Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] A4 AEB 18.T AVANT gdzie jest sterownik ABS


jacol210

Rekomendowane odpowiedzi

nie wygłupiaj sie :polew: :polew: :polew: :polew:

wszystko jest proste jak pier..... jak obręcz

wystarczy odrobine silnej woli i troche kluczy :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne :>, dla bossa od układów hamulcowych to proste ale dla niektórych, włacznie ze mną to czarna magia :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się bardzo chce i ma się gdzie, to wiele można zdziałać samemu...

Szkoda tylko, że czasem na byle głupocie człowiek może mieć zagadkę przez trzy miechy. :decayed:

Dokładnie :good: , ma wszystko działać. Ja naczytałem się o tych koronkach i problemach z ABS-em i dałem tył do roboty zaufanemu mechanikowi. Podczas wymiany tarcz z tyłu trzeba u mnie przełożyć koronki. Po całej wymianie wszystko jest ok jestem mega zadowolony :> Mogłem próbować samemu ale............

Może i faktycznie spróbuję zerknąc na koronkę - może łajza któryś ząbek zgubiła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej mozliwosci

jedynie co to może pęknąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej mozliwosci

jedynie co to może pęknąc

Czy tak, czy inaczej to warto zajrzeć.

Pytałem Ciebie wcześniej jak tam szczelinomierzem do czujnika podejść.. Więc???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy wsadzic go pomiedzy czujnik a koronke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, ale jak go tam włożyć??? Koło zdjąć - to wiadomo, ale co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. zdejmujesz koło

2. szukasz czujnika

3. szukasz koronki

4. szukasz szczelinomierza :polew: :polew: :polew: :polew:

5. wsuwasz język o grubosci 0.7mm

6. jeżeli wchodzi luzno wciskasz czujnik i wyciagasz szczelinomierz

7. jezeli nie wchodzi podniosisz czujnik i patrz pkt nr 5 i 6

8. podłaczasz VAG-a i krecisz tarcza, jezeli nic nie ma zakładasz koło i jazda !!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git majonez - oto chodziło. :good:

A z tym szukaniem to trochę przegiąłeś... :polew:

5. wsuwasz język o grubosci 0.7mm

Jest tam podejście??? Pytam, bo jutro będę kombinerkował, a jakoś nie pamiętam żeby była tam nora na język. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie znajdziesz dojscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nie jak wymieniałem łożysko z tyłu to tez wyjałem czujnik zeby tak wyczyscić wszystko. Po założeniu tarczy docisnąłem do oporu, tarcza obcierała więc minimalnie wysruszyłem wyciągając byle nie obcierało i śmiga żadnych byków. Kto by tam rozbierał żeby wciskać jakies szczelinomierze. Fakt jak zrobisz na szczelinomierz źle nie będzie ale jak to mówia jak nie widac różnicy to po co przepłacac :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ABS-em się uporałem wymieniłem cały przegub i jest ok. Ten pierścień na starym przegubie, z którego czujnik czytał prędkości był w jednym miejscu w kształcie litery S.

Od naprawy ABSu zrobiłem 1200km i było ok, natomiast pojawił się inny problem: Podczas jazdy zapala mi się kontrolka ABS i ESP oraz czerwony wykrzyknik w nawiasie z trzema krótkimi sygnałami - na chwilę odcina prąd od wszystkiego i po 2-3 sekundach wszystko wraca do normy... Ponoć jest to błąd w komunikacji... Co muszę z tym zrobić, żeby działało poprawnie: wymienić lub zregenerować sterownik ABSu, wymienić pompę ABSu, czy szukać gdzieś indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...