Skocz do zawartości

Mike79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mike79

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Mikołów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mike79

0

Reputacja

  1. U mnie dziś pojawił się ten sam problem Podczas jazdy zgasł środkowy wyświetlacz i przestały działać lewe przyciski na kierownicy, Czy może to mieć związek z odłączanym w zeszłym tygodniu akumulatorem ?? Wymieniałem dwumasa i mechanicy rozłączyli akumulator, Pierwsze na co zwróciłem uwagę przy odbiorze auta to to, że zawsze po odpaleniu silnika wyłączam guzikem auto-start stop i już mi się ten komunikat na fisie nie wyświetlał tak jak zawsze( ta ikona przekreślonego A lub zielonego A) - raz to działało, a raz nie. A dziś jak pisałem FiS całkiem zgasł. Jak się ma wymiana samego wyświetlacza do odblokowania klawiszy funkcyjnych z lewej strony kierownicy Pozdr.
  2. hej. Dołączę się do tematu, gdyż od wczoraj mam to samo, mam wrażenie że buczenie dochodzi od strony schowka pasażera, i najgłośniejsze jest w przedziale szybkości nawiewu 6 - 10, do 5 niesłyszalne, na maxa 12 też buczenie ustaje. Generalnie jestem przed wymianą filtra kabinowego, bo minął już rok, choć i tak nie wiem czy to ma cokolwiek wspólnego. hej. Dołączę się do tematu, gdyż od wczoraj mam to samo, mam wrażenie że buczenie dochodzi od strony schowka pasażera, i najgłośniejsze jest w przedziale szybkości nawiewu 6 - 10, do 5 niesłyszalne, na maxa 12 też buczenie ustaje. Generalnie jestem przed wymianą filtra kabinowego, bo minął już rok, choć i tak nie wiem czy to ma cokolwiek wspólnego. Wymieniałem filtr kabinowy i jednak miało to coś wspólnego, buczenie ustało, tyle tego było że zaburzało właściwy przepływ powietrza.......
  3. Mam B8 pierwszą zimę do pracy mam 10km, dojeżdżam to mam 80 C, a spalanie, myślałem początkowo, że na stacji mi gdzieś koleś wylał na bok 10 litrów, bo na 53 litrach z wielką biedą zrobię 550 km :-( ale widzę, że ten temat rozwiewa wszystkie moje wątpliwości......
  4. żadne wd40, kontakt spraye, odkurzacze nie pomogą, trzeba rozebrać ( to niby nierozbieralne zapięcie) miałem to samo w poprzedniej b7, szału szło dostać, poprawianie pasa podczas jazdy, przez pewien czas wpinałem pas obracając go o 180 stopni, ale to tylko na chwile pomogło. nawalone między mikrostyk jest mnóstwo mini włosków, farfocli itp. rozebrać, wyczyścić i złożyć, u mnie to załatwiło temat.
  5. nie przeważnie zmieniam bieg przy 3ooo obrotów, ale czasami się na tej "5" zwolni do ok 80km/h tj ok 1800 obr i nie zmieniam biegu tylko wciskam gaz i przy 2000 obr poszarpie, lekko puszczam gaz i znów go dodaje i po przekroczeniu 2200 obr mu przechodzi, TO nie jest szarpanie jak by mu paliwa brakowało, miałem coś takiego rok temu wyczyściłem wtryski i był spokój mam 237.000 przebiegu i opcjonuję, że to może być temat "jakiegoś przeniesienia napędu, skrzyni biegów, bądź dwumasa który nie był jeszcze wymieniany" Choć nie ukrywam, że chętnie bym z jakimś doświadczonym kolegą znającym się na tych logach dynamicznych to moje autko przetestował
  6. Witam. Od niedawna zauważyłem, że jadąc na 5 biegu kiedy zmniejszę prędkość do ok 80km/h tj 2000 obrotów/min po czym wcisnę gaz w podłogę zaczyna niemiłosiernie szarpać cała budą auta, mam wrażenie że silnik chce wyskoczyć a przy tym drążek zmiany biegów swoim "trzepaniem" mógłby kogoś nieźle uszkodzić. podobny objaw jest na 6 biegu też w granicy 2000 obrotów, natomiast jeśli przekroczy się 2200 obrotów wszystko wraca do normy. Zauważyłem też, że im bardziej jest pod górkę tym szarpnięcia są mocniejsze, a na poziomym odcinku drogi mniejsze. Natomiast na 1, 2, 3, i 4 biegu na niskich obrotach nic się nie dzieje, auto normalnie zwinnie, zrywnie przyśpiesza. Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem?? Macie jakieś sugestie......... Pozdrawiam.
  7. Problem rozwiązany :-) Po kilku podmianach włącznika świateł 8E0 941 531 z końcówkami P, D, zdecydowałem kupić nowy z końcówką "B" i wszystkie efekty świetlne zniknęły.... :> Pozdrawiam..
  8. Niestety Hard Resecik nie pomógł....
  9. Autko mam od lutego, a z tymi światłami to tak może od miesiąca się dzieje. Kiedy włącznik ustawiony jest w pozycji "pozycyjne" bez kluczyka w stacyjce - światła pozycyjne się włączą, po czym zaczyna się miganie całego podświetlenia deski rozdzielczej, wszystkich przycisków: navi, klima i co tylko jest podświetlane miga. to samo dzieje się w pozycji "drogowe". po włączeniu silnika Włącznik ustawiony w pozycji "auto" wtedy włączenie świateł w garażu poprzedzone jest kilkoma mignięciami wszystkiego i światła się zapalą. jak już pisałem po zapaleniu silnika, pokrętłem mogę kręcić i od lewa do prawa i światła non stop świecą......... na dodatek nie mogę Włączyć na stałe świateł długich, mam możliwość tylko mignięcia nimi dzwigienką do siebie, Halogeny przednie działają tylko w funkcji LIVING COMING HOME Na dodatek tego wszystkiego, dwa albo trzy razy zdarzyło się, że przy włączonym kierunkowskazie "w prawo" miga sobie normalnie w prawo aż tu nagle ni z gruchy ni z pietruchy wskakują dwa mignięcia w lewo i dalej sobie miga w prawo..... Normalnie MASAKRA .... Na spocik w Katowicach we wtorek chętnie przyjadę, Pozdrawiam
  10. Witajcie klubowicze... Może Wy pomożecie mi w rozwiązaniu mojego "świetlnego" problemu...niestety nie jedynego, ale obecnie najważniejszego... Dziwne rzeczy dzieją się z moim światłami, przede wszystkim nie mam już możliwości załączenia przednich i tylnych halogenów, po zapaleniu silnika i włączeniu świateł pokrętłem zapalą się i..... nie mogę ich już tym pokrętłem wyłączyć. W pozycji "0" dalej święcą.... wcześniej gasły. Są jeszcze inne ciekawe rzeczy, ale o tym może w późniejszym czasie napisze. Podmieniłem już moduł świateł, ale objawy były dalej takie same. Potrzebowałbym podmienić jeszcze sam włącznik ten z funkcją "auto" o nr 8E0 941 531 B, Lampy zwykłe, żarówki H7 niestety na allegro takiego nie znalazłem a w ASO chcą 360 zł i nie ma możliwości jego zwrotu, a nie mam 100% pewności czy to ten właśnie wyłącznik nawalił. Może znajdzie się ktoś z okolic Mikołowa, Katowic, Tychów, kto ma w swojej A4 zamontowany dokładnie ten sam model włącznika i zechce mi go udostępnić na dosłownie 30 sekund Będę wtedy miał pewność czy to wyłącznik padł, czy szukać gdzieś dalej........ Pozdrawiam.
  11. Witam wszystkich klubowiczów, Od 5 miesięcy jestem posiadaczem A4. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...