jacekm Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Jak w temacie. Co polecacie i dlaczego ? Znajomy uparł sie na A8. Ma B4 cabrio do sprzedania i chce A8. W jakim silniku auto warte 'rozpatrzenia" ?
Yelo Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 w 2002 była zmiana modelu z D2 na D3, może doprecyzuj którą budę rozpatruje bo to dwie różne bajki jak chodzi o motorownie
jacekm Opublikowano 18 Października 2008 Autor Opublikowano 18 Października 2008 Powiedziane 2000-2003. Proszę wiec o info z tego przedziału Sorki, że nie uscislam, wiadomo jak to jest kiedy "dowiadujesz" sie za kogoś Podstawowa kwestia to benzyna czy diesel. Później pojemnosci
Yelo Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Jeżeli D2 to benzyna Jeżeli D3 raczej diesel, ale 4.0TDI Dlaczego? w D2 nie ma mocnego diesla, niestety. Ze beznyn polecałbym 4.2 300KM (tudzież S8 340, 360KM), trzeba się liczyć z 12-15 w trasie i 20 minimum po mieście, zimą sporo więcej na mieście. w D3 polecam 4.0TDI zachowuje nieco ekonomii, do tego 275KM daje radę. Do tego kultura pracy diesla V8 pozytywnie zaskakuje nawet takiego zwolennika benzin, jak ja Ogólnie polecałbym, żeby się przejechał autami z różnymi motorowniami i sam zadecydował co mu odpowiada. Odradzam jedynie diesle w D2 - awaryjne i słabe, czyli ostro upalane.
jacekm Opublikowano 18 Października 2008 Autor Opublikowano 18 Października 2008 Dzięki YELO . Gość zakłada wkładke gazu do benzyny, moim zdaniem jednak to szkoda marnować silnik, czytaj moc (jak go stać na dupowóz ,to i na utrzymanie powinno ) Polecam mu osobiscie diesla ale czekam własnie na zdanie ( i jego uzasadnienie) Forumowiczów Ta jego obecna B4 ma V6 i automat. Jeździłem niedawno. Potęga jak dla mnie Mimo wszystko podpowiadam mu diesla . Pytanie OT Czy w jego aucie(96 rok) mozna za pomocą VAG zmienic parametry pracu skrzyni (chodzi mu o jakiś sportowy program)?
T-żółw Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Ta jego obecna B4 ma V8 i automat. swap jakiś czy V6 miałes na myśłi A8 D2 to niech bierze 4.2q/S8
jacekm Opublikowano 18 Października 2008 Autor Opublikowano 18 Października 2008 Ta jego obecna B4 ma V8 i automat. swap jakiś czy V6 miałes na myśłi A8 D2 to niech bierze 4.2q/S8 Aż nie pamiętam Sprawdzę, ale pewnie V6
Tomeks Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 tudzież S8 340, 360KM 340KM przestali robic chyba w 1999r. D2 tylko silnik 4.2 (310KM od 1999r) -3.7 jest dosyc awaryjny,z diesli to 3.3TDI,jezdzilem,jest calkiem niezly D3 to oficjalnie rok modelowy 2003,sa duzo drozsze od D2,wiec kolega pewnie mysli o modelu D2
Reggi Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Jeśli benzyna to 4.2 ... jeślie diesel to 4.0 lub 4.2 TDI
mirek31071977 Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 A8 D2 tylko benzynka i najlepiej eska.Ja bym nie miał innego wyboru bo do tego jeszcze manual by musiał być a więc odliczając 2,8 tylko 4,2 S8 zostało.Diesla nie a reszta chyba automaty były Jak wprowadzam w błąd z tymi skrzyniami to sorki.A do takiej limuzyny od 4.0 pojemności pasują. Ale jeśli gaz chce dawać to tak jak mu radzisz żeby diesla brał.
Nowak_zg Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 a moze 6.0 W12 420KM w budzie D2 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się