Skocz do zawartości

thommeck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O thommeck

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia thommeck

0

Reputacja

  1. Sprawdź pompę paliwa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Panowie ale bez przesady. Ja tez często stoję w korkach i na mieście cieżko było mi wejść na spalanie powyżej 9l kiedy wszystko było sprawne. Za miastem średnio 5,8l, przy bytowaniu było 6,5. Teraz pali mi podobnie jak piszecie, ale mam porównanie i słyszę oraz czuje ze coś sie dzieje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Witam. Czy może ktoś polecić w okolicach zG dobrego diagnostyka, który nie rozłoży rak i powie ten typ tak ma? Najlepiej ktoś z doświadczeniem w 2,0 tdi. Z góry dzięki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Na liczniku jest 240 tys. Dość ciekawy przebieg zakładając że auto ostatni raz był w serwisie w listopadzie 2013 z przebiegiem 285tys :-) chwilę później kupiła go kobieta od której ja kupiłem, ona zrobiła nim 15tys więc zakładam ze coś koło 300tys będzie.
  5. Jedź do mechanika. Ja jutro wstawiam auto. Wymieniam obie polosie i dwumas, żeby nie było wątpliwości. U mnie jest szarpanie przy przyspieszaniu na niskich obrotach i tłucze przy opalaniu na ciepłym. Wiec dwumas na 100%, polosie profilaktycznie Już po robocie. Oba przeguby wewnętrzne pokiereszowane i dwumas był w opłakanym stanie.
  6. Zanim zaczniesz bawić się w wymiany i naprawy alternatora, odkręć klemy, przeczysc je i nasmaruj styki przy akumulatorze pastą miedzianą. Czasem problemem jest zwyczajna śniedź.
  7. Jak w benzynie to polecam Ci e60. Za 30 tys znajdziesz coś z 3l silnikiem coś koło 2004 r. Tylko ostrożnie kupuj, przed zakupem musi być sprawdzony przez fachowca, inaczej koszty kosmiczne.
  8. Wystarczy w ASO zapytać czy mają na stanie czy zamówią z Poznania. Ja wymieniałem w marcu. Najpierw podjechałem do ASO VW (nie mam niestety Audi w okolicy) i chcieli mi wcisnąć szmaciankę z zapasu, bo "tak ma być". Zamówiłem w Skodzie, bo tam mam znajomych i było taniej - zamówili szmaciankę, przyszła nowego typu bo tamtych już nie mają a nowe je zastąpiły. Morał? ASO wyzbywa się starych zapasów. Założyłem nowy i jeździ bez problemów.
  9. Kolejna A4 w rodzinie Oby bezawaryjnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...