s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, po woli zaczynam zastanawiac się nad gwintem, chciałbym w tym roku coś zakupić i potrzebuję jakiejś porady w temacie. Moje wytyczne: - gwint, który nie będzie twardy jak skała, lub zaspawane zawieszenie, co by to nie podskakiwać jak dziadek na furmance jadąc po "kocich łbach", bruku - nie mega twardo, jednak aby auto nie kładło się w zakrętach (stabilizator z RS4 będzie na tyle więc to dużo na pewno da już) nie mam problemu jak będzie dość twardo - zależałoby mi chyba na płynnej regulacji wysokości, nie znam specyfikacji poszczególnych marek, najfajniej jakby regulowanie wysokości było mozliwe jak najmniejszym nakładem pracy, - nie zalezy mi na regulacji siły tłumienia, ale jak będzie to się nie pogniewam , - masa własna gwintu - ogólnie schodze z masą auta i oszczędności szukam wszędzie. Lżejsza masa mile widziana, ale oczywiście nie kosztem samej jakości gwintu. Budzet to jakieś 3-3,5 tys zł (mniej więcej), więc już jakieś nówki by wchodziły w gre jak i uzywki. Myślałem trochę na Bilsteinami B14, ale to mój pierwszy gwint i mało o tym ogólnie wiem. Obecnie mam 1BE. Dzięki za wszelkie sugestie i podpowiedzi Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez s3ns
C4NC3R Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Proponowałbym dołożyć $$ i kupić zawieche z prawdziwego zdarzenia którą sobie wyregulujesz jak będziesz chciał( twardość i wysokość), bo za tą kasę nic markowego ani nowego nie kupisz co by spełniało Twoje oczekiwania.
s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane)   Proponowałbym dołożyć $$ i kupić zawieche z prawdziwego zdarzenia którą sobie wyregulujesz jak będziesz chciał( twardość i wysokość), bo za tą kasę nic markowego ani nowego nie kupisz co by spełniało Twoje oczekiwania. Moje oczekiwania nie muszą być spełnione w 100%, to co napisałem powyżej to gwint idealny dla mnie, ale wiadomo jak to z ideałami jest Z chęcią poczytam wszystkie propozycje mieszczace sie w budżecie jak i te lekko go przebijajace. Jeżeli jakiś gwint będzie droższy od mojego budżetu, ale będzie wpasowywał się w opis to też z chęcią poczytam/wezmę pod uwagę W tej cenie miałbym właśnie Bilsteina B14, generalnie to prawie TOP tej marki (dobry to gwint?). Wyżej jest juz tylko B16 z regulacją tłumienia, za co bym nie dał drugi raz tyle co za B14. c4nc3r, jaki gwint masz na myśli ? Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez s3ns
wrclaguna Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/264224-na-jakim-gwincie-jezdzicie-wrazenia-opinie-etc/page-13#entry4474037
Rekomendowane odpowiedzi