Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VAG 17911 VW (T5)


blejk83

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, tak jak w temacie,po kilku/nastu min jazdy wywala mi ten błąd 17911 i zapala sie kontrolka ASR/ESP. Miał ktoś podobny problem?

Edytowane przez blejk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że ladowanie raczej jest, bo robie spore odcinki przy zapalonej kontrolce i nie mam problemow z aku.

Jeden z przewodów regulatora był poprzycierany, ale nie ma zmian, gdzie dalej szukać, regulator?

Witam ponownie, jeżdżę już tak z tą zapalającą kontrolką ponad rok, wymieniłem alternator i regulator, założyłem nowe sprzegiełko gdyz stare staneło. Błąd dalej jest, kontrolka zapala sie zawsze po takim samym czasie 15min, jakby jakaś czasówka:) Ktoś coś jakiś pomysł?


Narobili tych działów :kwasny: zagląda tu kto?

Edytowane przez blejk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej masz uwalony gdzieś przewód idący z alternatora do ECU

łatwo możesz to sprawdzić poprzez zmierzenie napięcia na alternatorze.Jeśli na alternatorze będzie pokazywało około 14 Volt a np na Vagu w systemie np 12 albo mniej to będzie świadczyło że połączenie DF z alternatora do ECu jest gdzieś uwalone albo skorodowane konektory albo gdzieś po drodze przewód.

Trzeba by zerknąc na schematy jak idzie przewód od DF i na który Pin wchodzi do ECU i go pomierzyć jakie daje na końcu to znaczy przed ECU napięcie..


Każdy elektryk Ci to powinien ogarnąć jeśli nie sam nie dasz rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...