniłem dziś i powiedziano mi że dla 1BA i 1BV ustawienia są takie same ... i jak tutaj teraz reklamować...

Link to comment
Share on other sites

Co za partole... nie ma to jak bezczelnie wypiąć się na klienta! :facepalm:

To mówi ELSA:

przód:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8YjAwMVh1eWtzTzQ/view?usp=sharing

tył:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8SlRyU2UwemQ0Z2c/view?usp=sharing

I to samo powiedzą Ci w ASO.

Tylko wersje cabrio mają te same ustawienia dla 1BA i 1BE/1BV - 1BA ma w nim takie same kąty pochylenia co 1BE - a ten z kolei ma DOKŁADNIE takie same nastawy co 1BE/1BV w sedanie i kombi.

A jeśli to by ich w dalszym ciągu nie przekonywało to podsyłam Ci wydruki z pomiarów robionych na moim samochodzie (cabrio z 1BE, a więc są to nastawy obowiązujące również w pozostałych wersjach nadwozia mające zawias 1BE/1BV):

2013r:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8cUdUV3JfT3hJMTQ/view?usp=sharing (tu mechaniory dały zły profil, bo mam wersję 4x4, ale na szczęście okazało się, że wzorcowe nastawy są takie same również dla FWD :) )

2014r:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8d1N2LUdOeExhWnM/view?usp=sharing

Dwa różne warsztaty, dwie różne maszyny, te same nastawy.

BTW, w instrukcji napraw zaznaczają by na ustawienie geo przyjechać z pełnym bakiem paliwa, kołem zapasowym we wnęce i... napełnionym zbiorniczkiem z płynem do sprysków :D

Edited by BeyerBrown
Link to comment
Share on other sites

Daje głowę że jesli ustawili katy dla 1BV tak jak dla 1BA to pewnie tyłu też nie ruszali twierdząc ze tam nie ma regulacji. :wink:

Jedź do nich z reklamacją

Link to comment
Share on other sites

BeyerBrown dzięki wielkie ! Dużo mi pomogłeś, teraz mam podstawę żeby do nich jechać, Turzol masz rację, tyłu nie ruszali tylko mówili że przód jest źle ustawiony :)

Link to comment
Share on other sites

Jakby nadal się wypinali to postrasz ich TVN-em :decayed:

Powodzenia!

Edited by BeyerBrown
Link to comment
Share on other sites

Haha :D Zobaczymy :) Podobno bardzo dobra firma z Krakowa, ale że nie wiedzieli że trzeba zmienić w kompie na 1BV. To nic nie rozumiem.


Tak popatrzyłem teraz i w sumie tylna oś ma takie same ustawienia 1BA i 1BV to tył powinien być ok, dobrze rozumiem ?

Tylko różnica jest w przedniej osi dla pochylenia kół. To mam nadzieje że to mi poprawią i będzie ok ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...