Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 BEX] Audi A4 Avant 1.8T - Sambo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Chciałbym przedstawić nasze autko: Audi A4 B6 1.8T wersja BEX.

Autko drugie w rodzinie, ponieważ jazda codzienna Honda Prelude po modyfikacjach nie jest komfortowa :)

Ale wracając do Audi, obecnie w autku:

- Zawieszenie s line (1BE)

- Felgi 18"

- Beżowa skórka

- Pełny FIS

- Tarcze 312 mm ( przód)

i to niestety tyle jeżeli chodzi o jakieś lepsze wyposażenie niż seria..

W autku na dzień dobry zrobiony smok, wymiana płynów i filtrów, klocki i tarcze z przodu. Ponad to porządna kosmetyka :D

Plany:

- Większe końcówki wydechu

- Pomalowanie zacisków na srebrny kolor

- Przy jakimś zastrzyku gotówki wpadnie program i kilka dodatków zewnętrznych od s line

c0f827c51405f143med.jpg

ef90cd1368687faemed.jpg

f1f617e58a7f3208med.jpg

5fc797a92bc8fdf7med.jpg

2eef0f854f1ca7a0med.jpg

Edytowane przez sambo
Opublikowano

oddawaj wnętrze :wink:

ładne autko

Opublikowano

Zazdro BEX-a, furka cud miód! Co do końcówek to polecam Ulterki 90-tki

Opublikowano

Czy te ultery zmieniają choć w minimalnym stopniu dźwięk? ;)

Podobno maja dyfuzor dźwięku.. Ale czy serio jest coś słyszalne? ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Wnętrze pasuje skóra beżowa tylko troche bardziej widać brud :) no i BEX .

Opublikowano

Wnętrze pasuje skóra beżowa tylko troche bardziej widać brud :) no i BEX .

Niby BEX :D ale dla mnie jest jakoś wolny :P albo to przyzwyczajenie do drugiego auta, w którym czuć przyspieszenie :)

Trzeba zabrać zabrać Audi na hamownie i się przekonać :)

Opublikowano

wolny nie wolny z poczatku rakieta ale teraz sie przyzwyczaiłem do mocy i już troche brakuje .

Opublikowano (edytowane)

Autko doprowadzone do bardzo dobrego stanu mechanicznego ( dzięki osobom na tym forum :D )

W ostatnim czasie wymienione:

- uszkodzone elementy odmy + czyszczenie odmy

- downpipe ( owinięty bandażem)

- świece Bosch

- filtr paliwa Bosch

- przepływomierz Bosch

- akumulator

Dodatkowo wymieniony zawór DV na hybrydę:

https://www.youtube.com/watch?t=12&v=CmS8oxyK74Y

W najbliższym czasie zamierzam wymienić dolot na jakiś stożek, może wpadnie też TIP, wymiana bananów, instalacja lpg i rozwiązanie problemu ze stukająca kierownicą.

Edytowane przez sambo
Opublikowano

Zauważyłeś jakąś różnice po zmianie na blow off'a ?

Opublikowano

,,Poza pssssyt raczej nic" ...

Tzw ewefkt akustyczny :)

Opublikowano

poki co robi pss, jak sie cos zesra to psyknie ale z portfela, kto stosuje blow off do 1.8t? :facepalm:

Opublikowano

To tylko hybryda. Zakładam ją czasem :) bo mam wątpliwości do działania tego urządzonka :) Niby logi sa takie same jak na zdrowej DV :)

Opublikowano (edytowane)

Niby BEX ale dla mnie jest jakoś wolny

piękne auto, zwłaszcza wnętrze, co prawda zapewne trochę niepraktyczne ale robi wrażenie

Dokładnie prześledziłem Twój temat odnośnie zmulonego BEXa ponieważ wydaje mi się, że mogę mieć podobny problem, zdaje się, że powinien mieć lepszego kopa chociaż ja mam jeszcze Q a to zmienia nieco postać rzeczy.

W każdym bądź razie po przeczytaniu tematu co raz bardziej dojrzewam do decyzji o wywaleniu kata i wstawieniu DP :) aku mam nowy i filtr paliwa także - wymienione wcześniej z innych powodów, także te rzeczy odpają.

Powodzenia i bezawaryjności !

Edytowane przez myrmillo
Opublikowano

jezdzilem zdrowym bexem i na bank bys byl zadowolony a tematu o braku mocy by nie bylo.

Opublikowano

Wiesz u mnie tez jest problem z odniesieniem. Dla zabawy mam Hondę Prelude z silnikiem od Accorda Type R.. Wiec jak wsiadam w audi to jest różnica :P dlatego chce doprowadzić Bexa do zdrowia i machnąć jakiegoś chipa u Gregor10, żeby jakieś diesle mnie na światach nie zostawiały :P

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano

plan mam podobny :) będziesz wstawiał fmica czy zostajesz by dwóch ickach bexa? czytałem dużo dobrego o gregor10 ale jak dla mnie za daleka droga, ogarnę coś bliżej wro :)

Opublikowano (edytowane)

dzis troche szron na drodze u mnie,wyprzedzal mnie jakis gosc w a3,to docislem gaz 3 bieg bo akurat z zabudowanego wyjezdzalismy.To jak deplem to niestety,prawie jak w miejscu :P .Niestety nie udalo sie go zaskoczyc,dlatego tez zmierzam do tego ze w fwd za duzo mocy tez nie moze byc bo naprawde jak troszke tylko szron sie zrobi no to kicha :P

po programie gdy moje auto teraz jest,to kumpla bmw ktore ma jakos 200 z hakiem koni 5-tką nie daje rady.Wiadomo tyl naped,masa. tak samo 2.8 w audi a6 c5.Slabe to jakies,doladowane auta to doladowane. :)

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Raczej zostanę przy seryjnych ickach, bo mocy ponad 230km raczej nie bedzie na seryjnej Bex'owej turbinie.

Ja z Warszawy do Gregora tez mam kawałek,ale wole zrobić raz a dobrze a nie potem bujać sie złym programem jak niektórzy na forum :(

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Raczej zostanę przy seryjnych ickach, bo mocy ponad 230km raczej nie bedzie na seryjnej Bex'owej turbinie.

Ja z Warszawy do Gregora tez mam kawałek,ale wole zrobić raz a dobrze a nie potem bujać sie złym programem jak niektórzy na forum

sambo mogę Ci polecić kolegę z forum adrian998998 :thumbup1: , ja też u niego robiłem program w bex-ie i jestem mega zadowolony :banan: , no i będziesz miał bliżej (Sokółka, koło Węgrowa) niż do Gregora, a Adrian też zna się na rzeczy :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...