Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Wycięcie katalizatora 2.0 ALT


Wandej

Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Jak w temacie... czy robił to już ktoś?? W ALT na katalizatorze jest sonda i za nim też więc trzeba wstawić coś takiego żeby działały poprawnie tak??

034motorsport-test-pipe-b5-b6-1-8t.jpg

Nie chciałbym żeby auto warczało czy coś po tym zabiegu no i oczywiście żeby nie wywalało błędu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby bledu nie wywalalo to fachowic musi zastosowac tzw. " oszukiwacz "

ale o co chodzi konkretnie to nie wiem :gwizdanie:

wiesz samo wywalanie błędu mam gdzieś ale żeby auto chodziło jak należy :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tutaj sie zawiedziesz

silnik bedzie prawidlowo pracowac

trzeba wylaczyc druga sonde w ECU

''oszukiwacz" może sie nie sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek ten " oszukiwacz " :decayed: ma na celu 2 sonde wlasnie :wink4:

AVJ tez ma 2 sondy lambda.

Pierwsza przed katalizatorem i ta będzie widzieć tyle samo spalin :cool1:

Druga jest za katem i tu pojawia się problem po jego wycięciu :confused4: - sterownik dostaje informacje o zbyt dużej ilości spalin i wywala checka.

" oszukiwacz " :naughty: :naughty: :naughty:

Celem oszukania stosuje się tulejke "oddalajaca" sondę od spalin. drugie wejscie na tulejke :wink4:

w 1.8T AVJ mozna wrezac DP i zastosowac ten " oszukiwacz "

lub kupic gotowe DP ze sportowym katem np :cool1:

Blueflame - http://cgi.ebay.co.uk/BLUEFLAME-SPORTS-CAT-AUDI-A4-1-8T-B6-/290509251471?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a3b3638f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tutaj sie zawiedziesz

silnik bedzie prawidlowo pracowac

trzeba wylaczyc druga sonde w ECU

''oszukiwacz" może sie nie sprawdzic

ogarnie to vagiem czy jakiś spec musi być? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie taki oszukiwacz. To jest tulejka-kolanko, żeby oddalić drugą sondę od bezpośredniego przepływu spalin, wtedy ona "widzi" mniejszy przepływ i nie wywala błędu. Bakuś takie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tutaj sie zawiedziesz

silnik bedzie prawidlowo pracowac

trzeba wylaczyc druga sonde w ECU

''oszukiwacz" może sie nie sprawdzic

ogarnie to vagiem czy jakiś spec musi być? :cool1:

VAGina tego nie zrobisz

musisz udac sie to tjunera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tutaj sie zawiedziesz

silnik bedzie prawidlowo pracowac

trzeba wylaczyc druga sonde w ECU

''oszukiwacz" może sie nie sprawdzic

ogarnie to vagiem czy jakiś spec musi być? :cool1:

VAGina tego nie zrobisz

musisz udac sie to tjunera

myślisz że przy okazji hamowania by mi to ogarnął?? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej, ale nie doradze Ci kto to zrobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej, ale nie doradze Ci kto to zrobi

dzięki wielkie devastation :good: będę chciał się wybrać na wiosnę do Rogalotti`ego jak ogarnę do końca wydech :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń do niego z zapytaniem

odpowiedz bedziesz miec w 10 sekund :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak rozwiązałeś problem tego katalizatora? Bo u mnie coraz częściej wyskakuje check i

[h=3]16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold[/h]W sumie to mam nadzieję że to coś z ustawieniami LPG a nie katalizator:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżam ! kto tanio wytnie kata :lol:


mam wybebeszonego kata niestety posłuchałem mechanika i zamiast wstawić taką cienką rurę 2,5 cala to zostawiłem katalizator bez bebechów i co ? i tak pierdzi że okna wypadają ! a to przez ten katalizator z racji tego że jest on w kształcie gruchy i dlatego tak ostro daje z przodu, ja sie zatłuke :(

powinien mieć charakterystyczny dźwięk ale przy tym kacie to przesada

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak możesz podesłać na wzór to swoje cudo , to jestem w stanie takie cos wykonać z kwasowki .

Jak cos to wał na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje rozwiązanie jest spoko ale za drogie, potrzebuje zwykłej rury przelotowej zamiast kata żeby zredukować ten dźwięk ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niech mechanik który przekonał ciebie do takiego rozwiązania , pozostawienia pustej puszki , teraz to poprawia, bo przecież to wiadome jest , ze taka pusta puszka to brzęczy strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niech mechanik który przekonał ciebie do takiego rozwiązania , pozostawienia pustej puszki , teraz to poprawia, bo przecież to wiadome jest , ze taka pusta puszka to brzęczy strasznie.

o tym samym pomyślałem i jutro wykonam telefon z zażaleniem :) proponowałem wstępnie rurkę zamiast kata ale upierał się że wybebeszenie będzie lepszym rozwiązaniem niż rurka bo przejdzie przegląd... z racji że moja wiedza jest uboga, zgodziłem się mając nadzieję że wszystko będzie ok, ale to się na podwórko spokojnie nie da wjechać :(

ok zadzwoniłem do gościa powiedziałem co i jak no i powiedział że możemy zrobić podmianke ine ma problemu... tylko że musi zamowic u ''swojego człowieka'' strumienicę specjalną która wycisza dźwięk silnika.. wszystko ok ale jak mi powiedział że kosztuje ona koło 230 zł to troche mnie zaskoczyło. mówił że jest to strumienica gotowa do montażu z wejsciem na 2 sonde lambda. nie wiem czy wierzyć czy nie i czy nie lepiej poprostu nak,kierować gościa na wspawanie zwykłej rury kwasowej w katalizator za grosze.

totalnie nie znam się na cenach układu wydechowego :(

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej strumienice ,jak ma byc tanio to niech wstawi zwykla rure do wnetrza puszki,albo niech calkiem wytnie puszke i wstawi kawałek rurki.

tylko pewnie macher sie boi tego zrobic bo jak wytnie puszke ,to sie jemu flansze wzgledem siebie poprzestawiaja i nie bedzie to potem na aucie pasowało i ,albo musi sobie zrobic szablon albo ciac to wszystko na aucie i spawac tez ,co jest raczej nie realne ,z racji braku miejsca . dla niego to niestety oznacza sporo roboty ,za ktora mozna powiedziec nie moze wziasc kasy ,bo juz raz jemu zaplaciles.

wszyscy mechanicy zawsze proponuja tylko wybebeszenie katalizatora ,bo wystarczy ,tylko wykrecic kata i wybic bebechy ,albo rozciac puszke i tez wybic ,a potem zaspawac puszke ,robota prosta i oplacalna ,ale jak juz wchodzi wstawienie rurki ,to zaczyna sie pitolenie,ze przegladu nie przejdzie ,albo co innego , standart niestety ......

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...