gigss 0 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Witam proszę o analizę logow mam tu zrobione z 2 aut pierwszy log grupy 03 z audi o mocy 90 km nie podoba mi się wartość na wolnych obrotach bo pokazuje dawkę powietrza ponad 400 jak chce 250 pierwszy log grupy 011 z audi o mocy 90 km a po drugim logu z grupy 03 oraz 011 to z audi 115 km DYNAMICZNE: Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_217368.html">http://vaglog.pl/log_217368.html</a><br/> DYNAMICZNE: Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_217369.html">http://vaglog.pl/log_217369.html</a><br/> Edytowane 17 Maja 2015 przez gigss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Obydwa przeładowują zrób kaplet logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Komplet czyli co jeszcze ? Oraz jak z przepływomierzami ? Szczególnie w wersji 90 km bo bardzo odbiega od tego co komputer chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Wklej po ludzku te logi tak aby nie trzeba było myśleć co od czego...... Do przeplywki zrób dynamicznie 3.8.10 do turba 11 tylko oddzielnie dla każdego silnika i napisz jakie to silniki bo np 115km to powinien byc ajm na Pd a 90km może być na zwyklej turbinie jak i na kierownicach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel191 0 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 właśnie ja w avf ie mam podobnie. Wartość jaką potrzebuje to 250 a zmierzona 400. Jak przygazuje to chwile jest 250 pozniej znów rośnie do 400-500. Również się zastanawiam co to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Poczytajcie http://forum.vw-passat.pl/threads/10985-LOG-Pomiar-Dynamiczny-Silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się