Skocz do zawartości

malpel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malpel

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Płońsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia malpel

0

Reputacja

  1. Ja miałem podobnie, powymieniałem parę czujników i nic. Odłączyłem gaz, pojeździłem na PB, kolejnego dnia odpaliłem bez problemu. Awaryjną częścią okazał się być reduktor od gazu. Gazownik sprawdził i zdiagnozował że jest nieszczelny( przez noc LPG zalewało silnik, i przy próbie odpalenia była za bogata mieszanka PB+LPG). Wymiana reduktora pomogła, auto przestało 24h i odpaliło bez problemu.
  2. Generalnie jestem po wymianie 3 czujników (temp. powietrza, G2/G62, regulator ciśnienia paliwa - jeszcze wcześniej akumulator bo padł, świece, i sprawdzenie alternatora ale ładowanie wzorowe, wymiana oleju). I nic . Auto po dłuższym postoju ledwo odpala (najgorzej jak jest chłodno), a jak odpali to pracuje równiutko na PB czy LPG(po chwili można zgasić a i tak odpali za pierwszym razem) , zero błędów jakichkolwiek na VAGu , myślałem że pompa czy listwa. No i gdzieś się wczoraj dokopałem że niby reduktor (ludzie kończcie wątki jak zaczynacie, bo ktoś coś zaczął robić ale już nie napisał co i jak). Nie dawało mi to spokoju, odłączyłem instalację (bezpiecznik-może niepotrzebnie aleeeeee ), pojeździłem na benzynie i rano odpaliłem bez żadnego problemu i kręcenia . Dzwoniłem do gazownika. Powiedział że na 99% reduktor>nieszczelność(choć się upewni na miejscu), z uwagi na fakt iż kończąc jazdę na gazie, auto z czasem jest zalewane gazem z reduktora. Przy odpaleniu zimnego silnika, benzyna + gaz jest problem (mniejszy jak jest powyżej 0). Umówiony jestem na wymianę w środę......dam Ci znać. Diagnoza pana gazownika to padnięty reduktor. Mam instalację BRC sequent 24 (zamontowana pod koniec 2011r.). Koszt wszystkiego u gazownika w Warszawie to 550zł. Po wymianie jeździ się jeszcze piękniej , nie szarpie, płynnie przyspiesza, aż chce się jeździć . Po 6 godzinach stania odpalił za pierwszym razem . Zobaczę czy będzie tak samo przez parę kolejnych dni. Jak dla mnie wymiana reduktora pomogła. Auto stało 24h nieruszane. Rano odpaliło bez bólu . Problem znikł. Pozdrawiam
  3. Musisz wymienić czujnik między grodzią a silnikiem. Powinien być koloru zielonego. A ile pinów?, to wystarczy zerknąć samemu na kostkę i policzyć przewody
  4. Można też bez zdejmowania czegokolwiek. Mi się udało a czas to 10min
  5. A w 2.0 ALT wydech ktoś robił?.....może inaczej, od jakiego Audi do tego pożeracza oleju pasował by wydech
  6. malpel

    Wymiana odmy - jak?

    Trochę gimnastyki i będzie ok, da się zrobić bez rozkręcania
  7. Te czerwone żaróweczki ładnie świecą ale w mojej b7 05r ALT wywala błąd żarówki, podobno mają canbusa ale to nie pomaga, gdzie nie wkręcę to ten sam problem.
  8. A gdzie te mosty?, to i ja wpadnę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...