kamiltgk 0 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Czy ktoś się spotkał z takim problemem, że jak paliwa w baku jest bliżej rezerwy samochód gorzej odpala. Dzisiaj rano musiałem go krecić żeby odpalił:-( pierwszy raz taka scena. Jak paliwa jeat więcej to problem nie występuje, dodam że filtr paliwa wymieniony. Może miał ktoś podobny problem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommeck 0 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Sprawdź pompę paliwa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Albo szukaj nieszczelności w układzie paliwowym , może paliwo się cofa do zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiltgk 0 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 tez myślę że chodzi o cofające się paliwo. Ale ilość paliwa w baku miało by takie znaczenie?? Jak jest więcej paliwa to pali luks, a gdzie jest zaworek zwrotny paliwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 a gdzie jest zaworek zwrotny paliwa?? w filtrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiltgk 0 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 a gdzie jest zaworek zwrotny paliwa??w filtrze Ten czarny plasticzek co jest na filtrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 a gdzie jest zaworek zwrotny paliwa??w filtrze Ten czarny plasticzek co jest na filtrze?? ano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiltgk 0 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 :-) jutro go wymienie i zajrze jeszcze raz do pompy paliwa, może coś pomoże:-) Wczoraj dobrałem się do zaworka zwrotnego i okazało się że puszcza w obie strony:-), wymieniłem i zobaczymy co będzie. Przy okazji zwaliłem kolektor ssący obejrzeć te nieszczęsne klapki, takie małe g.... a ile kłopotów może narobić:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się