Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klucze do głowicy a4 b7 BPW


jan1audi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ja w temacie jakie klucze bedą mi potrzebne do odkrecenia głowicy, nasadowe czy torx T-45,T-50 bo szukałem ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Dlatego prosze o podpowieć, dzieki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do odkręcenia śrub głowicy klucz wielokątny - M12 (wielokątny torx dla ułatwienia)

Inbus 5,6, klucz płaskie-nasadowe 10,12,13,18 i podstawa klucz dynamometryczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A słuchaj w jakiej kolejności dokrecać śruby bo znalazłem schemat tylko odkrecania od 10-1 a przykrecać jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nieczytasz matesiałów-na dokumentacji jaką ci wysłałem jest na samym dole kolejność. W 8v i 16v jest taka sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejności mi nie wysylales tylko w temacie naprawa głowicy pisałeś moment dokrecania a kolejności śrub która pierwsza nie pisałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś maila ode mnie z danymi z autodaty?

http://forum.vw-passat.pl/threads/63990-jak-dokrecac-glowice-w-afn-1-9-tdi

14 post. Nie patrz że to 1.9 wszystkie motory R4 mają tą samą kolejność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie, juz moje BPW rozgrzebane uszczelka wywalona niezłe aż sie porosklejała prawie wszedzie a jak zdjełem głowice to było pełno chyba paliwa z płynem chłodzącym, albo sam płyn chłodzący. Rozkrecałem głowice w kolejności 10-1 i nie wiem żeby tak ciekło czy pewnie przy rozkrecaniu sie wlało troche. A teraz skrecać od 1-10 w odwrotnej kolejnosci.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakaś ilość płynu naleci w tłoki. Tak kolejność od 1 do 10 -z otworów szwilek głowicy w bloku wybierz wodę/olej -jak będziesz skręcał glowice to posmaruj śruby olejem a przedewszystkim łeb i jego podkładke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko dopiero jutro jade szlif robic a uszczelke bedę miał dopiero we wtorek, także myśle że dam rade to złożyć.

Słuchaj a powiec mi jeszcze jak rozrząd ustawić bo mam zaznaczony ale nie wiem czy dobrze go skrece i w jakim miejscu powinien stać napinacz bo tam też jest regulacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek rozrządu na blokade

wal korb.także powinno sie zablokować.

Na napinaczu masz znaczki -wyciecie i odlaną kreskę -jak napinasz wedle ruchu wsakaz.zegara to te 2pkt sie zchodzą i jak na siebie patrzą to kontrujesz (napinanie paska robisz na luźnych 3ech śrubach koła w.rozrz) jak pasek napniesz to na koniec dociągasz te 3 śruby.

W necie jest od cholery materiałow i profesjonalnie wykonanych filmów na yt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, a słuchaj bo dziś bede skrecał mojego audika, i chciałbym sie dowiedzieć z jaką siłą dokrecać wtryski, panewk. I dzwigienki te od wtrysków? Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dostałeś ode mnie maila ze skanem z autodaty? Wtryski -12nm + 3x90* , wałki od pd 20nm+90* -do wszystkiego nowe śruby.

Korby -nowe śruby-30nm+90*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki stary jesteś wielki a słuchaj jeszcze na tłokach miałem takie dziwne jak by pekniecia w 2 miejscach delikatne pęknięcia po 1,5cm na 3 tłokach a 4 był spoko te pekniecia zaczynały sie od tej dziury co wystawał ten szpikulec to troche wyrzej tam gdzie było wgłebienie na zawór, to normalne czy tłoki do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz być pewny czy to pęknięcie czy nagar. Jeśli pęknięcia to te pewnego pięknego dnia te tłoki pękną-zrobiłeś tego zdjęcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zdjecie ale nie widać tego dobrze to wygląda jak taka kreska nie wiem dokładnie czy to pękniecie czy nagar

Ale już po zabiegu samochód odpalony wsystko działa jutro jade na jazde próbną, i zobaczymy czy się uspokoiły obroty i czy nie będzie gasnoł.

Podaj email to ci wyśle zdjecie tego czegoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak się silnik sprawuje po zabiegu? Tłoki powinieneś oczyścić z nagaru i qezystko bylo by jasne odnośnie rzekomych pęknięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jak silnik wszystko w pożądku, olej nie leci spod uszczelki a węże od chłodnicy wkońcu są miękie, jeszcze teraz musze sie uporać z gniazdami pompek bo mam wywalone, i musze pokombinować,pozakładam gróbsze uszczelniacze i to powinno załatwić sprawe bo mam bardzo wysokie korekcje na 2 garach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...