Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik temperatury płynu chłodzacego


Kaspian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam



Mam dziwny problem, czujnik temperatury płynu chłodzacego < ten za chłodnica> ciagle pokazuje wartosci ujemne, wymieniłem go na nowy, kolor siwy i dalej na Vagu mam temperature na minusie..


przy zimnym silniku jest okolo -38 przy cieplym okolo -14. przesyłam log, czy ktos z kolegów miał podobny problem??


VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest przypadkiem tak że czujnik za chłodnicą jest od wentylatora, a od wskazań na zegarach i informacji dla sterownika odpowiada ten w głowicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest przypadkiem tak że czujnik za chłodnicą jest od wentylatora, a od wskazań na zegarach i informacji dla sterownika odpowiada ten w głowicy ?

byc moze, bo wentylator dziala tylko razem z klima... nie udalo mi sie jeszcze widziec jego pracy po rozgrzaniu auta.. tyle ze nie mam pojecia jak usunac usterke....podejrzewam, ze sa rozne czujniki.. moze ktos wie cos wiecej???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik przed chlodnica jest do wskazan temperatury powietrza na zewnatrz, czujnik w chlodnicy jest do wentylatora, czujnik w bloku silnika jest do wskazan temperatury na zegarach , informuje tez komputer oraz w sytuacji przegrzania zalacza tez wentylatory .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik przed chlodnica jest do wskazan temperatury powietrza na zewnatrz, czujnik w chlodnicy jest do wentylatora, czujnik w bloku silnika jest do wskazan temperatury na zegarach , informuje tez komputer oraz w sytuacji przegrzania zalacza tez wentylatory .

na zegarach mam wszystko ok, temperatura nie skacze etc, jedynie po zalogowaniu vagiem tak jak na przeslanym linku mam temperature czujnika tym na krućcu na dole chłodnicy, na wężu powrotnym caly czas ujemna.. czujnik wymieniony na nowy, jest tam dwupinowy, koloru siwego, i dalej mam to samo.. byc moze tam ma byc inny czujnik( innego koloru) o innej rezystacji i wtedy beda dobre wskazania, stad moje pytanie czy ktos sie orientuje co tam ma byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kupowałeś gdzieś w ASO czy jakiś za 20 zł z alledrogo?

A może tak Ci chłodnica dobrze chłodzi ze aż mrozi? :D heh to tak dla żartu oczywiście :D

Edytowane przez mati95115
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik przy silniku to dwa czujniki w jednym G2/G62 z jednego idzie informacja do licznika a z drugiego na komputer i czytając temperature na Vagu czytasz pewnie temperature własnie z tego czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik przy silniku to dwa czujniki w jednym G2/G62 z jednego idzie informacja do licznika a z drugiego na komputer i czytając temperature na Vagu czytasz pewnie temperature własnie z tego czujnika.

z tego czujnika czytam zapewne ta dobra temperature bo mam 97 stopni i tez tyle pokazuje na zegarach, a ta druga temperatura na pewno nie z tego czujnika idzie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie mam Audi a4 b7 2007r i chchaielm wymienic czujnik bo mi czasami skacze temperatura na zegarach i wyjalem czujnik i ma tylko 2 piny ? a inni maja 4 zalezy od marki czujnik był szary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wymienić czujnik między grodzią a silnikiem. Powinien być koloru zielonego. A ile pinów?, to wystarczy zerknąć samemu na kostkę i policzyć przewody :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...