Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 003 i 011 BS


madowaty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

logi zrobiłem ponieważ auto dziwnie się zachowuje, czasem jak rano odpalę to mam wrażenie że ładnie idzie, lekko wcisnąć gaz i przyśpiesza, natomiast na drugi dzień trzeba gazować i dopiero od 3tyś zaczyna coś się dziać. Dzieje się tak całkowicie losowo, raz muli raz idzie.

Oto moje logi, zrobiłem je dwa razy w krótkich odstępach czasu:

003 http://vaglog.pl/log_215899.html

011 http://vaglog.pl/log_215901.html

potem po kilku minutach powtórzyłem to samo:

003 http://vaglog.pl/log_215900.html

011 http://vaglog.pl/log_215902.html

Nie znam się, ale chyba coś z wartościami jest nie tak.

Dodatkowo zastanawiają mnie chwilowe spadki obrotów z 1407 na 1386, widać je zarówno w 003 jak i 011

Podczas logowania, odczuwałem bardzo leciutkie telepnięcia budą co kilka-kilkanaście sekund, może akurat w tym momencie dochodziło do spadku obrotów.

To moje pierwsze logi, jak coś robię źle to piszcie.

Dzięki.

P.S. EGR nie czyszczony, N75 wymieniany był ale coś mi się wydaje że wcisnęli jakąś używkę, geometria "podobno" była wyczyszczona i przewody podciśnienia wymieniane w zimie.

Dzisiaj wracałem z pracy i chciałem zobaczyć jak zareaguje na wciśnięcie gazu do podłogi przy 1500 obrotów na 3 biegu... przyspieszenie było wprost proporcjonalne do przyśpieszającego żółwia.


Dobra, już nie potrzebuje analizy tych logów, N75 praktycznie nie ciągnie, sztanga gruchy 0 ruchu, kierownice zatarte.

Edytowane przez madowaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa zarówno N75 jak i N18 czyli raczej masz problem z podcisnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działa zarówno N75 jak i N18 czyli raczej masz problem z podcisnieniem.

Dokładnie, zdjąłem wężyk z gruchy i przy gazowaniu praktycznie nie zasysa.

A czy dłuższy brak podciśnienia mógł wpłynąć na zapieczenie kierownic? w zasadzie to nie wiem czy są zapieczone, próbowałem ruszyć sztangą poprzez zassanie powietrza strzykawką.

Coś tam trochę się ruszyło, z pól cm może. Kierownice były pół roku temu czyszczone.

Dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ze tak, sprawdź na odpalonym silniku czy na trójniki z przewodu głównego jest podciśnienie, jeśli jest musisz iść pokolei po cały układzie. Gdybyś mieszkał blisko mnie ogarnol bym ci to w 20 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dzisiaj po pracy sprawdzę jak podpowiadasz.

Wg. google do Cegłowa mam 111 km, całkiem blisko nie jest, ale i znowu nie jakoś daleko.

Spróbuję na razie sam do czegoś dojść, jak nie dam rady będę myślał co dalej.

A jak by pompa vac zdychała to hamulce by całkiem leżały czy po prostu były by trochę słabsze, u mnie jakieś rewelacyjne nie są, ale jak mi coś nagle nie wyskoczy to spokojnie da się hamować.

Za tydz. wymiana tarcz i klocków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...