platinum 0 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 (edited) Witam, mam kłopot z czujnikiem zapiecia pasów kierowcy, tzn w czasie jazdy (nie zawsze) włącza sygnalizacja oraz alarm nie zapiecia pasów kiedy tak naprawde są zapiete. Wówczas poprawiam pas przy zapięciu i wraca wszystko do normy ąz do kolejnego błędu. Co powoduje tą usterkę,? gdzie szukać czujnika, modułu od zapięcia pasów?? Kolejna sprawa dotyczy napięcia ładowania, przy biegu jałowym bez obciążenia (wszystkie odbiorniki wyłączone) napięcie ładowania na klemach akumulatora wynosi 14,1 V, natomiast pod obciążeniem (swiatla, radio, klima ... itp) napięcie spada nawet do 13,5V. Czy te wartości są prawidłowe w przypadku tej audicy?? (akumulator ma rok, 72 Ah varta silver) samochód, audi a4 wersja B7 rok 2005, silnik 1.9 Tdi dzięki za odpowiedzi Edited December 8, 2014 by platinum Link to comment Share on other sites More sharing options...
windu83 0 Posted December 9, 2014 Share Posted December 9, 2014 Problem tkwi w mikrostyku w czepie pasów ( tam gdzie wpinasz pas ), możesz próbować go czyścić, lejesz tam wd albo coś lepszego i wpinasz odpinasz pas itd. Co do napięcia to jest to normalne że im większe jest obciążenie prądowe tym napięcie będzie lekko spadać to normalne, bądź spokojny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
platinum 0 Posted January 16, 2015 Author Share Posted January 16, 2015 Dzięki za odpowiedź, wypróboję wd odnośnie styku pasów. Co do napięcia, miałem na mysli czy nie schodzi za nisko, czy granica 13,5 V jest już zbyt mała?? różnymi wartościami się spotkałem, dlatego poruszylem ten temat Dalej pasy aktywuja się podczas jazdy (psikalem do środka mechanizmu zapięcia pasów) szczególnie przy zakrętach, wowczas wyiecie i wpiecie pasów pomaga, na krótszą chwile i tak do kolejnego błędu. Gdzie znajduę sie moduł odpowiadający za zapięcie pasów, czy da sie dobrać do tego mikrostyku w zapięciu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
windu83 0 Posted January 18, 2015 Share Posted January 18, 2015 Generalnie napięcie powinno być takie same i bardzo nie wiele się różnić, no bo wyglada to tak że jak normalnie jeździsz to masz 13.5 V więc akumulator jest niedoładowany. Nie da się dostać do tego mikrostyku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek7791 3 Posted January 18, 2015 Share Posted January 18, 2015 sprawdź ładowanie przy alternatorze jeżeli spada poniżej 14v to pewnie regulator napięcia się kończy , u mmie przy włączonych odbiornikach ( swiatła, dmuchawa, radio ) nie spada poniżej 14,2 a przy wyłączonych odbiornikach jest 14,4 - 14,5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
platinum 0 Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 Pomierzyłem jeszcze raz: samochód na wolnych obrotach, żadne odbiorniki nie włączone- około 14,2 V samochód na wolnych obrotach, włączone światła, grzanie przedniej i tylniej szyby, klima, radio, ładowanie około 13,8 V, 13,7V chyba powoli regulator pada???? co do zamka pasów, dalej nic. W czasie jazdy czesto zdarza się że mimo zapiete są pasy, włącza się sygnalizacja wypiętych pasów(mowa o zamku kierowcy, tylko ten jeden), więc zapewne padł mikrostyk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokers 0 Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Witam,mam to samo z pasami i trzeba będzie wymienić cały uchwyt tam gdzie wchodzi spinka pasa,ja już zamówiłem bo mam to samo a na razie sobie poradziłem tak,że jak obrócę spinkę klamrę odwrotnie i wepnę to już mi nic niepokazuje na fisie,chyba jakoś lepiej dociska albo co nie wiem ale działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
platinum 0 Posted January 27, 2015 Author Share Posted January 27, 2015 Witam,mam to samo z pasami i trzeba będzie wymienić cały uchwyt tam gdzie wchodzi spinka pasa,ja już zamówiłem bo mam to samo a na razie sobie poradziłem tak,że jak obrócę spinkę klamrę odwrotnie i wepnę to już mi nic niepokazuje na fisie,chyba jakoś lepiej dociska albo co nie wiem ale działa Hmm, a można wiedzieć gdzie zamówiłeś tem uchwyt?? nówka czy używka?? póki co dziś jeszcze użyłem kontakt spray, kilkanaście razy zapinałem, szarpałem i wypinałem. Jak to nie pomoże to bede sam szukał uchwytu na wymianę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokers 0 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 na allegro są i na olx też się trafiają od 50-80 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
thommeck 0 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Zanim zaczniesz bawić się w wymiany i naprawy alternatora, odkręć klemy, przeczysc je i nasmaruj styki przy akumulatorze pastą miedzianą. Czasem problemem jest zwyczajna śniedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
platinum 0 Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 (edited) Zanim zaczniesz bawić się w wymiany i naprawy alternatora, odkręć klemy, przeczysc je i nasmaruj styki przy akumulatorze pastą miedzianą. Czasem problemem jest zwyczajna śniedź. akumulator wymieniany rok temu. Miesiąc temu miałem regenerowany jeden wtryskiwacz a przy tym przeczyscilem klemy akumulatora i zabepieczyłem smarem miedzianym, więc to odpada, na zaciskach alternatora podobne ładowanie (nie ma spadków po drodze do akumulatora) Dodam jeszcze że po zabiegu przy pomocy kontakt spray znacznie poprawił się zamek pasów,a dokładniej jego mikrostyk. Teraz na jazdę co najwyżej jeden błąd wyskoczy nie zapięcia pasów a wcześniej kilka, kilkanaście razy. Edited January 30, 2015 by platinum Link to comment Share on other sites More sharing options...
windu83 0 Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Dodam jeszcze że po zabiegu przy pomocy kontakt spray znacznie poprawił się zamek pasów,a dokładniej jego mikrostyk. Teraz na jazdę co najwyżej jeden błąd wyskoczy nie zapięcia pasów a wcześniej kilka, kilkanaście razy. No widzisz:) Co jakiś czas znowu sobie tam psiknij i znowu przesmaruj, zniknie całkowicie, taki sam problem jest po jakimś czasie z zamkiem w klapie avanta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palkovsky 0 Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Jakiś konkretny kontakt spray polecacie ? Jak go użyć? Posiadam ten sam problem i jest to bardzo irytujące podczas jazdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike79 0 Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 żadne wd40, kontakt spraye, odkurzacze nie pomogą, trzeba rozebrać ( to niby nierozbieralne zapięcie) miałem to samo w poprzedniej b7, szału szło dostać, poprawianie pasa podczas jazdy, przez pewien czas wpinałem pas obracając go o 180 stopni, ale to tylko na chwile pomogło. nawalone między mikrostyk jest mnóstwo mini włosków, farfocli itp. rozebrać, wyczyścić i złożyć, u mnie to załatwiło temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
plxhorrorx 0 Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Miałem podobnym problem tylko czyszczenie pomaga na amen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aker 14 Posted September 19, 2017 Share Posted September 19, 2017 Panowie nie dawno założyłem recaro i zamontowałem zapięcie pasów powiadomieniem na fisie.Mam problem taki że po przekręceniu kluczyka na zapłon włącza się gong przez jakieś 8 sek. i się wyłącza,zapinam pas,ikonka nie gaśnie i po upływie jakieś 2 min. ponownie włącza się gong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinnowik 0 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 Wyjmujesz fotel odkręcasz klamre od pasow rozbierasz ja (płaski śrubokręt wkładac od strony wkładania klamry pasa i delikatnie przekręcić tak aby plastiki obudowy sie rozkleily). Po rozebraniu masz taki bialy plastik z 2 kablami w ktorym jest cienka blaszka. Trzeba ja delikatnie podgiac i po problemie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
aker 14 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 (edited) OK. zrobiłem to na zwykłej klamrze jak opisałeś i efekt jest taki że jeden zaczep puścił a drugi strzelił i już nie trzyma z jednej strony obudowa.To zależy ile jest kleju lotto więc narazie odpuściłem.Mam drugą klamrę i udało mi się podpiąć do kostki i lipa jest tak samo. Edited September 20, 2017 by aker Link to comment Share on other sites More sharing options...
koloboro 6 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 wykoduj to w cholereWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinnowik 0 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 Spoko u mnie z 1 strony tez było troche duzo kleju ale delikatnie rozkleilem obudowe. Pozniej skleisz to zwyklym superglue i trzyma Link to comment Share on other sites More sharing options...
aker 14 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 6 godzin temu, koloboro napisał: wykoduj to w cholere Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Narazie walczę z tym żeby działało bo się nastawiłem na to i jak nie wyjdzie to pewnie wykoduję Link to comment Share on other sites More sharing options...
aker 14 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 31 minut temu, marcinnowik napisał: Spoko u mnie z 1 strony tez było troche duzo kleju ale delikatnie rozkleilem obudowe. Pozniej skleisz to zwyklym superglue i trzyma Temat jest świeży bo nie dawno założyłem recaro i muszę to z kolegą sprawdzić to jeszcze raz bo tak jak wyżej pisałem podmieniłem drugą klamrę i jest dalej to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aker 14 Posted September 30, 2017 Share Posted September 30, 2017 Mam zakodowane pod zapięcie pasa 02100 na zapłonie jest ikonka może przez 5 sek.i gaśnie ale pas jest nie zapięty. Trzeba gdzieś jeszcze wejść np. w adaptacji i coś po zmieniać bo jest dalej lipa.Auto b6 1.8T licznik S4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now