xRafciox89 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Witam , mam problem z moją Audiczką gdyż już nawet mechanicy nie dają rady. A mianowicie jest problem z odpalaniem na ciepłym i zimnym silniku długo kręci zanim odpali. W aucie zostały wymienione takie rzeczy jak świece kable kopółka palec czujnik wału czujniki temperatury sonda lamda Listwa wtryskowa po regeneracji, adaptacja była robiona, ciśnienie pompy paliwa też dobre. I to nie pomogło na kompie wyskakuje błąd 561. I już nie wiem gdzie szukać co jeszcze sprawdzić. Moe pomożecie gaz też odłanczałem i jeździłem na samej benzynie i tak samo było. .
sebidi Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Oczywiście zakładam ze rozrząd ustawiony prawidłowo tak ??? Bo jeden ząbek przesunięcia spowoduje podobne objawy Błąd 561 przy przełączaniu na lpg wyskakuje Edytowane 17 Maja 2015 przez sebidi
xRafciox89 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 Rozrząd był nawet wymieniany teraz ostatnio jak tak chodził i wszystkie znaki oki wszystko złożone dobrze
jacek70 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Sprawdź czy na samej pb też źle pali. Możliwe że masz nieszczelność na reduktorze, ten puszcza, mieszanka jest za bogata - układ zalewa i przez to ciężko pali.
xRafciox89 Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Opublikowano 23 Maja 2015 na benzynie i na gazie to samo a też na drugi dzień raczej jak by uciekało to by wywietrzał a tu kręci koło 8s i dopiero odpala
jacek70 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Nic by nie uciekało i nie wietrzało. Przy nieszczelności reduktora gaz dostaje się do układu i palisz że tak powiem na podwójnym zasilaniu. To jest za bogata mieszanka która na dzień dobry zalewa układ. Dlatego długo kręci. Zrób tak: zdejmij wąż gazu z listwy wtryskowe, zostaw auto najlepiej do drugiego dnia. Następnie pal. Jak zapali od strzału to potwierdzi się moja teoria o nieszczelności. Uwaga. Dla bezpieczeństwa zakręć butlę z gazem.
xRafciox89 Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Opublikowano 28 Maja 2015 zrobiłem tak jak napisałeś i nic dalej takie same objawy na samej benzynie kreci i kreci i dopiero zapala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się