Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Pomocy-prędkość maksymalna 160km/h i buczenie!


tredi
 Share

Recommended Posts

Witam,

Mam wielki problem, mianowicie od jakiegoś czasu moja a4 1.8 125KM, nie może się rozpędzić do więcej niż

160km/h przy czym przy 120km/h silnik zaczyna buczeć jakbym jechał na 4 biegu. Do tego temperatura silnika spada do 60 stopni-także dopiero powyżej 120km/h. Nadmieniam, ze wymieniałem termostat i ponizej magicznych 120km/h wskazuje 90 stopni. Wywaliłem tez katalizotor i wstawilem strumienicę,wymieniłem przewody wysokiego napięcia, świece. Vag dodatkowo wskazuje na sonde lambda,ale ta raczej wpływa na spalanie a nie tak drastyczny spadek prędkości i buczenie. Zostały mi jeszcze do zrobienia logi dynamiczne. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę i pomoc.

dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Lambda ma bardzo duży wpływ nie tylko na spalanie.

Podaj jakie błędy wyskoczyły.

Link to comment
Share on other sites

Brak sygnału z Lambdy, przez co komputer źle dobiera mieszankę. Może to powodować zamulenie samochodu i podwyższone spalanie.

Link to comment
Share on other sites

zacznij od wymiany sondy, skoro zdechła to tak czy siak musisz to zrobic, bardzo bym sie nie zdziwil gdyby to ona była wszystkiemu winna

Link to comment
Share on other sites

sonda jest odpowiedzialna za mieszanke paliwa tak jak kolega wspomniał wcześniej i to ona decyduje o składzie paliwa jeśli jest uszkodzona będzie dawać złe parametry i mieszanka będzie do niczego tak z grubsza i jeśli wywaliłeś kata tak na marginesie i wstawiłeś strumienice to trzeba było sobie najpierw troche poczytać czy warto bo jak to już ktoś kiedyś na forum napisał - strumienice można do silnika odrzutowego zamontować a nie do zwykłego auta - i też mi się to widzi troche na błędną politykę :)

Link to comment
Share on other sites

Wywaliłem katalizator bo mechanik stwierdził ze jest zapchany i to jest powodem małej prędkości maksymalnej. Zresztą chrobotał mi głośno a teraz mam spokój, nowy jest drogi a strumienica za 60zl:)A co do silnika odrzutowego to tak sie sklada ze jestem inżynierem w tym zakresie i jakos mi sie nie widzi katalizator w TSO]Dopisany: 24 Październik 2008, 11:35_________________________________________________Tak na marginesie to na poczatku mechanik mowil , że błąd sondy lambda wynikał z wady katalizatora, bo jak wiadomo te dwa elementy są koło siebie i katalizator mógł zamulać sonde, ale po wstawieniu strumienicy błąd zniknął-u mechanika-ale tydzień pozniej sam robilem diagnostykę vagiem i znowu sie pojawił, wiec sonda jest na bank walnieta. Jak wymienie to dam znac.

Link to comment
Share on other sites

Tak na marginesie to na poczatku mechanik mowil , że błąd sondy lambda wynikał z wady katalizatora, bo jak wiadomo te dwa elementy są koło siebie i katalizator mógł zamulać sonde, ale po wstawieniu strumienicy błąd zniknął-u mechanika-ale tydzień pozniej sam robilem diagnostykę vagiem i znowu sie pojawił, wiec sonda jest na bank walnieta. Jak wymienie to dam znac.

To, że sonda była walnięta było wiadomo od samego początku...to jest kolejny dowód na to, że pan Henio c**j wie i zawsze lepiej kierować się radami ludzi z forum, którzy mają doświadczenie z naszymi autkami.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...