byyq Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 WItam,Od 2 tygodni jestem posiadaczem mojego pierwszego Audi A4 B6 3.0 V6 220 KM i przymierzam się do założenia instalacji LPG zanim budżet pochłonie tankowanie Pb Propozycja serwisu gdzie będę zakładał prawdopodobnie: KME NEVO Reduktor KME Tur 8 fi do 250 KM Wtryskiwacze Barracuda albo Hany Gold Koszt 2900 zl Nie miałem nigdy tak mocnego silnika, nie jeździłem też na LPG, więc pytania powstały na podstawie czytania forów i opinii znajomych. 1. Czy ktos miał do czynienia z takim zestawieniem. Widziałem, takie na allegro co może sugerować najnizszy koszt dla montera, a z drugiej strony może sprawdzone rozwiązanie. 2. Czy odradzacie któryś z poszczególnych elementów? 3. Zdania co do reduktora są podzielone. Czy wystarczy jeden? Mechanik mówi mi o jakimś KME Tur do 250 KM, chociaż takiego nigdzie nie znalazłem. Kolejna sprawa reduktora: z jakim zapasem dać reduktor do 250 KM wystarczy( Inny mechanik z kolei proponuje założyc do 300 KM) Podobno gdy da się za mocny to też niedobrze. 4. Mechanik stawiał raczej na wtryski Barracuda, choć zastanawiam się, czy Hany to nie najlepsze i sprawdzone rozwiązanie. 5. Czy o cos jeszcze powinienem dopytać montera? Dzięki za pomoc
Koucz Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Witam serdecznie, po pierwsze gratuluję zakupu i życzę miliona kilometrów i bezawaryjne jazdy. Jako że byłem w prawie identycznej sytuacji (pierwsze auto z taką mocą i do tego wizja założenia lpg) wiec do niektórych punktów się jestem w stanie odnieść. 3) wśród opinii i żywych przykładów, zauważyłem ze większość osób ma założone reduktory do 250 KM i w zupełności dają radę. Sam posiadam jeden reduktor AC r 01 250, sprawdza się znakomicie. Wiec osobiście polecał bym jeden dobry reduktor do 250 KM i dobrego gazownika który to ułatwi. :-) 4) Często bywa tak ze monter będzie polecał takie podzespoły w których już wie co z czym się je, lub takie na których ma większy profit. Taka konkluzja z mojej strony. 5) Zamiast dopytać, radzę znaleźć sprawdzonego, który instalacje zrobi bardzo schludnie, wszystko będzie na swoim miejscu, a co najważniejsze - jego praca będzie adekwatna do kwoty jaka sobie będzie życzył. Pamiętaj również o tym żeby samemu tez się rozeznać w temacie a nie wierzyć ślepo monterowi . Czas spędzony na lekturze opinii, komentarzy i analizie for na pewno zaprocentuje podczas finalnej decyzji w sprawie. Pozdrawiam serdecznie. Wydziergane z mojego G2
kamila4b7 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Zapytaj w GZW zbrosławice Mi zagazowali 2.0 tfsi czego inni nie chcieli zrobic i jak narazie jestem zadowolony
C0caiNe Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Panowie a we Wrocławiu macie jakiegoś speca do polecenia?
_quattro_ Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Ja u siebie od roku mam zamontowany zestaw - komp Optima Pro+ reuktor KME gold + wtryski barracuda i nie wiem, że mam instalacje w aucie
byyq Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 Dzięki za rady i opinie. Zdecydowałem się na: KME Nevo Pro + wtryski barracuda + reduktor KME Gold 8 fi ( wlew tam gdzie paliwo, butla 60l).Odebrałem i po jeżdzie testowej jest ok. Montaż w Łodzi. Gdyby ktoś chciał montować- dam namiary jak wszystko będzie ok nadal.Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się