bartek 1985 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Witam. Posiadam audi a4 b5 99r. 1,8 t (ANB). Usunąłem pompę powietrza wtórnego gdyż była zalana, chciałbym wymienić zawór powietrza wtórnego i przewód od zaworu połączyć bezpośrednio z obudową filtra powietrza. Teraz pytanie czy jest sens czy wywalić zawór i zaślepić głowicę ?
Łukasz13 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Sens jest jesli pogodzisz sie z błedem, chyba ze zamierzasz modyfikować soft to wtedy mozna to wyłączyć.
bartek 1985 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 Czyli wywalic układ bo i tak będę się bawił w podnoszenie mocy zmiaę turbiny itp dzięki za pomoc ps. błądmi nie przeszkadza nie wywala na desce
rafal9119 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Ja już kupiłem z zaślepionym przewodem od pompy powietrza wtórnego i żadnego błedu nie wywala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się