Dev 1476 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 nie wygłupiaj sie :polew: :polew: wszystko jest proste jak pier..... jak obręcz wystarczy odrobine silnej woli i troche kluczy :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Jasne :>, dla bossa od układów hamulcowych to proste ale dla niektórych, włacznie ze mną to czarna magia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Jak się bardzo chce i ma się gdzie, to wiele można zdziałać samemu... Szkoda tylko, że czasem na byle głupocie człowiek może mieć zagadkę przez trzy miechy. Dokładnie , ma wszystko działać. Ja naczytałem się o tych koronkach i problemach z ABS-em i dałem tył do roboty zaufanemu mechanikowi. Podczas wymiany tarcz z tyłu trzeba u mnie przełożyć koronki. Po całej wymianie wszystko jest ok jestem mega zadowolony :> Mogłem próbować samemu ale............ Może i faktycznie spróbuję zerknąc na koronkę - może łajza któryś ząbek zgubiła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 nie ma takiej mozliwosci jedynie co to może pęknąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 nie ma takiej mozliwosci jedynie co to może pęknąc Czy tak, czy inaczej to warto zajrzeć. Pytałem Ciebie wcześniej jak tam szczelinomierzem do czujnika podejść.. Więc??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 wystarczy wsadzic go pomiedzy czujnik a koronke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 no dobra, ale jak go tam włożyć??? Koło zdjąć - to wiadomo, ale co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 1. zdejmujesz koło 2. szukasz czujnika 3. szukasz koronki 4. szukasz szczelinomierza :polew: :polew: 5. wsuwasz język o grubosci 0.7mm 6. jeżeli wchodzi luzno wciskasz czujnik i wyciagasz szczelinomierz 7. jezeli nie wchodzi podniosisz czujnik i patrz pkt nr 5 i 6 8. podłaczasz VAG-a i krecisz tarcza, jezeli nic nie ma zakładasz koło i jazda !!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 No i git majonez - oto chodziło. A z tym szukaniem to trochę przegiąłeś... 5. wsuwasz język o grubosci 0.7mm Jest tam podejście??? Pytam, bo jutro będę kombinerkował, a jakoś nie pamiętam żeby była tam nora na język. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 spokojnie znajdziesz dojscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 U nie jak wymieniałem łożysko z tyłu to tez wyjałem czujnik zeby tak wyczyscić wszystko. Po założeniu tarczy docisnąłem do oporu, tarcza obcierała więc minimalnie wysruszyłem wyciągając byle nie obcierało i śmiga żadnych byków. Kto by tam rozbierał żeby wciskać jakies szczelinomierze. Fakt jak zrobisz na szczelinomierz źle nie będzie ale jak to mówia jak nie widac różnicy to po co przepłacac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Z ABS-em się uporałem wymieniłem cały przegub i jest ok. Ten pierścień na starym przegubie, z którego czujnik czytał prędkości był w jednym miejscu w kształcie litery S. Od naprawy ABSu zrobiłem 1200km i było ok, natomiast pojawił się inny problem: Podczas jazdy zapala mi się kontrolka ABS i ESP oraz czerwony wykrzyknik w nawiasie z trzema krótkimi sygnałami - na chwilę odcina prąd od wszystkiego i po 2-3 sekundach wszystko wraca do normy... Ponoć jest to błąd w komunikacji... Co muszę z tym zrobić, żeby działało poprawnie: wymienić lub zregenerować sterownik ABSu, wymienić pompę ABSu, czy szukać gdzieś indziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się