Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.8T AEB] nie odpala jak postoi na słońcu


jan naj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problem od zeszłego roku, który powrócił w tym roku z nastaniem słonecznych dni.

Rano jak jest chłodno - odpala super.

Jak auto postoi na słońcu i jest temp powietrza powyżej 25 st C to bardzo długo kręci i nie chce odpalić. Po około 10-15 sek. kręcenia w końcu z łaską odpali. Trochę pomaga przy tym dodanie gazu...

Z końcem zeszłego lata problem ustąpił i niestety w tym roku powrócił.

Zaskakujące jest to, że po długiej jeździe gdy jest gorący silnik i na chwilę się go zgasi, to już z ponownym odpaleniem nie ma żadnego problemu...

Żadnych błędów na kompie nie pokazuje. Wymienione świece, wszystkie cewki i moduł zapłonowy. Immo wycięte (tradycyjny problem z komunikacją z transponderem był).

Pomocy...

Edytowane przez jan naj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wału korbowego prawdopodobnie.

Gaśnie ci podczas jazdy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Witaj w klubie u mnie było podobnie. Wymiana czujnika położenia wału ,czujników temperatury tego z tyłu bloku silnika i przy chłodnicy. Na razie jest ok .

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/313215-czujnik-polozenia-walu-aeb-demontaz/#entry4425500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam lpg (STAG4). Na lpg zrobione 90 tys. km.

Podczas jazdy nigdy nie zgasł.
W takim razie zacznę zabawę od czujnika wału i czujników temp. Dam znać czy będzie poprawa - ale to wymaga wyższych niż teraz temperatur...

Edytowane przez jan naj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz jakiś program typu vag itp możesz podejrzec jakie temp. pokazuje czujnik nie kupuj nic na pałe szkoda kasy


można tez podejrzec np. na panelu klimatronika jaką aktualnie masz temp bo ta nadesce jest troszkę inna niż ta którą czujnik podaje na komp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo czujnik trzeba posprawdzać przed wymianą , oporność , uszkodzenia mechaniczne , przetarcia etc ....Dla przykładu czujnik temperatury który montowany jest z tyłu bloku silnika był po prostu pęknięty. Pewnie ze starości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierzcie lub nie, ale miałem dokładnie takie same objawy przy walniętej kopułce. Prześwietliłem rozrząd, wymieniłem w/w czujniki i dopiero kopułka załatwiła sprawę, była popalona i ogólnie w kiepskiej kondycji.
Nie znam 1.8T, nie wiem czy tam jest kopułka czy jakiś inny rozdzielacz zapłonu, ale tam też warto zajrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...